Έρχονται κατασχέσεις!
Με τα έσοδα να κατακρημνίζονται, το υπουργείο Οικονομικών με νέα κατεπείγουσα εγκύκλιο κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και ζητά την απόλυτη ενεργοποίηση των φοροεισπρακτικών μηχανισμών, προκειμένου να εισπραχθούν μέχρι το τέλος του χρόνου τουλάχιστον 2 δισεκατομμύρια ευρώ από τα συνολικά 45 δισ. ευρώ ληξιπρόθεσμα οφειλόμενα προς το δημόσιο.
Από την εγκύκλιο αυτή φαίνεται πως το υπουργείο Οικονομικών θα εξαντλήσει κάθε αυστηρότητα προκειμένου να βάλει χρήματα στο ταμείο, αδιαφορώντας για το πώς οι πολιτικές μέχρι τώρα έχουν φέρει στα όρια της εξαθλίωσης τους έλληνες πολίτες. Αλλά προφανώς αυτό δεν μετράει ως οικονομικό μέγεθος η τραγική δηλαδή κατάσταση των πολιτών, παρά μόνο το ρευστό.
Με δέκα λοιπόν τρόπους το υπουργείο θα "κυνηγήσει" τους οφειλέτες προς το δημόσιο.
Δείτε αναλυτικά τους 10 τρόπους στο Newsit.gr
