Σταρ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης το νέο Opel Crossland (vid)

Gazzetta team
Σταρ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης το νέο Opel Crossland (vid)
Το νέο compact SUV Opel Crossland είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα σε τιμές από 16.700 ευρώ, ενώ κερδίζει τις εντυπώσεις με μία σύντομη, αλλά αντισυμβατική τηλεοπτική διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με το χαρακτηριστικό νέο πρόσωπο της Opel και διακοσμητικές χρωμιωμένες λωρίδες εμπρός, στο περίγραμμα των παραθύρων και στο πλάι, το νέο Opel Crossland είναι ένα αυτοκίνητο που αναμφίβολα ξέρει να κερδίζει την προσοχή. Αυτό είναι και το θέμα της νέας, αντισυμβατικής διαφήμισης του Crossland (https://youtu.be/O4J5wQH_ilg), που παρουσιάζει όλες τις αρετές του, κάνοντας χρήση μιας ιδιαίτερης αισθητικής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο διαφημιστικό σποτ, οι χαρακτήρες δηλώνουν στους λογαριασμούς τους στα social media τον ενθουσιασμό τους για το νέο τους αυτοκίνητο και τα πλεονεκτήματά του.

Αν και όλοι οι οδηγοί θέλουν το αυτοκίνητό τους να μοιάζει για πάντα καινούργιο, εν τούτοις η καθημερινότητα αλλάζει τα σχέδιά τους. Κυρίως εάν έχουν παιδιά ή κατοικίδια. Το να αφήνουν στο σπίτι το πιστό τους σκυλάκι δεν θεωρείται επιλογή όταν έχουν το Crossland, αφού είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να συνδυάζει και τα δύο – μπορεί να ανταπεξέρχεται σε όλες τις απαιτήσεις τις καθημερινότητας, χωρίς να χάνει στιγμή τη γοητεία του. Ή όπως συνοψίζει το μότο της καμπάνιας: “Beauty isn´t scared of Life” «Ομορφιά γεμάτη Ζωή».

«Οι πελάτες δεν θέλουν πλέον να επιλέγουν μεταξύ στυλ και λειτουργικότητας. Το νέο Opel Crossland συνδυάζει έξυπνα και τα δύο – μοντέρνα και κομψή σχεδίαση με εξαιρετική ευρυχωρία και άνεση στο ταξίδι. Το νέο Crossland απευθύνεται σε σύγχρονες οικογένειες και το νέο τηλεοπτικό σποτ με αμεσότητα προσεγγίζει την καθημερινότητά τους και δημιουργεί ταύτιση ως προς την αλληλεπίδραση των παιδιών με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το ύφος και το στυλ είναι το χαρακτηριστικό “νέο Opel”, cool, ψυχαγωγικό, αντισυμβατικό και φρέσκο» δήλωσε ο Patrick Fourniol, Διευθυντής Στρατηγικής Μάρκας & Επικοινωνίας Μάρκετινγκ της Opel.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της διεθνούς καμπάνιας έγινε από τη διαφημιστική εταιρεία “VELOCITY McCann” που εδρεύει στη Φρανκφούρτη.

Ελκυστικό εξωτερικό, πρακτικό εσωτερικό

Το νέο Crossland προσφέρει τον τέλειο συνδυασμό στυλ και χρηστικότητας. Ήδη η βασική έκδοση διαθέτει πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης οδηγού όπως Προειδοποίηση Παρέκλισσης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας, Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης και Σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας. Τα αναπαυτικά εμπρός καθίσματα παρέχουν στήριξη στον οδηγό και το συνοδηγό, το σύστημα κλιματισμού (A/C) ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό και διασφαλίζει ευχάριστες θερμοκρασίες, ενώ το ψηφιακό ραδιόφωνο παράγει βέλτιστο ήχο – και όλα αυτά στην τιμή των 16.700€.

Η σχεδίαση του Crossland αποδεικνύει ότι μία εντυπωσιακή εμφάνιση δεν πρέπει απαραίτητα να είναι και ακριβή. Το Opel Vizor αγκαλιάζει ως ενιαίο στοιχείο όλο το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου. Το Vizor οπτικά επιμηκύνει το πλάτος και υιοθετεί μία απέριττη αισθητική με λιγότερα στοιχεία στην πρόσοψη. Το θρυλικό έμβλημα του κεραυνού της Opel κυριαρχεί υπερήφανα στο κέντρο. Εκτός από τη σχεδίαση, η Opel έχει εξελίξει περαιτέρω το πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης του Crossland και έχει προσθέσει το σύστημα προσαρμοζόμενου ελέγχου πρόσφυσης IntelliGrip.