Ο Ομπάμα τρώει... ΦΑΓΕ!..

Gazzetta team
Ο Ομπάμα τρώει... ΦΑΓΕ!..

bet365

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του gazzetta.gr στην Google
Καθώς η Ουάσιγκτον ετοιμάζεται να ζήσει μεγάλες στιγμές με την ορκωμοσία του Μπάρακ Ομπάμα, έγινε γνωστό ότι το ελληνικό γιαούρτι θα δώσει το παρών αυτή τη σημαντική ημέρα.

Συγκεκριμένα, το ελληνικό γιαούρτι ΦΑΓΕ, που παράγεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Johnstown, θα βρίσκεται στο τραπέζι του πρωινού του αμερικανού προέδρου, τόσο στην κλασική του γεύση, όσο και ενισχυμένο με βανίλια. Θα συνοδεύεται από φρούτα και γκρανόλα και θα προσφερθεί στην οικογένεια του Ομπάμα, αλλα και του αντιπροέδρου του Τζο Μπάιντεν

Πηγή: http://www.iefimerida.gr