Η BMW Σειρά 1 «γκαζώνει» με 265 ίππους (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
Η BMW Σειρά 1 «γκαζώνει» με 265 ίππους (pics)
Μια ακόμη έκδοση επιδόσεων προστίθεται στην γκάμα της BMW Σειράς 1, η οποία έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς και ονομάζεται 128ti.

Τα αρχικά ti έχουν μεγάλη ιστορία στα μοντέλα της BMW. Εδώ και δεκαετίες σηματοδοτούν τη σπορ φιλοσοφία και τις επιδόσεις, ενώ εμφανίζονται ξανά στη σύγχρονη ιστορία της μάρκας με τη νέα Σειρά 1. Εκτός από την M135i xDrive, θα υπάρχει και άλλη μια έκδοση επιδόσεων, η 128ti. Η τελευταία θα έχει μικρότερη ισχύ και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, για όσους θέλουν οδηγική απόλαυση και επιδόσεις αλλά δεν θέλουν να στραφούν στη μέχρι στιγμής κορυφαία τετρακίνητη επιλογή. Η 128ti φορά το πακέτο M Sport και μερικές μικρές λεπτομέρειες την κάνουν να ξεχωρίζει αισθητικά από τις «απλές» εκδόσεις που εφοδιάζονται με αυτό.

Οι κόκκινοι αεραγωγοί, οι ζάντες των 18 ιντσών και τα σήματα ti είναι μερικές από τις διαφορές. Αν ο αγοραστής το επιθυμεί, όλα τα κόκκινα στοιχεία μπορούν να γίνουν και μαύρα ή να αφαιρεθούν εντελώς, για να παραπέμπει σε μια απλή Σειρά 1 με M-Pack. Βέβαια όταν ανοίξει ο κατάλογος με τα έξτρα της BMW M τότε... δεν υπάρχει τέλος. Αεροδυναμικά βοηθήματα, σπόιλερ, διαχύτες, αεροτομές, καθρέπτες, λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και ο,τι άλλο μπορείτε να σκεφτείτε, είναι διαθέσιμα προς επιλογή. Πίσω η διπλή εξάτμιση ωστόσο είναι στάνταρ. Τα ελαστικά που τοποθετεί το εργοστάσιο είναι τα ιδιαίτερα δημοφιλή Michelin Pilot Sport 4 σε διάσταση 225/40, ενώ υπάρχουν και 19άρες ζάντες με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S και διάσταση 235/35.

Πραγματικά σπορ γονίδια

Φυσικά οι γνώστες παρατηρούν αμέσως και τα μεγαλύτερα φρένα. Μπροστά έχουμε δίσκους 360 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες και πίσω, μονοπίστονες με δίσκους των 300 χιλιοστών. Η BMW M φρόντισε ώστε η 128ti να αποκτήσει πιο σφιχτή ανάρτηση, μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 χιλιοστά, παχύτερες αντιστρεπτικές προερχόμενες από την M135i xDrive, νέες ρυθμίσεις στο τιμόνι και μπλοκέ διαφορικό στον εμπρός άξονα. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε και για την πρώτη σπορ BMW με κίνηση εμπρός!

 

Κάτω από το καπό υπάρχει ο τετρακύλινδρος τούρμπο κινητήρας 2.0 λίτρων TwinPower Turbo με 265 ίππους και 400 Nm ροπής. Το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο οκτάρι Steptronic με paddles αλλαγών πίσω από το τιμόνι και οι επιδόσεις που προσφέρουν στον «άσο» είναι 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα με Launch Control και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Στο εσωτερικό από την άλλη το μαύρο χρώμα με τις κόκκινες ραφές και λεπτομέρειες, συνθέτουν μια σπορ και παράλληλα, πολυτελή ατμόσφαιρα. Τα διακοσμητικά αλουμινίου προσδίδουν επιπλέον βαθμούς σπορ αίσθησης, όπως και τα νέα καθίσματα με την καλύτερη πλευρική στήριξη. Η νέα BMW 128ti, η πρώτη σπορ εμπροσθιοκίνητη BMW, θα έρθει στις ευρωπαϊκές αγορές από το τέλος του 2020.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!