Η «παρέλαση» των Χρυσαυγιτών
Στον παραλιακό δρόμο του χωριού Κάμπος Μαραθοκάμπου, στη Σάμο, έκαναν «παρέλαση» περίπου δέκα αυτοκίνητα με τα σύμβολα της Χρυσής Αυγής και με την Ελληνική σημαία να κυματίζει στο καθένα. Οι επιβάτες τους φέρανε τις στολές της οργάνωσης κρατώντας, επίσης σημαίες. Το συνεχές κορνάρισμά τους, σκέτη στριγκλιά, «πυροβολούσε» τα αυτιά των λιγοστών τουριστών και ντόπιων κατοίκων, προκαλώντας δυσάρεστη και ανησυχητική έκπληξη, που ήταν ολοφάνερη στα πρόσωπά τους. Η ομορφιά της παραλίας των τριών χιλιομέτρων είχε ακυρωθεί από τη μαύρη «παρέλαση», που άφηνε τα βέβηλα ίχνη της σε μέρος που φημίστηκε για την αντίσταση των κατοίκων του στην κατοχή.
Διαβάστε όλο το άρθρο της Ουρανίας Χρυσαφίνου στο aixmi.gr
