Πέμπτη, 02 Σεπ 2010

Γιατί όχι ο ΠΑΟΚ;

Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2010 03:29
Bookmark and Share

 ΣΤΑ σοβαρά, τώρα: Γιατί να μην πάρει ο ΠΑΟΚ το πρωτάθλημα φέτος; Γιατί, δηλαδή, να λέμε όλοι αν θα το πάρει ο Παναθηναϊκός η, ο Ολυμπιακός; Την Κυριακή δεν μπορεί η απόσταση του ΠΑΟΚ από τον πρωτοπόρο Παναθηναϊκό να είναι δύο βαθμοί; Τι είναι δύο βαθμοί, εφτά αγωνιστικές πριν το φινάλε του πρωταθλήματος;

ΚΑΙ είναι τόσο δύσκολο ο ΠΑΟΚ να κάνει στη συνέχεια περισσότερους πόντους από τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό; Θα έχει άλλα τέσσερα ματς στην Τούμπα κι άλλα τρία εκτός έδρας, σε Ξάνθη, Χαριλάου και Άρη. Γιατί να μην εκμεταλλευθεί π.χ. το ντέρμπι στο ΟΑΚΑ, όπου Παναθηναϊκός κι Ολυμπιακός θα βγάζουν τα μάτια τους;

ΜΗΝ ξεχνάμε πως ο Παναθηναϊκός μετά την Τούμπα έχει να πάει σε Νέα Σμύρνη, Τρίπολη, Περιστέρι και Γιάννινα, ενώ στο γήπεδό του, πλην του Ολυμπιακού, έχει να παίξει μόνο με Λεβαδειακό και Ηρακλή. Ο δε Ολυμπιακός έχει να πάει εκτός από το ΟΑΚΑ και σε Παγκρήτιο, Καυταντζόγλειο, Κομοτηνή και να παίξει στο Καραϊσκάκη με Ατρόμητο, Γιάννινα, Ξάνθη και Άρη.

ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ το πρόγραμμα δείχνει πιο ευνοϊκό για τον Ολυμπιακό, αλλά εμένα δεν μου λέει και πολλά πράγματα, για να είμαι ειλικρινής. Όταν η Καβάλα έχει αφαιρέσει τέσσερις πόντους από τον Ολυμπιακό και πέντε από τον Παναθηναϊκό…Όταν ο Ηρακλής έχει πάρει Χ στο Φάληρο κι ο Αστέρας στο ΟΑΚΑ…Όταν και οι δύο αιώνιοι δεν έβαλαν καν ένα γκολ στο Χαριλάου…Όταν ούτε ο ένας, ούτε ο άλλος μπορούν να κερδίσουν την ΑΕΚ στο σπίτι τους…Όταν ο Ολυμπιακός δεν μπορεί να κρατήσει το υπέρ του 2-0 στα Γιάννινα, διαμορφωμένο στο 83ο λεπτό..

ΚΙ ο ΠΑΟΚ μοιάζει μέχρι στιγμής πιο σοβαρός στα λεγόμενα πιο εύκολα παιχνίδια. Μέσα στην Τούμπα μόνο τον Ολυμπιακό δεν κατάφερε. Οι εκτός έδρας ήττες του ήταν νορμάλ (από ΠΑΟ, ΑΕΚ), όπως και οι ισοπαλίες (σε Νέα Σμύρνη, Περιστέρι, Τρίπολη, Καβάλα, Ηρακλή), δηλαδή σε σκληρές έδρες και σε ένα τοπικό ντέρμπι. Γιατί όχι λοιπόν;…

Κ. Νικολακόπουλος

(103) Σχόλια

tamvakologos kostas
19 Φεβ 01:34 Από tamvakologos kostas Σύνδεσμος σχολίου

κωστας ντάλλας se diavevaiw ek peiras oti ta teleutaia sxedon 15 xronia esu eisai ekei k saresei...alliws den eksigeitai to gt exases to fetino (axasto gfia sas k mono ) prwtathlima...!!
goustarete play off re koufales e?
na vlepete tin omada sas na paizei mpala mexri ntala kalokairi...!!

κωστας ντάλλας
18 Φεβ 12:01 Από κωστας ντάλλας Σύνδεσμος σχολίου

diego ronni ναι ρε σπάμε πλάκα με το νικολακόπουλο που ασχολείται κάθε μέρα με τον παναθηναικό. Αν σενοχλεί μπες στο σαιτ του τσουκαλά. Και ασε τα πελατάκια και παρόμοιες εκφράσεις γιατί είσαι -3 και σαρέσει.Εκει ανήκεις

Diego Roni
18 Φεβ 11:33 Από Diego Roni Σύνδεσμος σχολίου

Υ.Γ. Οπως και εδω το μιμίστε τέλεια! Περισσότερα σχόλια στα δικά μας θέματα παρα στα δικά σας... Αλλά ετσι ειναι παντου! Στα καλύτερα μαγαζιά πανε οι πελατες

Diego Roni
18 Φεβ 11:27 Από Diego Roni Σύνδεσμος σχολίου

προς: ΔΗΜΗΤΡΗΣ 'Ε' --> Εδώ στο Ηράκλειο οι φήμες οργιάζουν!

Τι λε ρε συνονόματε? Αλήθεια? Που τα ακουσες αυτά? Στο Βερύκοκο? Αιντε ρε καημενοι Βαζελο-Ηρακλειωτακια. Αλλες χρονιες με ΟΦΗ δεν οργίαζαν οι φήμες ε? Γιατι τυχαίνει και εγω Ηρακλειο να ζω και δεν ακούω τις ''φήμες'' π λες εσυ... Τυχαίνει να γνωρίζω όμως απο πρώτο χέρι τους Ρουμπάκη, Πίτσο, Κουνενάκη κλπ. Για ρώτα αυτους λοιπόν για φήμες? Εχει χάσει ο Ολυμπιακος 2 φορές, εχει φέρει 2x και μονο μία φορα κέρδισε. Και όλα αυτα σε 5 χρόνια ιστορίας του Εργοτέλη στην Α'. Αντιθετως η συμπτωση να σε εχει και σενα πελάτη μεσα-εξω , να σε εχει αποκλείσει απο το κύπελλο ενω ηταν Β' Εθνική, ενω ο ΟΦΗ με πόσααα χρόνια ιστορίας στην Α' να σου χει πάρει 6-7 βαθμους με το ζορι μεσα σε 15-20 χρόνια.... Ενω πάλι , τι συμπτωση θεέ μου, σχεδόν παντα να καταφέρνει (το παράρτημα) να κόβει βαθμούς απο τον Ολυμπιακο... Αίντε Μητσάρα λοιπόν στο Βερύκοκο και στον Ηριδανό να τα λες αυτα με τις 'φημες' και ασε τις ιστορίες των γνωστών Ηρακλειωτων-Βάζελών, που σε όλη σας την ζωή έχετε δει περισσότερες φορες τον Ολυμπιακό παρα την ομάδα σας , πηγαίνοντας στο γήπεδο και φωνάζοντας ΟΦΗ-ΟΦΗ-ΟΦΗ.... Καλη μερα Δημητράκι

tamvakologos kostas
18 Φεβ 10:39 Από tamvakologos kostas Σύνδεσμος σχολίου

john raven ama de saresei to prwtathlima dilwse paraitisi re...eleos me ta parartimata papagalaki...oso gia to poso teleiwmeno einai to prwtathlima be patient kid, just be patient...!!

laziali7
18 Φεβ 04:37 Από laziali7 Σύνδεσμος σχολίου

Mερικοί εδώ μέσα που 'λέτε' υποκριτή τον Νικολακόπουλο , είστε ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ άτομα !!!!!!!! Γιατί τί είπε ο άνθρωπος ?!??!? Οσο για κάποιους άλλους που λένε για 50%-50% το φετινό πρωτάθλημα θα σας θυμίσω τα εξής (ΠΑΟ-ΑΡΗΣ πνίξανε 5κάθαρο πέναλτι υπέρ του Αρη στο 92, ΚΑΒΑΛΑ-ΠΑΟ το 2-2 προήλθε από λάθος υπόδειξη κορακιού-φάουλ Νίνη το έδωσε πλάγιο, ΠΑΟ-ΠΑΟΚ ανύπαρκτο πέναλι - επιθετικό φάουλ, ΑΕΚ-ΠΑΟ γκολ-φάουλ Σαλπιγγίδη, ΠΑΟ-ΠΑΣ ανύπαρκτο πέναλτι στο 0-0 και 2 απ τα 4 γκολ offside, ΠΑΟ-ΤΡΙΠΟΛΗ οκ πέναλτι του Βύντρα που δεν δίνει αλλά πολύ νωρίτερα λανθασμένη κόκκινη κάρτα σε παίκτη Τρίπολης, ΠΑΟ-ΑΕΚ απ το 62 έπρεπε να βγει ο Σαριέγκι).. και πάμε στην απέναντι όχθη ---> ΟΣΦΠ-ΗΡΑΚΛΗΣ ακύρωση 5κάθαρου γκολ Μήτρογλου στο 82, ΟΣΦΠ-ΑΕΚ οκ offside goal toy Aβραάμ αλλά καμία αλλοίωση αποτελέσματος !! αλλοίωση μπορούμε να πούμε το 5κάθαρο γκολ του ΤΟΡΟ στο 92 !! και μ΄ήπως θυμάτε κανείς από ποιο λεπτό έπρεπε να παίζει με 10 η ΑΕΚ? να σας πω εγώ .. απ το 34 !!!!) ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΩ ΓΙΑ ΚΟΚΚΙΝΕΣ - ΚΙΤΡΙΝΕΣ - ΑΣΧΗΜΟ ΠΑΙΞΙΜΟ ΑΠΟ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ !!!! Κάντε λοιπόν τις προσθαφαιρέσεις και βγάλτε την κανονική βαθμολογία με 50-50 διαιτησία !!!! Παρόλα αυτά ξέρετε γιατί θα το πάρουμε ? Γιατί όλα αυτά μας κάνουμε πιο δυνατούς - πιο διψασμένους ... άλλωστε οι μόνοι που δεν θα έπρεπε να είμαστε πεινασμένοι είμαστε εμείς ... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ....

stratakis dimitris
18 Φεβ 02:49 Από stratakis dimitris Σύνδεσμος σχολίου

nikolako eisai megalos reporter .

alex
18 Φεβ 02:39 Από alex Σύνδεσμος σχολίου

Μάγκες ιδού η τελική βαθμολογία του Πρωταθλήματος σύμφωνα με πρόβλεψη
αστρολόγου φίλου μου :
1. ΟΣΦΠ 69 Βαθμοί
2. ΠΑΟΚ 69 "
3. ΠΑΟ 68 "
Εγώ βέβαια έχω τις επιφυλάξεις μου. Θεωρώ ότι ο ΠΑΟΚ έχει τις περισσότερες
πιθανότητες να βγεί πρωταθλητής, γιατί έχει το πιο εύκολο πρόγραμμα.
Η Ξάνθη και Λάρισα είναι του χεριού του. Μέσα στην Τούμπα δε χάνει βαθμό
και μένει το παιγνίδι με τον Αρη που πιστεύω ότι και αυτό μπορεί να το πάρει.
Πάντως από έγκυρες πηγές άκουσα , πως υπάρχει μεγάλη αισιοδοξία
στις τάξεις του ΠΑΟΚ για κάτι τέτοιο.

και

Vermilion
18 Φεβ 02:31 Από Vermilion Σύνδεσμος σχολίου

@ Γιόχαν φον Βεγκεν,
αν ισοβαθμησει ΠΑΟΚ με Ολυμπιακό παίζουν μπαράζ.
στις ισοβαθμίες ισχύει:
1) βαθμοί στους μεταξύ των ισοβαθμούντων αγώνες
2) διαφορά τερμάτων στους μεταξύ των ισοβαθμούντων αγώνες
3) διεξάγωγή μονών αγώνων μπαράζ μεταξύ όσων ισοβάθμησαν .
εκεί το βρήκα:
http://www.epo.gr/kanonismoi/pdf/09_10/KAP_EPAGGELMATIKON_PROTA8LHMATON_IOYN_2009.pdf

MpouJr
18 Φεβ 02:02 Από MpouJr Σύνδεσμος σχολίου

antikeimenika ergotelis/iraklis/aris/atromitos einai ikanoi na sas kopsoun vathmous dioti ergotelis/atromitos/aris tha paizoun gia mia thesi sta play-off k o iraklis gia tin swtiria....o panathinaikos koutsa strava tha ta parei ta mats pou den einai toso duskola k auta logw tis epithesis tou (gia amyna den sxoliazw) opote tou emeinan 2 ntermpi ena tin kyriaki pou proswpiki mou apopsi einai oti tha erthei X gia pollous k diaforous logous ektos an o Cisse i o Zlatan kanoun kati prwsopiko (oxi den tous sugrinw san paiktes) opote ola tha krithoun sto mats tou OAKA


fantasteite ti exei na ginei an ta 2 mats teleiwsoun assoi
Egrotelis-OSFP
PAOK-PAO

Κώστας Ταμβακολόγος
18 Φεβ 01:39 Από Κώστας Ταμβακολόγος Σύνδεσμος σχολίου

John Raven, κάνε μας τη χάρη να μάθεις να γράφεις ελληνικά πρώτα για να μη μας στραβώνεις με τις κοτσάνες σου και μετά έλα να μας τα πεις πάλι για το τί θα μας κάνεις στο ΟΑΚΑ! Τότε θα είσαι ήδη και 3 βαθμούς πίσω, γιατί ούτε από Τούμπα θα περάσεις ούτε από όλες τις έδρες που θα επισκεφτείς ( Περιστέρι, Τρίπολη, Ν.Σμύρνη ). Και να φέρεις και τον έλεγχό σου μαζί να σου βάλουμε 10 αν έχεις καταφέρει να μάθεις ορθογραφία..

kostas papanastou
18 Φεβ 00:45 Από kostas papanastou Σύνδεσμος σχολίου

bravo nikolakopoule kala ta les re file eisai kai o prwtos eisai asunagonistos mono esu kai o pit papadakos 8a dikaw8hte sto telos 8a me 8umh8eis 8a sukwsoume tin koupa mesa sto karaiskakh...kai ta vazelakia 8a einai taula...!!!

Rostar
17 Φεβ 23:36 Από Rostar Σύνδεσμος σχολίου

ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ...ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ !!

ΤΑ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΤΡΕΜΟΥΝ!
ΟΙ ΣΦΥΓΜΟΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΟΥΛΑΣ ΣΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ!
(Το χρώμα που έχει γίνει ο χειρότερος εφιάλτης σας εδώ και 14 χρόνια...)
ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΑΣ, ΨΑΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΡΥΨΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ.
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΡΕ ΣΕΙΣ. ΕΙΣΤΕ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ.

ΑΦΟΥ ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ...ΑΣ' ΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ... ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΔΙΚΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ!
ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ...
ΜΕΣ' ΤΟ ΟΑΚΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ...ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ!

ΚΑΛΟ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΟ ΕΦΙΑΛΤΗ, ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ...
(αυτόν που σας τυρρανάει και στον ύπνο και στο Ξύπνιο σας)..

Ημουν κι εγω στο πρωτοσελιδο
17 Φεβ 22:22 Από Ημουν κι εγω στο πρωτοσελιδο Σύνδεσμος σχολίου

Mιλας εσυ ρε Θεοδωριδη για νουμερα;

Που εχεις παθει αφυδατωση απο το γλυψιμο που ριχνεις στα Παοκια διπλα;

Φωτιαδης Κων/νος
17 Φεβ 22:21 Από Φωτιαδης Κων/νος Σύνδεσμος σχολίου

Μπα, τι εγινε ρε βαζελακια σας εχει πιασει πανικος μου φαινεται ε?Αρχισατε τωρα να μιλατε και για παραρτηματα και φιλικα ποιοι, εσεις που παιζατε με 2 ομαδες (βλ. ΟΦΗ) για δεκαετιες ολοκληρες?Η μηπως να θυμηθουμε Αθηναικο, Δοξα Δραμας, Απολλωνα Αθηνων, Καλλιθεα και τοσες αλλες που κανανε εντυπωσιακες εμφανισεις κατα καιρους!Εσεις που εχετε αναγαγει σε επιστημη τις χορηγιες, δανεισμους κλπ και παιζετε με την μιση SL φιλικα?Φετος σας αρεσει τουλαχιστον (ΑΚΟΜΑ!!!) η διαιτησια και την λετε μαλιστα ολοι 50-50 γιατι φυσικα ειστε ακομα πρωτοι! Να δουμε τι αλλο θα ακουσουμε φετος οταν θα βρεθειτε στη φυσικη σας θεση δηλαδη ξερετε εσεις.Θα γινει η διαιτησια 70-30 ολο και καποιο αναποδο κορνερ θα βρειτε να στηριξετε την αγωνιστικη ανυπαρξια της ομαδας σας. Κι εσυ Νικολακοπουλε γιατι δεν τους λες οτι δεν μας ενδιαφερει πλεον τι θα κανουν ουτε στην Τουμπα ουτε πουθενα γιατι πολυ απλα δεν εξαρταται πλεον απο αυτους, κανουμε 8 νικες και του χρονου παλι. Κι επειδη στο ΟΑΚΑ δεν θα εχει...αεροβολα(το ακουσαμε κι αυτο φετος ως αλλοθι), να δω με τι θα κυνηγατε τους παικτες σας φιλοι του Παναθηναικου που καταφερανε να το χασουν και...αυτο με ολα τα εξωαγωνιστικα δικα σας και απο τον κατα γενικη ομολογια χειροτερο Ολυμπιακο των τελευταιων ετων!!!Γιατι οσα οφσαιντ και να σφυριξει ΜΙΑ φορα θα φυγει ο Λουα και αντε πιαστε τον με τις μπακαρες σας Βυντρες, Σαριεγκηδες και σια!!!Οσο αφορα τον ΠΑΟΚ εμενα δεν με στεναχωρει καθολου γιατι με Σαντος προπονητη ειναι ικανος να το χασει απο τον Πανθρακικο!!!Τετοιος ηταν παντα αλλωστε!

Zip-Zap
17 Φεβ 22:12 Από Zip-Zap Σύνδεσμος σχολίου

Ειναι απιστευτοι αυτοι οι βαζελοι! Απιστευτοι! Τσιρακι μας ο Εργοτελης, ρε γκεμπελισκοι; Τα τελευταια 5 χρονια στο Ηρακλειο εχουμε παρει 5 βαθμους (1 νικη, 2 Χ, 2 ηττες).
Ακριβως τους ίδιους βρε κακομίρηδες έχουμε παρει και με εσάς! Αφου το γυριζετε στην προπαγανδα, διαβαστε τουλαχιστον ιστορια να μη γραφεε χαζομαρες!

Το ιδιο και για την Ξανθη. Για μετρηστε από το 1997 2000 έως το 2007 ποσους βαθμους μας εχει κοψει στην εδρα μας η Ξανθη και πόσους εσεις! Πιο πολλους μας έχει κόψει η Ξανθη, ρεεεε! Ειστε τρομεροι ανθρωποι! Υποκλινομαι! Αλλα θα μου πειτε, αν δεν υπήρε και η προπαγανδα να φτιαχνεστε μεταξυ σας, πώς θα τη βγαζατε...

savas  GAVROS
17 Φεβ 22:09 Από savas GAVROS Σύνδεσμος σχολίου

RE...SY ( HMOUN KAI EGO STO PROTOSELIDO) KANE RE KAMIA ALLH DOULEIA MAS EXEIS ZALISEI TAAAAAAAAAAA. PREPEI NASE KAI POLY NOUMERO.

savas  GAVROS
17 Φεβ 22:09 Από savas GAVROS Σύνδεσμος σχολίου

RE...SY ( HMOUN KAI EGO STO PROTOSELIDO) KANE RE KAMIA ALLH DOULEIA MAS EXEIS ZALISEI TAAAAAAAAAAA. PREPEI NASE KAI POLY NOUMERO.

giannis athens a/p
17 Φεβ 22:06 Από giannis athens a/p Σύνδεσμος σχολίου

κυριε νικολακοπουλε...καλα τα λες.θα μας αφησουν ομως?στην μεσημεριανη συζητηση με τους αντωνηδες μιλαγατε για διαιτητες σαν να ξερετε την πραγματικη αληθεια του ελληνικου ποδοσφαιρου.μακαρι να ηρθε η ωρα να παιχτουν ολα στα ισια.αυτο ζηταμε τοσα χρονια.
τα τσιμεντα στην τουμπα εδω και 3 χρονια ειναι στην θεση τους.

Ημουν κι εγω στο πρωτοσελιδο
17 Φεβ 21:49 Από Ημουν κι εγω στο πρωτοσελιδο Σύνδεσμος σχολίου

Νικολακο, ετσι για να σπασουμε και λιγο πλακα με τους συντροφους σου στη γυαλα που νομιζετε οτι μας κανετε πλακα οταν μιλατε για ροζ φανελα...

Εσυ που εισαι παντογνωστης και ξερεις τα παντα,πες τους για το φιλικο με την Αυστριακη Νικολσον το καλοκαιρι του 1950. Τοτε που η Νικολσον φορουσε ερυθρολευκα και επειδη εσεις δεν ειχατε δευτερη στολη φορεσατε την Πρασινη με το Τριφυλλι στο στηθος και γινατε ανθρωποι για μια φορα.

Οσα γαυρακια εχετε αμφιβολιες,ριχτε μια ματια στις φωτο του προφιλ μου.Δειτε κατι νηπια με φανελα του γαυρου να καθονται στους ωμους καποιων που φορανε πρασινα. Εκτος κι αν παραδεχεστε οτι οι πατεραδες σας ειναι Παναθηναικοι. Τοτε παω πασο.

Gouky 7
17 Φεβ 21:20 Από Gouky 7 Σύνδεσμος σχολίου

Αμπαριαδη ας φροντιζε ο Νικολακοπουλος να ασχολειται με τον Θρυλο και οχι με αυτους που μας πετανε τσιμεντολιθους καθε φορα στην Τουμπα.

ΑΜΠΑΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
17 Φεβ 20:55 Από ΑΜΠΑΡΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Σύνδεσμος σχολίου

Μα ειναι δυνατον σε ρεπορταζ Ολυμπιακου το 85% των σχολιων να ειναι ολων των υπολοιπων (ιδιαιτερα βαζελων) οπαδων εκτος του Ολυμπιακου?
Μπαινουνε...χλευαζουν, ειρωνευονται, βριζουν και λοιδορουν τους παντες και τα παντα που αφορα Ολυμπιακο και κατα περιεργο τροπο ανεβαινουν σχεδον ολα τα σχολια τους και κοβονται των γαυρων........
Και βεβαια οι ξερολες και παντογνωστες ολων......δεν κοιταζουν ποτε μα ποτε την δικη τους παρτυ....

Andreas Gebeliskos
17 Φεβ 20:30 Από Andreas Gebeliskos Σύνδεσμος σχολίου

Καλό του ποδοσφαίρου και συναρπαστικό πρωτάθλημα θα έχουμε αν χάσεις κι εσύ απο Εργοτέλη και η Βαθμολογία γίνει
Παναθηναικός 52
ΠΑΟΚ 50
ΟΣΦΠ 49
και μετά θα έχει την ευκαιρία o ΟΣΦΠ να το πάρει στο ΟΑΚΑ που το έχει σίγουρο ο Σάββας (με την όπισθεν)

savas  GAVROS
17 Φεβ 20:27 Από savas GAVROS Σύνδεσμος σχολίου

VAZO STOIXIMA O VAZELOS(XORIGOS) THA KANEI PERIPATO STHN TOUMPA. OI PAIXTES TOU PAOK THA MARKAROUN MONO ME TA MATIA XORIS PATHOS KAI PSYXH( ALLOSTE OXTROS EINAI MONO O THRILOS). THA...ME THYMITHITE.....

Billakos Panathinaikos
17 Φεβ 19:52 Από Billakos Panathinaikos Σύνδεσμος σχολίου

Ναι όντως γιατί όχι? Αλλά πλέον δεν μας πείθεις...Γράψε για την ομάδα σου καλύτερα και άσε τα κόρτα σε έταιρους διεκδικητές του τίτλου(που εντελώς κατά τύχη πάιζουν με μας την Κυριακή...Κάθε βδομάδα εκτός από ολυμπιακός είσαι και "αντίπαλος του παναθηναϊκού, σε μάθαμε πλέον).

Υ.Γ: Πάω στοίχημα ότι την Κυριακή θα βλέπεις τον αγώνα με κασκολάκι και εμφάνιση μΠΑΟΚ...Πες μου που μένεις να σου στείλω και καμιά μπουγατσούλα μη βλέπεις τον αγών έτσι χωρίς το κάτιτις βρε αδερφέ...

Δεν βρίζω, να δημοσιευθεί.

Gouky 7
17 Φεβ 19:38 Από Gouky 7 Σύνδεσμος σχολίου

Ωραια τοτε φιλε μου ολα καλα. Μεινε εσυ με τον Κατσουρανη τον Καραγκουνη και τον Καντε και ασε μας εμας στην μιζερια μας με τον Μαρεσκα τον Ντουντου και τον Μελμπεργκ. Εχεις δικιο, ειναι και οι τρεις πολυ μικροι παιχτες για να χωρεσουν στην ενδεκαδα της Παναθας.

δανδικασ γιωργοσ
17 Φεβ 19:05 Από δανδικασ γιωργοσ Σύνδεσμος σχολίου

ti egine re gamproi?o enas xorhgos moy kai o allos opados moy ginate twra? oti kai na kanoyme thn kyriakh .......... erxwmasteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Vales
17 Φεβ 19:01 Από Vales Σύνδεσμος σχολίου

Νικολαος Σ εισαι ενας γραφικος που λες μπαρουφες. εισαι λιγος. τι ξερεις εσυ απο ποδοσφαιρο και θα μιλησεις για τον ΠΑΟΚ ρε? κανε καμια κολωτουμπα. ασχολησου με τον μικροκοσμο σου και ασε μας εμας. αντε με το καθε ασχετο. Οσο για το αρθρο ειμαι ο τελευταιος που θα πει οτι θα το παρουμε. ειναι σχεδον απιθανο. το σιγουρο παντως ειναι οτι θα τελειωσουμε το πρωταθλημα κανοντας υπερβαση με βαση τα οσα περιμεναμε....

Vales
17 Φεβ 19:01 Από Vales Σύνδεσμος σχολίου

Νικολαος Σ εισαι ενας γραφικος που λες μπαρουφες. εισαι λιγος. τι ξερεις εσυ απο ποδοσφαιρο και θα μιλησεις για τον ΠΑΟΚ ρε? κανε καμια κολωτουμπα. ασχολησου με τον μικροκοσμο σου και ασε μας εμας. αντε με το καθε ασχετο. Οσο για το αρθρο ειμαι ο τελευταιος που θα πει οτι θα το παρουμε. ειναι σχεδον απιθανο. το σιγουρο παντως ειναι οτι θα τελειωσουμε το πρωταθλημα κανοντας υπερβαση με βαση τα οσα περιμεναμε....

SEBASTIAN LETO
17 Φεβ 18:26 Από SEBASTIAN LETO Σύνδεσμος σχολίου

ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΙ...

ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΑΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ...

ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΛΕΥΟΦ ΜΕΧΡΙ ΙΟΥΝΙΟ - ΚΑΠΑΚΙ ΜΟΥΝΤΙΑΛ - ΚΑΠΑΚΙ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ - ΚΑΠΑΚΙ ΠΛΕΥΟΦ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΜΑΔΑ - ΚΑΠΑΚΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΗΜΙΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ...

greenckooneys 13 patra
17 Φεβ 17:13 Από greenckooneys 13 patra Σύνδεσμος σχολίου

k.nikolakopoule eisai apisteutos tipos!tetoia propaganda den eho ksanadei!o gebels mprosta sou itan mathitoudi!kai giati oxi kurie nikolakopoule na min kerdisei kai o ergotelis tin kuriaki gia na paiksei mazi sas ton mai sta plei off?den tha einai poli kalo protathlima tote?eisai i megaliteri proklisi stin istoria tou podosfairou meta ton omoideath sou kurio theodoridi!aidos kirie nikolakopoule!

Νικόλαος Σ
17 Φεβ 17:01 Από Νικόλαος Σ Σύνδεσμος σχολίου

Ποιός ΠΑΟΚ...
5 χρόνια στην Σαλονίκη πήγαινα τους έβλεπα, οι τύποι δεν ξέρουν τπτ από μπάλα. Ειδικά όσοι είναι από Δυτικά ή οι Ρωσσοπόντιοι που η κάθε κυβέρνηση έκανε Έλληνες για ψήφους, αυτοί είναι εντελώς άσχετοι...Ένα κάρο μπαρούφες κάθεσαι και ακούς από δίπλα σου όταν βλέπεις μπάλα στην Τούμπα, οι τύποι πέρα από ατμόσφαιρα δεν ξέρουν τπτ άλλο...
Μόνο οι Γριές σκαμπάζουν από ποδόσφαιρο εκεί πάνω, ας όψεται ο Βασίλης...
Όσο για το πρωτάθλημα, πρώτη φαβόρα ο βάζελος, όχι γιατί έχει ομάδα, αλλά γιατί τα κόζια είναι υπερ του και στην ψυχολογία και στην ΕΠΟ και στην διαιτησία.
Εμείς ως γαύροι, απλώς τους το χαρίσαμε με το να τους κάνουμε να το πιστέψουν. Δεν πειράζει, έτσι είναι η μπάλα. Άλλωστε αυτοί του χρόνου θα διαλυθούν.

anastasios_csetrichis
17 Φεβ 16:52 Από anastasios_csetrichis Σύνδεσμος σχολίου

Epithdes ta leei gia na to pistepsoun oi Paoktzhdes na ta dwsoun ola,gia na to ekmetalleuth o Olympiakos!wake up!all eimai mazi sou Nikolako....!flwmosetous!!

RODOS 4
17 Φεβ 16:11 Από RODOS 4 Σύνδεσμος σχολίου

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ... ΟΜΩΣ ΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΙΑ ΚΑΤΑΧΡΕΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΑΤΗΣΕ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΑ ΙΣΑ. ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΗΡΕ ! ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΜΠΑΛΟΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΙ ΟΧΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΦΡΑΓΚΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ.
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΟΒΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ?
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΜΕ ΤΙ BUDGET ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΕΣΕΙΣ ?
ΔΙΑΝΟΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΟΜΑΔΑ ΓΕΝΝΑΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΜΕ ΨΙΧΟΥΛΑ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ?
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ?
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΣΑΝ ΚΙ ΕΜΑΣ ?
ΠΑΟΚ ... ΓΙΑΤΙ Η ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΦΟΡΜΗ...

NIVO82
17 Φεβ 16:09 Από NIVO82 Σύνδεσμος σχολίου

Έχετε πολύ πλάκα εσείς οι φίλαθλοι του μπαναθηναικού......Την Κυριακή φέρτε και τις πάνες σας μαζί γιατί θα πέσει πολύ κακάκι....Δεν γλιτώνετε μπαναθηναικάκια την Κυριακή θα το κάνω το πρωτάθλημα ροντέο και μετά θα σας αφήσω να βγάλετε τα μάτια σας μόνοι σας στο ματς του ΟΑΚΑ για να σας καβαλήσω και τους δύο στη βαθμολογία..................

Giannis Verdure
17 Φεβ 16:00 Από Giannis Verdure Σύνδεσμος σχολίου

Kosta an ennoouses kiolas afta pou grafeis tha itan kalytera. Prwtotypos pantws o tropos pou epelekses gia na peis oti apla thes na xasei o panathinaikos sti thessaloniki.

MIG1
17 Φεβ 15:40 Από MIG1 Σύνδεσμος σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΕ.ΕΓΩ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ.ΠΛΑΚΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΚΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΞΕΠΡΟΒΑΛΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΓΟΥΜΑΚΙΑ!ΣΤΙΣ 21/3 ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ +5 ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΡΤΑΚΙ....3ΚΟΥΒΕΡΤΟ.ΑΝΤΕ ΕΧΕΙΣ 3 ΜΕΡΕΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕΙΣ.ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΠΑΛΑ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ.
Σ Α Σ Κ Α Ν Ο Υ Μ Ε Π Λ Α Κ Α !!!!

skiadas evan
17 Φεβ 15:33 Από skiadas evan Σύνδεσμος σχολίου

EIMAI GAUROS...PRAGMATIKA AN KAI ANTIPATHW TOUS PAOKTZHDES SAN OPADOUS(OI POIO AMPALOI) AS TO PAREI O PAOK...EMENA KAI POLLOUS ALLOS OLYMPIAKOUS POY XERW DEN THA MAS PEIRAXEI KATHOLOU(EMEIS DEN EXOUME TA KOMPLEX TO PAOKTSIDWN ME TO THRYLO,GIA MAS O ANTIPALOS EINAI O POA ME TH ROZ FANELA)...ALLA..O POA...POTE..POTE..OXI O POA...ETSI GIA NA GELIOPOITHEI GIA ALLH MIA FORA...KATHE FORA POU XANEI PRWTAHLIMA -AN KAI PRWTATHLITHS TOU DERBY NEWS KAI TOU IOULH -GELAME KAI PERISSOTERO...AS TO PAREI O PAOK...KAI O THRYLOS NA PERASEI THN BORDEUX...KAI MONO TA VAZELIA NA KLAINE ME TA XALIA TOUS...AFOU KAI TO KYPELO GELIO THA MAS PROSFEREI..RE ARIS EINAI..RE KAVALA EINAI...THA TO PAREI...TOUS PRASINOUS TOYS EXOUNE PAREI OLOI XAMPARI PIA...

PS..A KAI ANAMENOUME POLLA GELIA KAI AYRIO....PRAGMATIKA SAS EYXARISTOUME GIA TO GELIO POU MAS PROSFERETE...

Ημουν κι εγω στο πρωτοσελιδο
17 Φεβ 15:31 Από Ημουν κι εγω στο πρωτοσελιδο Σύνδεσμος σχολίου

Gouky 7

Εχεις δικιο. Ετσι οπως τα βλεπω μετα το ποστ σου πιστευω πως ουτε ενας δεν θα χωρουσε στον Παναθηναικο.

NIKOS PAOK
17 Φεβ 15:30 Από NIKOS PAOK Σύνδεσμος σχολίου

KSANTHI LARISSA K XARILAOU EINAI.FENETE POSO SOVARA PIRES TO ARTHRO POU GRAFEIS....

PAME NA DIEKDIKISOUME OTI MPOROUME ME TIS OPIES LIGES PITHANOTITES POU EXOUME...NA GOUSTAROUME GIA PARTY MAS,NA DOUME NTERMPI TITLOU K OPOU FTASOUME.EMEIS MAZI GIA MIA ZWH

john raven
17 Φεβ 15:28 Από john raven Σύνδεσμος σχολίου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΕΡΓΟΤΕΛΗ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΟΛΙΜΠΙΑΚΟΥ ΔΙΟΤΗ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΟΡΝΤΩ.....ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΤΕΛΗ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ...ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΑ.....ΚΑΠΙΟ ΓΛΙΣΤΡΗΜΑ ΚΑΠΙΟ ΠΕΣΙΜΟ ΕΝΑ ΠΕΝΑΛΤΙ ......ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΛΑΘΑΚΙ ....ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΚΝΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.....ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ......ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΕΝΑ.....Ο ΠΑΟ ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ ...ΚΑΙ ΤΟ ΟΑΚΑ ΣΑΣ ΠΑΙΡΙΜΕΝΙ.....ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ

TZOLE
17 Φεβ 15:21 Από TZOLE Σύνδεσμος σχολίου

KAI TON APRILI 8A EINAI WRAIA ME TIN KOUPA STON PERAIA...

ΗΛΙΑΣ86
17 Φεβ 15:09 Από ΗΛΙΑΣ86 Σύνδεσμος σχολίου

Πάνος - ΠΑ.ΛΕ.ΦΙ.Π Athens Club ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΥΠΝΗΣΕΣ...

Ημουν κι εγω στο πρωτοσελιδο
17 Φεβ 14:43 Από Ημουν κι εγω στο πρωτοσελιδο Σύνδεσμος σχολίου

Ρε Νικολακοπουλε. Ετσι επειδη ειμαι περιεργος "βρε αδερφε".

Αν χασει ο ΠΑΟΚ στην Τουμπα και τελικα το παρει ο Παναθηναικος, θα γραψεις παρομοιο αρθρο για το ΠΑΟΚ στα πλει οφ;
Γιατι αν αξιζει ο ΠΑΟΚ πρωταθλημα,τοτε σιγουρα αξιζει να βγει και δευτερος "βρε αδερφε".

Ή μηπως οχι.

"Κανω καπου λαθος βρε Κωστα μου;"

Και καταληγω στο εξης απιστευτο και ομως Ελληνικο. Το αξιζουν ΟΛΟΙ εκτος απο την ομαδα που στις 18 απο τις 22 αγωνιστικες ειναι μονη πρωτη στην βαθμολογια.
Και μετα βελαξες!

Gouky 7
17 Φεβ 14:33 Από Gouky 7 Σύνδεσμος σχολίου

@ Eiste Sovaroi



Νικοπολιδης vs Τζοβρα ?
Μελμπεργκ vs Βυντρα ?
Σαριεγκι vs Αβρααμ ?
Μπραβο vs Σπυροπουλου?
Ντουντου vs Σιμαο ?
Μαρεσκα vs Καραγκουνη ?
Λεντεσμα vs Κατσουρανη ?
Γκαλετι vs Σαλπιγγιδη ?
Ντατολο vs Λετο ?













Μαλλον δυο δικοι σου παιχτες θα μπορουσαν να παιξουν στον Θρυλο... Σισσε - Ζιλμπερτο και τελος.

Γιόχαν φον Βέγκεν
17 Φεβ 14:27 Από Γιόχαν φον Βέγκεν Σύνδεσμος σχολίου

Για στάσου mathy,

τί μπαράζ; Δηλαδή αν τερματίσουμε όλοι μαζί κι έχουμε από 2 νίκες ο καθένας θα παίξουμε μπαράζ;

Και μετά οι ηττημένοι θα παίξουνε ΚΑΙ πλέι οφ;

Δεν νομίζω ρε ΠΑΟΚι μου. Είπαμε ότι στην Σούπερ Λιγκ είναι κοιμησμένα τα ατομα. Αλλά να είναι τόόόόόσο πολύ;

..βέβαια δεν αποκλείεται κιόλας...τότε πάμε για ρεκόρ...μπανανία σε ΟΛΑ αυτη η χώρα...

ΚΩΣΤΑΣ ΣΙΜΟΣ
17 Φεβ 14:24 Από ΚΩΣΤΑΣ ΣΙΜΟΣ Σύνδεσμος σχολίου

ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ.
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ Κ. ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΥΣΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΦΕΤΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΓΙΑΤΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ .
ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΑΝΙΑ ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ ΘΑ ΡΙΞΟΥΜΕ 2 ΜΠΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙΠΟΤΑ.
ΕΜΕΙΣ Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΙΣΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΑΟ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ.
ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΕΝΑΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΠΡΟΧΘΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΛΙ
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΠΩΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΘΡΥΛΟΣ

Chris 7
17 Φεβ 14:06 Από Chris 7 Σύνδεσμος σχολίου

TO PROTATHIMA INE IDI STO MIKROLIMANO...TA LOgIA INE PERITTA APO EDO KAI PERA,OLA EXOUN KRITHEI KAI EXOUN PAREI TON DROMO TOUS GEGONOS ANAPOFEYKTO OTAN O THRILOS EXEI ARXISEI NA PAIRNEI STROFEs...KI OI ALLOI KATIFORES....ETSI LENE TA PAPAGALAKIA

Πάνος - ΠΑ.ΛΕ.ΦΙ.Π Athens Club
17 Φεβ 14:03 Από Πάνος - ΠΑ.ΛΕ.ΦΙ.Π Athens Club Σύνδεσμος σχολίου

Νικολαπουλε σημερα ξεπερασες καθε οριο νομιζω...
Υποκρισια σε ολο της το μεγαλειο...
Τι γινεταιιι? Μας πιασανε οι καλοσυνες μας?
Ελπιζεις να μας κοψει βαθμους ο Παοκ μπας κ πιασεις κορυφη?
Λοιπον να στο κανω λιανα πως εχουν τα πραγματα....
Ο Παναθηναϊκος στην Τουμπα ΔΕΝ ΧΑΝΕΙ.... θα ειναι πολυ κλειστο ματς.
Ο Σαντος αλλα κ εμεις με μια ισοπαλια ημαστε ευχαριστημενοι..
Αν το ματς ερθει Χ... και εσυ κερδισεις τον Λεβαδιακο της Κρητης εισαι εναν βαθμο απο κατω μου...
στο Οακα οταν ερθετε ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ.... στη χειρωτερη ενα Χ για την ομαδα μου..που παλι θα ειναι ενα βαθμο πανω σου..
Και ερχομαστε στη τελευταια αγωνιστικη Νικολακο.. εκει που ο Κουπερ θα σου παρει ενα μεγαλοπρεπες Χ στο καραισκακη..
Και στα πλευ οφφ αυτος που παρακαλας σημερα (ΠΑΟΚ) θα σου κλεψει την εξοδο για τα προκριματικα του CL.
Τι γινεταιιιι? Μας εχει λουσει κρυος ιδρωτας?

xiotis
17 Φεβ 14:00 Από xiotis Σύνδεσμος σχολίου

1.Kala re Nikolakopoule prin to mats Paok - PAO se epiase o ponos gia ton Paok?
2.Opsimos k o ponos gia to kalo tou ellinikou podosferou(na to parei k o Paok mia fora) tora pou paei na to xasei o gavros.Tosa xronia pou ton ksepatones mesa ekso k evazes k apithana korakia na to kanoun an -eidika stin toumpa-den mporouses,den tha itan kalo gia to elliniko podosfero na to parei o Paok.
3.I AEK exei 15 xronia na parei protathlima (den tha itan kalo na parei k ekeini ena?),alla pos na parei , otan akomi k tote pou to pire sto gipedo , tis to pires -esi nai esi pou koptese gia to kalo tou ellinikou podosferou-sta xartia grafontas tin megaliteri kseftila tis sigxronis istorias sou.
4.An eisai magas pireotis k aksizis to protathlima , giati klapsourizis olo ton xrono k parakalas ton enan k ton allon na kerdisoun ton PAO mpas k ton prolavis?
Apla,kerdise esi ola ta ipoloipa mats(i toulaxiston pare osous vathmous parei k o PAO) k ela sto OAKA kerdise k parto, na min mporei k kanis na sou pei kouventa.
Tha einai k to pio aksiologo (se sxesi me ta petsina) protathlima pou exeis parei.
5.Tosi einai i arostia sas , alla kirios i kseftila sas pou me kseni gravanta thelete na ginete gamproi.! Sinithismenoi aloste.
Edo otan apoklistike o PAO apo ton AJAX ftanontas molis 12' prin apo ton teliko-nai ton TELIKO- tou CHL stin ROMI,fotagogisate ton pirea,tora pou tha parete k kana frago na ksexreosete ta fesia tou kokkali den tha eixate tetoia simperifora?
Aftoi isaste omos k etsi tha minete 300 protathlimata na parete.!
Kourelia.!!!
Parakalo na dimosieftei.

Ζησιμάτος Δημήτρης
17 Φεβ 13:57 Από Ζησιμάτος Δημήτρης Σύνδεσμος σχολίου

Την Κυριακή όλοι θα βλέπετε τον μεγάλο Π.Α.Ο.Κ στα καφέ του Πειραιά. Δεν είναι κακό να ζητωκραυγάστε. Όλοι Π.Α.Ο.Κ είστε, σιγά σιγά θα το καταλάβετε.

tarzaniarhs
17 Φεβ 13:53 Από tarzaniarhs Σύνδεσμος σχολίου

TAMBAK PWS MOU EIXE KATSEI 2/0 STH MNHMH DE MPORW NA KATALABW, ISWS EPEIDH TO GLYTWSAME 3 FORES TO DEUTERO, EXEIS DIKIO.

Jafar
17 Φεβ 13:49 Από Jafar Σύνδεσμος σχολίου

Ase re Nikolakopoule, to paizeis k ithikologos....twra se epiase o kaimos gia ton mpaok. Esy kai to sinafi sou proagete ti via sta gipeda, ektos twn allwn.

Guy Fawkes
17 Φεβ 13:33 Από Guy Fawkes Σύνδεσμος σχολίου

Προς ΠΑΟΚΤΣΙΔΕΣ, εαν χάσετε όμως την επόμενη θα πει ότι ειστε φιλικα προσκειμενο σωματειο στον Παναθηναικο, θα μιλισει για χορηγειες και τα λοιπα γνωστα γαυρικα κολπα.
Οποτε μην πεφτετε στην λουμπα και τον συγχαιρετε που ειδε το φως το αληθινο, αλλο φως βλεπει αυτος.

παναγιωτης φωτειν οπουλος
17 Φεβ 13:32 Από παναγιωτης φωτειν οπουλος Σύνδεσμος σχολίου

επειδή σε άλλα site γράφεις για το ζουνιορ του Εργοτέλη, θελω να σου υπενθυμίσω οτι φραγκουλάκης, τσεσναουσκις δηλώθηκαν με ολυμπιακό. Ήθελες και τον Ζούνιορ να δηλωθεί για να είσαι πιο σίγουρος;

mathy
17 Φεβ 13:31 Από mathy Σύνδεσμος σχολίου

Φιλε "Γιόχαν φον Βέγκεν" εχω την εντυπωση πως σε περιπτωση ισοβαθμιας μετρουν μονο τα μεταξυ παιχνιδια, ως αποτελεσματα απλως, χωρις τα γκολ να παιζουν ρολο. Αν τα μεταξυ παιχνιδια εινια μια νικη εκατερωθεν εχουμε ΜΠΑΡΑΖ.

GKBR
17 Φεβ 13:27 Από GKBR Σύνδεσμος σχολίου

Ρε ΠΑΟΚΙΑ δεν βλέπετε τα αυτονόητα ρεεεεε!
Εντελώς τυχαία ο Νικολακο, πριν το ντέρμπι θυμηθηκε τον ΠΑΟΚ χαχααχαχ
μιλαμε για ΤΟ γλυψιμο, τόσο καιρό καμία αναφορά στον ΠΑΟΚ.
Καθεται σας δουλευει ο Νικολακοπουλος και εσεις λετε "δεν σε παω αλλα συμφωνω μαζι σου" , το τι εστι γαυρος δεν το ξερετε.
Καθοντε και τον αποθεωνουν οι Παοκτζιδες, ρε που κανταντησαμε.....

Eiste Sovaroi??
17 Φεβ 13:16 Από Eiste Sovaroi?? Σύνδεσμος σχολίου

Giati oxi o PAOK?
Giati oute ENAS paiktis tou Mpaogk den tha mporouse na paizei sthn endekada tou PAO.
Giati oxi o OSFP?
Giati to poly 1-2 paixtes tou OSFP tha mporousan na paizoun sthn endekada tou PAO.

GIAFTO! To protathlima fetos einai prasino

Red Buddha
17 Φεβ 13:05 Από Red Buddha Σύνδεσμος σχολίου

DP ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ...? ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΑΖΕΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΟΑΚΑ...?? ΝΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ!! ΕΣΕΙΣ ΔΛΔ ΕΧΕΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΑΠΟ ΜΑΣ? ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ? ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ Η' ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΟΙΠΑ ΝΤΕΡΜΠΙ...?

misfits1974
17 Φεβ 13:01 Από misfits1974 Σύνδεσμος σχολίου

Έλα μωρη μπαοκάραααααα!

ΛΕΡΙΑΣ ΦΑΙΔΩΝ
17 Φεβ 12:54 Από ΛΕΡΙΑΣ ΦΑΙΔΩΝ Σύνδεσμος σχολίου

Το παραμυθακι σχετικα με νικη του παοκ και πρωταθλημα δεν το τρωμε πρωτα απο ολους εμεις οι παοκτζηδες.Απλα θελω βρε νικολακοπουλε να δω τι θα πεις αν θα χασει ο παοκ την κυριακη.......
γιατι νομιζω οτι θα αρχισεις τα γραφικα σχετικα με παραρτηματα και τετοιες μπουρδες'?δυστυχως νικολακο γραφεις αυτα που θελει να ακουσει ο μεσος γαυρος.δεν σε νοιαζει η αντικειμενικη ενημερωση.

υ.γ. δυστυχως τωρα τελευταια με διαψευδει και ο κολκας γιατι αρχιζει και γραφει οπαδικα,ενω δεν ηταν ετσι.Εσενα σε εχουμε φαει στημ μαπα τοσα χρονια.

Κώστας Ταμβακολόγος
17 Φεβ 12:54 Από Κώστας Ταμβακολόγος Σύνδεσμος σχολίου

Tarzaniarh σοβαρέψου! 1-0 χάσαμε στο Καραισκάκη και στην ισοβαθμία με τον ΠΑΟΚ το παίρνουμε εμείς..

john raven
17 Φεβ 12:43 Από john raven Σύνδεσμος σχολίου

TOSO GLIPSIMO SE PAOK NIKOLAKOPOYLE GIA TON AGONA ......EPESES TOSA XAMILA??? SE FANTAZOMAI KIRGIAKH BRADY ME KASKOL TOY PAOK NA ELPIZEIS......AKOMA KAI OLOS O ERGOTELHS NA EPAIZE ME PLIRH SINTHESI ....PALI DIPLO THA ITAN ......APO TIN KRHTH MEXRI TON EBRO......DEN KOBEI BATHMOYS O ERGOTELHS STON OLIMPIAKO......APLA AKI KAUARA ....ALLA KAI PALI O PAO THA TO PAREI....MERIKES OMADES PAIZOYN STA ISIA ....ALLES OXI .....ME TIS THIGATRIKES O OLIMPIAKOS EXEI KAI BATHMOYS ABANTA......

pananap
17 Φεβ 12:34 Από pananap Σύνδεσμος σχολίου

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΩΣΤΑ, ΚΑΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ!!!

Taratatzoom
17 Φεβ 12:34 Από Taratatzoom Σύνδεσμος σχολίου

tn kyriaki oloi sto peiraia mn xehasete n fwnazete ''empalaeaaaa''!!

Charis
17 Φεβ 12:33 Από Charis Σύνδεσμος σχολίου

Τελικά πρέπει να ρωτήσουμε τον Πατέρα αν ο john raven ανηκει στην ομάδα των παπαγάλων που αναφέρει συνέχεια από την αρχή του πρωταθλήματος...
Όσο για τo άνισο πρωτάθλημα που αναφέρει μια ερώτηση... Αν το πάρει φέτος ο Ολυμπιακός θα το έχει πάρει δίκαια; Γιατί εγώ μυρίζομαι ότι αν το πάρει θα σταματήσει να είναι δίκαιο και θα αρχίσει και ο Πιλάβιος να μιμείται τον Γκαγκάτση ή θα κρύβεται ο ίδιος ο Γκαγκάτσης πίσω από όλο αυτό;

Γιόχαν φον Βέγκεν
17 Φεβ 12:23 Από Γιόχαν φον Βέγκεν Σύνδεσμος σχολίου

Ναι, ο ΠΑΟΚ παικτικά μπορεί να το πάρει Νικολακόπουλε. Μιλάς σωστά.

Δεν θα αρχίσω τα κραξίματα μιας και όλον το χρόνο κραζόμαστε. Ας κάνουμε και μια απλή συζήτηση.

Σε ισοβαθμία ΠΑΟΚ ΟΣΦΠ το παίρνει ο ΟΣΦΠ φίλε tarzaniarhs. Έχετε ένα εκτός έδρας γκολ παραπάνω...σας γλιτώσανε τα δοκάρια στον Πειραιά. Έτσι που έγινεμύλος το πρωτάθλημα, κάθε φάση βγάζει πρωταθλητή.

Σε ισοβαθμία ΠΑΟΚ ΠΑΟ το παιρνει ο ΠΑΟΚ αν κερδίσει την Κυριακή με το συνήθες γιουβεντίνικο 1-0 του. Θα έχει καλύτερο συντελεστή.

Το θέμα είναι ότι...σε τριπλή ισοβαθμία παίζουνε όλα. Τί σημαίνει αυτό. Σημαίνει απλά ότι...αν ο ΟΣΦΠ πάρει έστω κι ένα Χ στο ΟΑΚΑ είναι σε κάθε ισοβαθμιά - διπλή ή τριπλή - πρωταθλητής Ελλάδος. Άρα είναι ξεκάθαρο νομίζω. Αυτό συμβαίνει γιατί θα έχει μεν ίδιους βαθμούς στα μεταξύ μας παιχνίδια, αλλά περισσότερους με τον ΠΑΟ.

Π.χ.ΟΑΚΑ ΠΑΟ-ΟΣΦΠ 1-1

1. ΟΣΦΠ με σύνολο 7 βαθμούς στα ντέρμπι των τριών.
2. ΠΑΟΚ με 6.
3. ΠΑΟ με 4.

Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση νίκης του ΟΣΦΠ στο ΟΑΚΑ. Απλά η διαφορά θα είναι μεγαλύτερη.

Π.χ. ΠΑΟ-ΟΣΦΠ 0-1
1. ΟΣΦΠ με 9 βαθμούς
2. ΠΑΟΚ με 6.
3. ΠΑΟ με 3.

Ο μέγάλος..κόμπος γίνεται στην ΗΤΤΑ του ΟΣΦΠ στο ΟΑΚΑ. Εκεί αρχίζουν τα χοντρά σενάρια.

Π.χ. ΠΑΟ-ΟΣΦΠ 2-0. Εδώ τώρα μετράνε οι καλύτερες επιθέσεις στα μεταξύ μας. Ο ΠΑΟΚ είναι τρίτος αν κερδίσει με 1-0 την Κυριακή, αφού θα έχει σύνολο 4 τέρματα. ! με σας στον Τάφο. Ένα στον Πειραιά. Ένα στο ΟΑΚΑ. Και ένα ξανά στην Τούμπα με ΠΑΟ.
Ο ΟΣΦΠ θα έχει 2 με μας σύνολο και 2 με τον ΠΑΟ στον Πειραια. Άρα Πάλι τέσσερα. Το ίδιο και ο ΠΑΟ. Ότι να΄ναι , σε λέω. Άρα μετράμε συντελεστή τερμάτων ΓΕΝΙΚΑ.

Με τον υπάρχων συντελεστή...το παίρνει ο ΠΑΟ.
1. ΠΑΟ +27.
2. ΟΣΦΠ. +24
3. ΠΑΟΚ + 21.

Η άλλη παερίπτωση είναι ο ΠΑΟΚ να κερδίσει τον ΠΑΟ 2-0. Εκεί πρωταθλητής Ελλάδος είναι ο ΠΑΟΚ σε κάθε ισοβαθμία με τον ΠΑΟ, αλλά και σε τριπλή ισοβαθμία με μικρή ήττα του ΟΣΦΠ στο ΟΑΚΑ. Δηλαδή...αν ο ΠΑΟ κερδίσει με 1-0, τότε ο ΠΑΟΚ έχει σύνολο 5-4 υπέρ του στα ντέρμπι. Ο ΠΑΟ 3-4 και ο ΟΣΦΠ 4-3!

Εκεί μετράει η καλύτερη επίθεση στα μεταξύ μας που θα είναι του ΠΑΟΚ με 5 τέρματα.

Μύλος ε; Κι όμως..έτσι πως γίναμε...όλα παίζουν. Το λοιπόν μάγκες..κάθε γκολ στα επόμενα 2 ντέρμπι, όπως και κάθε βαθμός..μπορεί να βγάλουν πρωταθλητή.

Και φυσικά εύχομαι να το πάρει ο Μεγάλος ΠΑΟΚ.
Θα τα πούμε την Κυριακή.

mathy
17 Φεβ 12:17 Από mathy Σύνδεσμος σχολίου

Αληθεια το θελετε τοσο πολυ αυτο το πρωταθλημα? Τοσο οσε να γινεστε .. αντικειμενικοι? Προσοχη μη σαν γινει συνηθεια και δε μπορειτε να την κοψετε μετα!

Σοβαρα τωρα, ολα αυτα θα εχουν νοημα μετα το ματς της Κυριακης. Ας βγει ο ασσος και το κουβεντιαζουμε.

ΝΕΣΤΟΡΑΣ ΛΑΜΙΩΤΗΣ
17 Φεβ 12:16 Από ΝΕΣΤΟΡΑΣ ΛΑΜΙΩΤΗΣ Σύνδεσμος σχολίου

Καλά το να ασχολείστε με τον ΠΑΟΚ και δήθεν να κόπτεστε για το καλό
του δύσμοιρου Ελλην.ποδοσφαίρου να πάρει το πρωτάθλημα και καμιά άλλη ομάδα πλην του ΠΟΚ,είναι εντελώς υποκριτικό.Ο ΠΑΟΚ σίγουρα δε
θέλγει με θεαματικό ποδόσφαιρο τύπου Μπαρτσελόνα,αλλά είναι βέβαιο ότιείναι πιο Ομάδα εν συγκρίσει με ΠΑΟ,ΟΣΦΠ που υπερτερούν σε μονάδες.Αν είστε ειλικρινής θα δείτε ότι ήδη η βαθμολογία είναι ελαφρώς πλασματική,με τη διαιτ.εύνοια του ΠΑΟ σε κάποια ματς και αντίστοιχα την αδικία του ΠΑΟΚ σε κάποια άλλα(Τρίπολη,Ν.Σμύρνη,Περιστέρι)..

Bianchi 13
17 Φεβ 12:09 Από Bianchi 13 Σύνδεσμος σχολίου

ΑΡΧΙΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΝΙΚΟΛΑΚΟ............ΧΑΪΔΕΥΕΙΣ ΑΥΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΟΚΤΖΗΔΩΝ ΤΩΡΑ Ε ? ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΑΣ.........Ε ΡΕ ΤΙ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ...............

sportsociety.gr
17 Φεβ 12:06 Από sportsociety.gr Σύνδεσμος σχολίου

ΑΥΤΑ ΛΕΝΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ..

.. και όλοι οι Παοκτζήδες έχουν τρελαθεί!!
Εμπρός λοιπόν, άσσος από ημίχρονο..

Σ.Φ ΠΑΟΚ Αριδαιας
17 Φεβ 11:29 Από Σ.Φ ΠΑΟΚ Αριδαιας Σύνδεσμος σχολίου

ωχ........
γιανα γραφεις καλα λογια για τον ΠΑΟΚ κατι γινεται...
αρχιζομαι και φοβαμαι....

tarzaniarhs
17 Φεβ 11:20 Από tarzaniarhs Σύνδεσμος σχολίου

KALHMERAA!!
MIA APLH SKEPSH, SE PERIPTWSH ISOBA8MIAS ME TON PAOK EMEIS TO XANOUME KURIOI,( 2/0 KARAISKAKH, 2/1 TOUMPA) STH DIAFORA TERMATWN META3U MAS KAI PAIZOUME PLAY OFF ME TO BAZELOO!! WRAIA PROOPTIKH E? ME TH MATIA TOU FILA8LOU POU PREPEI NA EPIBRABEUEI TH SOBARH DOULEIA ME LIGA MESA KAI LEFTA KAI OXI TA NEOPLOUTISTIKA MONTELA( PSWNIZW KOUTOUROU GIA NA UPARXOUN E3ODA STON ISOLOGISMO KAI OTI KATSEI) ME TIS EUXES MOU NA TO PAREI, MA TO 8EO!! OXI TIPOTA ALLO GIA TIMWRIA TOU 8EIOU POU TWRA KANEI SA TH XHRA STO KREBATI KAI MOIRAZEI PRIM GIA PRWTOSELIDA ENW HTAN TAXAMOU GIA NA FEUGEI STOUS 8 PONTOUS MEION.
KEFALAIO TOROSIDHS: DEN EIPAME OTI EINAI KARAPIALHS APO TEXNIKH ALLA GEMIZEI KAI KENTRO AMUNAS ME TO SWMA POU EXEI, TH 8ESH DE3IA THN EXEI GIA PLAKA( MONO RIBERI KAI KAI KRISTIANO RONALDO TON DUSKOLEUOUN APO EURWPAIOUS), MPOREI NA GINEI O ELLHNAS MALDINI GIA MAS, TON 8EWRW KAI ARKETA GRHGORO STH SKEPSH, OPOTE NA EIMASTE ETOIMOI NA TOU KOUNHSOUME MANTHLI!!
PROKEIMENOU NA TON LEME KAI KLIKADORO KAI REMPELO AN SERNETAI APO TO KAPSIMO TOU XRONOU(MEGALH PI8ANOTHTA NA MPEI AMESWS SE PROKRIMATIKA C.L. META APO PLAY OFF ELL.PRWTA8LHMATOS KAI MUNDIAL KAPAKI) AS PAEI STO KALO ME TO AZHMIWTO!! O GAYROS SAN OMADA BEBAIA TOU XRONOU DE 8A EXEI ARXH MESH KAI TELOS XWRIS TORO, IERO, KHPOURO ALLA AUTA EINAI PSILA GRAMMATA GIA TO 8EIO, 3 METAGRAFIKES SAIZON ELLHNA PAIKTH DE KTYPAEI!!
KALHMERAA!!

Kupraios
17 Φεβ 11:15 Από Kupraios Σύνδεσμος σχολίου

xaxaxaxaxax a kirie nikolakopoule kseroume ti pate na kanete kai kala kanete!!! Einai ligo poli faneri i prospatheia sas na kanetai ton MPaok na pistepsei to apisteuto gia na kopsei kana pontaki tou vazeliakou ala tespa den to nomizw!!! I Kipros einai kokkini reeeeeeeee !!!!

Litovchenko
17 Φεβ 11:14 Από Litovchenko Σύνδεσμος σχολίου

Πολύ σε πάω Νικολακό. Τους έχεις κουφάνει τους βάζελους. Κάθονται όλοι και σε διαβάζουνε καθημερινά μαζί με τον καφέ τους. Είναι εθισμένοι με σένα.

Και το καλύτερο ξέρεις ποιο είναι? Ότι και να λες το τεκμηριώνεις με πραγματικά γεγονότα. Αυτό τους τρελαίνει όλους.

DP
17 Φεβ 11:00 Από DP Σύνδεσμος σχολίου

Αγαπητέ κύριε Νικολακόπουλε, διαβάζω εδώ και πολύ καιρό τα άρθρα σας και σας ακούω ανελλιπώς και στο ραδιόφωνο, διότι, παρότι υποστηρίζω τον ΠΑΟ, ενδιαφέρομαι να μαθαίνω και την αντίθετη άποψη (κάτι που δεν είμαι σίγουρος ότι ενδιαφέρει κι εσάς...). Το συμπέρασμα λοιπόν στο οποίο έχω καταλήξει είναι ότι προσφέρετε μια "ενημέρωση" που είναι ιδιαίτερα... "επιλεκτική".

ΜΕΤΑ από τη συστηματική - ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό που προφανώς πιστεύατε κι εσείς ότι το πρωτάθλημα χάθηκε για τον ΟΣΦΠ - προσπάθειά σας να αποδείξετε ότι το πρωτάθλημα αυτό είναι "κάλπικο" και ότι ο ΠΑΟ το παίρνει καθαρά και μόνο λόγω της διαιτητικής εύνοιας, ενώ την ίδια στιγμή ορισμένοι διαιτητές έχουν διαπράξει "εγκλήματα" εις βάρος του Ολυμπιακού, ΜΕΤΑ τις θεωρίες συνομωσίας εις βάρος του ΟΣΦΠ από το σύνολο σχεδόν των ομάδων της superleague που με βεβαιότητα διατυμπανίζετε εδώ και καιρό ότι παρατάσσουν ελλιπέστατες ομάδες στα παιχνίδια με τον ΠΑΟ, για να το... αβαντάρουν, ΜΕΤΑ από τις "εμπεριστατωμένες" αναλύσεις σας για το πώς οι δύο πρώην προπονητές σας κατέστρεψαν ό,τι καλό είχε φτιάξει πέρσι ο "μεγάλος Βαλβέρδε", ΣΗΜΕΡΑ με μεγάλη μου έκπληξη ανακάλυψα και τα "φιλο-παοκτσίδικα συναισθήματά" σας.... - ή για να το πούμε και λίγο διαφορετικά - "φίλε ΠΑΟΚ σε παρακαλώ κέρδισε τον ΠΑΟ, μήπως και καταφέρουμε κι εμείς εδώ στο Θρύλο να πιάσουμε τον ΠΑΟ στην κορυφή της βαθμολογίας"... Ομολογουμένως, κύριε Νικολακόπουλε το ενδιαφέρον σας για τον ΠΑΟΚ και το θεσσαλονικιώτικο ποδόσφαιρο είναι συγκινητικό!

Όμως, επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω και μια άλλη οπτική γωνία που ίσως εσείς δεν την έχετε σκεφτεί ακόμα:

Πρώτον, ο ΠΑΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ να χάσει την Κυριακή, όμως να είστε σίγουρος ότι, αν ο ΠΑΟΚ κερδίσει τον αγώνα, αυτό δεν θα το κάνει, για να πάρει το πρωτάθλημα ο Θρύλος, αλλά μόνο για πάρτη του...

Δεύτερον, αν ο ΠΑΟΚ κερδίσει την Κυριακή τον Παναθηναϊκό, τότε αυτό δεν είναι βέβαιο ότι θα ευνοήσει τον Θρύλο, διότι δεδομένου ότι υπάρχει και το ντέρμπι ΠΑΟ-ΟΣΦΠ στο Μαρούσι είναι πιθανό ο Θρύλος να βρεθεί όχι στην πρώτη αλλά.. στην τρίτη θέση... (προφανώς αυτό δεν έχει καν περάσει από το... παρωπιδάτο μυαλό σας)

Τρίτον, ΔΥΣΤΥΧΩΣ για σας τους Ολυμπιακούς, το πρωτάθλημα δεν θα παιχτεί σε κάποια Ριζούπολη ούτε σε κάποιο Καραϊσκάκη αλλά στο Ολυμπιακό Στάδιο, που θα είναι γεμάτο με οπαδούς του ΠΑΟ... (ειλικρινά εύχομαι και ελπίζω να ΜΗΝ είναι γεμάτη από οπαδούς του ΠΑΟ και η διαδρομή της ομάδας του Ολυμπιακού προς το ΟΑΚΑ...)

Τέταρτον, σε μας τους Παναθηναϊκούς δεν μας κάνει πια εντύπωση που εσείς οι Ολυμπιακοί παρακαλάτε τις άλλες ομάδες να κερδίσουν τον ΠΑΟ: αυτό δείχνει ότι ακόμα και σεις ξέρετε ότι δεν έχετε ούτε ελπίδα ούτε δυνατότητα να κερδίσετε τον ΠΑΟ μέσα στο ΟΑΚΑ...

Πέμπτον, επειδή στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί, καλύτερα κύριε Νικολακόπουλε να μην μιλάτε για διαιτησίες: είναι σα να ομολογείτε ότι τόσα χρόνια πέρνατε "κάλπικα" πρωταθλήματα και νομίζω ότι αυτό δεν σας συμφέρει... Τόσο καιρό σας παρακολουθώ να γράφετε και να δηλώνετε με τι επιστημονικό τρόπο ο τάδε διαιτητής έδωσε κίτρινη στον τάδε παίκτη του Ολυμπιακού ή ο δείνα διαιτητής έδωσε κίτρινη στον Χ παίκτη, για να μην παίξει εναντίον του ΠΑΟ και άλλα παρόμοια ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ εγώ είμαι τόσο αφελής ή εσείς είστε τόσο "ενημερωμένος" που μπορείτε να γνωρίζετε όλο αυτό το παρασκήνιο; ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν συμβαίνει ούτε το ένα ούτε το άλλο... Τα πράγματα είναι πιο απλά: τόσα χρόνια κύριε Νικολακόπουλε έχετε κάνει διατριβή στο παρασκήνιο εκεί στο μεγάλο "Κόκκινο Πανεπιστήμιο" του στησίματος αγώνων και δεν μου κάνει πια εντύπωση που τα γνωρίζετε αυτά τόσο καλά...

Εξάλλου, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο ΟΣΦΠ κατέχει ένα - όχι ιδιαίτερα τιμητικό -"παράσημο": είναι η μοναδική ομάδα στον πολιτισμένο ποδοσφαιρικά κόσμο που έχει πάρει πρωτάθλημα στα χαρτιά, αφού πρώτα το έχασε μέσα στο γήπεδο και μάλιστα το... πανηγύρισε δεόντως με "φιέστα"...

Ημουν κι εγω στο πρωτοσελιδο
17 Φεβ 10:58 Από Ημουν κι εγω στο πρωτοσελιδο Σύνδεσμος σχολίου

Σε παραδεχομαι Νικολακοπουλε. Βγηκες μια φορα και εγραψες για το καλο του Ελληνικου ποδοσφαιρου και το ποσο καλο θα ηταν να παρει μια φορα και ο Παοκ το πρωταθλημα. Εισαι ανωτερος ανθρωπος.

Ασχετως βεβαια αν τα γραφεις πριν απο ντερμπι ΠΑΟΚ-ΠΑΟ οπου το αποτελεσμα του παιχνιδιου ενδιαφερει και την ομαδα σου.

Καλο θα ηταν να επαιρνε και η ΑΕΚ κανενα πρωταθλημα,αλλα οταν το εκανε της το πηρες στα χαρτια ανωτερε φιλαθλε.

Ασε το γλυψιμο και γραψε τιποτα της προκοπης,γιατι αυτες τις μαλ... που γραφεις δεν τις πιστευουν ουτε οι δικοι σου (πλην βεβαιως του ΦΑΠΑΦΑΠ που αρχιζω να πιστευω οτι ειναι συγγενης σου).

37 + bale
17 Φεβ 10:53 Από 37 + bale Σύνδεσμος σχολίου

1000 fores o PAOK para o bazelos

gerald
17 Φεβ 10:48 Από gerald Σύνδεσμος σχολίου

Δηλ. σαν Ολυμπιακός θα προτιμούσες ισοπαλία του ΠΑΟ στην τούμπα...και όχι νίκη...

A.K
17 Φεβ 10:42 Από A.K Σύνδεσμος σχολίου

Μια χαρά μας τα λέτε κ.Νικολακόπουλε...Δεν ξέρω βέβαια γιατί μας τα λέτε παραμόνή του αγώνα ΠΑΟΚ-ΠΑΟ και δεν τα λέγατε και νωρίτερα...

ΔΗΜΗΤΡΗΣ-
17 Φεβ 10:41 Από ΔΗΜΗΤΡΗΣ-"Ε" Σύνδεσμος σχολίου

Αγαπητέ μου Κωστάκη, μου λειψες ομολογώ! Τί έγινε? Εγκαινιάζουμε νέα τακτική? Γλύφουμε τον ΠΑΟΚ με όλα αυτά τα ωραία περί Παοκτσήδικου πρωταθλήματος? Επειδή Κωστάκη μου είσαι μανούλα σ αυτά ξέρεις ότι αν μας κερδίσει ο ΠΑΟΚ στην Τούμπα, ο δρόμος για να πάρεις πρωτάθλημα μετά είναι ορθάνοικτος (ο ΠΑΟΚ αποκλείεται να νικήσει τον ΑΡΗ στο Βικελίδης) και με μια διαιτησία τύπου Κάκκου στο ΟΑΚΑ, άνετα παίρνεις το ματσάκι και τίτλο. Παρεπιπτόντως, κάνενα σχόλιο, υπονοούμενο για το φιλικό με τον Εργοτέλη που θα δώσετε την Κυριακή δεν θα κάνεις? Εδώ στο Ηράκλειο οι φήμες οργιάζουν! Αλλά ξέχασα φιλικά μόνο ο Παναθηναϊκός δίνει....... Φιλιά Κωστάκη!

Aiolos71
17 Φεβ 10:38 Από Aiolos71 Σύνδεσμος σχολίου

Δεν θα το πάρει γιατί πολύ απλά σοβαρεύτηκε ο Ολυμπιακός.
Πήρες απάντηση;

STASI Agent
17 Φεβ 10:31 Από STASI Agent Σύνδεσμος σχολίου

Hmera propagandas no.1

Mpravo Kwsta Nikolakopoule giati to podosfairo sthn Ellada paizetai apo Deutera ews Paraskeuh. Fantazomai to arthro sou tha einai to prwto apo mia seira me kentriko thema:

PAOK paikse gia thn istoria sou

Grafeis se replay re Kwsta akrivws oti egrafes kai to 2004, kai kala kaneis giati douleuei auto pou kaneis ta pisteuoun kai oi gauroi tou Notou kai tou Vorra. Otan den pianei omws na exeis thn aksioprepeia na mhn les oti sou ftaiei o Vokolos kai o Douros. Se kalyvi kremasmenou de milane gia skoini. Alitheia esy pou eisai mesa sta pragmata gnwrizeis apo ta 12 an yphrxe kanena pou na htan alithino?

Aksioprepeia anazhteitai Nikolako.

EKSARXIA13
17 Φεβ 10:27 Από EKSARXIA13 Σύνδεσμος σχολίου

Η ΑΝΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ "ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ" ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ....!!!

andreas constantinou
17 Φεβ 10:26 Από andreas constantinou Σύνδεσμος σχολίου

ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ......
ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ Η ΑΕΚ..... ΑΝ ΧΑΣΟΥΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΟΙ ΣΕ 4 ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΑΕΚ ΤΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΟΛΑ ?
ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΝΙΚΟΛΑΚΟ !!!!

EKSARXIA13
17 Φεβ 10:21 Από EKSARXIA13 Σύνδεσμος σχολίου

Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ.......ΝΤΡΟΠΗ....

dhmhtrhs drosopoulos
17 Φεβ 10:21 Από dhmhtrhs drosopoulos Σύνδεσμος σχολίου

sobara to pisteyeis ayto nikolako ..ego oute ston ypnomou den nomizo ...fisika mpala einai ola ginontai ,to 8ema einai ena kai einai poli sobaro o bazelos kai oi fila8loi tou exoun sobaro problima sthn nootropia.ola ta xronia htan parages kai k.t.l. fetos mono aytoi fonazan 50-50 tora ta xanoun ola giati ston teliko me ton ari 8a pa8oun megali nila.........kalimera

Rammlied
17 Φεβ 10:16 Από Rammlied Σύνδεσμος σχολίου

Μεγαλόψυχε μην αγχώνεσαι πολύ για τον ΠΑΟΚ και σε πιάσει το στομαχάκι σου...

Έτσι κι αλλιώς την ξέρεις την ιστορία, κρίσιμο ματς που καίει θα γίνει στην Τούμπα και αναλόγως το αποτέλεσμα το έχεις έτοιμο το μπιλιετάκι σου από τώρα.

Αν κατά λάθος κερδίσει ο ΠΑΟ (ναι ντε εκεί που δε χάνεις 13 χρόνια τώρα, αλλά οι άλλοι απαγορεύεται και αν γίνει είναι ύποπτο), το ΄χετε προετοιμάσει καλά από τώρα το έδαφος κόκκινοι και ασπρόμαυροι να μας βομβαρδίσετε με τη μπόχα σας...
Δεν απευθύνομαι στους οπαδούς, αυτοί καλά κάνουν, αλλά σε σένα και τους ομοίους σου.

ηγηφγηξφηξφηδφξξ
17 Φεβ 10:13 Από ηγηφγηξφηξφηδφξξ Σύνδεσμος σχολίου

Δυσκολο αλλα ποτε δεν ξερεις στο ποδοσφαιρο....ο Παοκ φετος εχει συμπαθητικη ομαδα.Εμεις απο την αλλη εχουμε ενα καλο,τωρα στο φινις εχουμε τουλαχιστον 5-6 παικτες στην ενδεκαδα ξεκουραστους,Ντατολο,Λουα λουα,Στολτιδη,Λεντεσμα,Νταρμπισαιρ,Τοροσιδη,π δεν επαιξαν και πολυ φετος αλλα και γενικα τ τελευταιους 6-7 μηνες επομενως ειναι φρεσκοι...καλο αυτο...οσο για τον Παο 4 καλοι παικτες στο κεντρο και ο Σισε εχουν τραβηξει ολο το κουπι επομενως εχουν αριχει να κουραζονται(τωρα ειδικα Ρομα-Παοκ -ρομα,Πανιωνιο)οσο για την αμυνα τ..ας το αφησουμε καλυτερα,επομενως εχουμε σοβαρες ελπιδες...αλλα θα δουμε,μπαλα ειναι..

Konstantinos  13
17 Φεβ 10:04 Από Konstantinos 13 Σύνδεσμος σχολίου

Γιατι ετσι ....
το πρωταθλημα εχει κριθει και δεν σας το ειπανε,,,,

kos
17 Φεβ 09:48 Από kos Σύνδεσμος σχολίου

ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΟΣΦΠ-ΠΑΟΚ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ; ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΣΙΤΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΟ(ΝΙΚΗ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ! ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ;
ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΣ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΡΘΡΟΥ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙΣ.ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...

Αγγ.Π.
17 Φεβ 09:25 Από Αγγ.Π. Σύνδεσμος σχολίου

ΑΝ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ΓΡΑΦΕΙΣ...ΑΠΛΑ ΘΕΣ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΣ ΤΟ ΜΑΤΣ ΤΗΣ ΤΟΥΜΠΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ο ΠΑΟΚ...ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο ΠΑΟΚ...ΕΠΙΜΕΝΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΩΣΤΑ, ΓΙΑ ΤΗ ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ ΔΕ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕΣ ΠΟΤΕ...ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ...ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ...ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ...ΑΝΤΕ ΡΕ ΘΡΥΛΕ, ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΚΑΙ ΔΕΙΞΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ

Δημήτρης Νικολάου
17 Φεβ 09:21 Από Δημήτρης Νικολάου Σύνδεσμος σχολίου

geia sou re nikolakopoule...se ligo tha mas vgeis kai ypermaxos tis thessalonikis...i grafikotita sou den exei oria telika:)

k4teo
17 Φεβ 09:11 Από k4teo Σύνδεσμος σχολίου

έλα τώρα. μέχρι κι εσύ το κατάλαβες..

Panagiotis13
17 Φεβ 08:34 Από Panagiotis13 Σύνδεσμος σχολίου

Τώρα όλοι θυμηθήκατε τον ΠΑΟΚ! Και αν ο Παναθηναϊκός κερδίσει, τότε όλοι θα μιλάτε για στημένο...

Dimitris68
17 Φεβ 08:29 Από Dimitris68 Σύνδεσμος σχολίου

Ασε δεν χρειάζεται να λες τέτοια για να πορώσεις τους Παοκτζήδες .
Προβλέπω μπουκετίδια και αποβολή Γκαρσία και αποχώρηση απο το γήπεδο καταχειροκροτούμενος.
Μετά νίκη δικιά μας με 0-2.

john raven
17 Φεβ 08:17 Από john raven Σύνδεσμος σχολίου

ΜΠΡΑΒΟ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΕ ....ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΩΣ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΑΓΚΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ....ΜΕ ΔΙΑΤΗΣΙΑ 50-50 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ....ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΒΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΓΚΑΓΚΑΤΣΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΜΑΝΗ ΟΤΑΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΓΙΑΚΟ ΠΑΙΖΑΝΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΧΙ 12 ΑΛΛΑ 13 ,14 ....ΒΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΟΠΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΟΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ......ΜΕ ΤΑ ΟΦΦΣΑΙΤ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΛΙΝΠΙΑΚΟΥ....ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΒΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΝΑΛΤΙ.....
ΤΟ ΜΑΤΣ ΣΤ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟ ΤΗ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΕ .....ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ ΔΙΠΛΟ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΙΚΗ ......ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.....ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΟΣΟ ΟΛΙΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΤΕΛΗ .....ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΛΑΒΑΔΙΑΚΟΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ .......

gate13ofHeaven
17 Φεβ 06:15 Από gate13ofHeaven Σύνδεσμος σχολίου

STAMATA TA SALIA KAI TIS SUMMAXIES NIKOLAKOPOULE..KSAFNIKA THYMITHIKES TON PAOK..WRA EINAI NA ARXISEIS NA LES KAI POSO MEGALI OMADA EINAI O PAOK,GIA TIN ISTORIA TOU KLP..STO OAKA PREPEI NA FATE 4 NA SUNELETHETE META APO 10 XRONIA

Raiden ST
17 Φεβ 04:50 Από Raiden ST Σύνδεσμος σχολίου

Σε έπιασε τώρα ο πόνος και για τον ΠΑΟΚ και θες να τον εμψυχώσεις, όλως τυχαίως πριν τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό... Δε σε είδα να γράφεις τα ίδια και πριν τον αγώνα στον Καραϊσκάκη όπου σας έκλεισε το σπίτι... Μα πού τα πουλάς αυτά;

milonas dimitris
17 Φεβ 04:49 Από milonas dimitris Σύνδεσμος σχολίου

sostos o k.nikolakopoulos.dld ti parapano exoun fetos autoi apo tin paokara mas;tipota.k.nikolakopoule eixame k poly atyxia fetos sxedon oloi thn xronia pezame xoris senter for.mesa stin tripoli fagame goal doro tou tsirilo.ston panionio goal katharo tou vierinia to akyrose o kyrkos einai epikindinos diaititis.akyrose goal apo korner.sthn poly mou stin kavala pezame monoterma eixame 3 dokaria.k to apokoryfoma g mena ytan sto kaytatzogleio to kremasma poymas ekane o vitolo.trelatika perissotero pou xathike ayto to mats para o apokleismos apo ta giannena kala ekeinh tin mera koimithike o theos.ena sxoleio sou geia tis kokkines pou trome fetos.ektos tou vitolo k tou vierinia pou eprepe ekeini tin mera o ntakos na apovalei k to mpasteia oles oi alles htan travigmenes.xaraktiristkoi h fash sto oaka me ton pao o spathas dinei 2hkitrinei sto ivits sth fash pou xekinaei apo korner etoimo goal sto 80lepto.eyxomai thn kyriaki na giortasoume oxi mono emeis alla k oloi oi ygheis filathli stin ellada kourastikame kathe xrono ta idia k ta idia.k telos na stamatish oi propaganda apo panathin k olympiak.g armata k aidies den yparxoun ayta.me zagora k zhzh den yparxoun ayta.k telos eyxomai oi omada tis poly smou kavalara ston teliko.

Evan
17 Φεβ 04:38 Από Evan Σύνδεσμος σχολίου

Apistefto!!!! Ga proti fora egrapses san DIMOSIOGRAFOS!!!!!

ANASTASI...... ANASTASI!!!!!

giannispapadomanobazelakis
17 Φεβ 04:21 Από giannispapadomanobazelakis Σύνδεσμος σχολίου

aderfe den se pao...alla exeis dikio....giati oxi o paok...eksalou pote tha ksanabrei kai tous duo se toso megala xalia ? den bleponte oso kai an to paleuoume emeis oi fanatikoi opadoi tous...kalutera o paok...

Takis P.
17 Φεβ 03:58 Από Takis P. Σύνδεσμος σχολίου

LOL ti allo tha akousoume apo sena

Γίνε μέλος στο Gazzetta Community για να αποκτήσεις πρόσβαση στο σχολιασμό άρθρων. Εγγραφή

Προσθήκη σχολίου

Για να δημοσιοποιηθεί το σχόλιό σας θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας. Το email που θα δώσετε πρέπει να είναι πραγματικό προκειμένου να λάβετε την σχετική ειδοποίηση έγκρισης.

 

Who is who - Νικολακόπουλος

Κάποτε ο Γ. Λούβαρης είχε πει ότι ο Νικολακόπουλος έπρεπε να είχε γίνει ανακριτής! Που να ήξερε ότι όντως για ανακριτής πήγαινε, ως σπουδαστής της Νομικής! Πως προέκυψε αθλητικός συντάκτης; Το μικρόβιο το είχε από μικρός, αφού έφτιαχνε τα καλοκαίρια στο Πόρτο Ράφτη...δήθεν εφημεριδάκια με τίτλο, "ο φίλαθλος"! Κι όταν για την πλάκα είχε πάει μετά από ένα παιχνίδι τοπικού πρωταθλήματος των Αγίων Αναργύρων στο… «Φίλαθλο», που μόλις γεννιόταν, τον τσίμπησαν αμέσως Καραγιαννίδης, Μαθιουδάκης. Λίγο ρεπορτάζ Αιγάλεω, λίγο Πανιώνιου, λίγο ΑΕΚ και από τα 20 χρόνια του Ολυμπιακό. Επί 25 χρόνια. Του αρέσει να βρίσκει μεταγραφές, αλλά ο ίδιος με ένα...μαγικό τρόπο, κάθε φορά τις αποφεύγει! Ήταν 10 χρόνια στον «Φίλαθλο», ώσπου παραιτήθηκε ένα απόγευμα, για κάτι που δεν του άρεσε. Μετά από δύο ώρες είχε πρόταση από τον Θ. Νικολαϊδη και παραμένει στο ‘ΦΩΣ’ από το 1992. Στον πολιτικό Τύπο είχε κάνει άλλη μία μεταγραφή, από τον Ελεύθερο στον Αδέσμευτο Τύπο. Bγαίνει εδώ και χρόνια στον…αέρα του Σπορ Εφ Εμ. Μεγάλο του πρόβλημα ότι η γυναίκα του έχει ψήσει την μικρή τους κόρη και…πρασινίζει! Αλλά μικρή είναι ακόμη, για να ακολουθήσει τον…ίσιο δρόμο της μεγάλης θυγατέρας.

« Σεπτεμβρίου 2010 »
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      
Copyright © 2008-2010 Gazzetta.gr

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του gazzetta.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.