Η Ferrari Portofino γίνεται ακόμη καλύτερη (pics & vid)

Πέτρος Σηφαλάκης
Η Ferrari Portofino γίνεται ακόμη καλύτερη (pics & vid)
Η μεγαλύτερη ισχύς και οι μικρές αισθητικές αλλαγές ήταν το κλειδί ώστε η νέα Ferrari Portofino M να γίνει ακόμη πιο ολοκληρωμένη και με ακόμη πιο μοναδικό supercar feeling.

Διακριτικές, αλλά πολύ σημαντικές είναι οι αλλαγές που έγιναν στην Portofino από τη Ferrari. Το νέο μοντέλο ονομάζεται Portofino M από το ιταλικό Modificata και τα βασικά σημεία που εντοπίζουμε διαφορές σε σχέση με το προ ανανέωσης αυτοκίνητο, είναι η απόδοση του κινητήρα, το αυτόματο κιβώτιο και η αισθητική. Εμφανισιακά μόνο οι δύο προφυλακτήρες, εμπρός και πίσω μαρτυρούν την αλλαγή. Οι εισαγωγές αέρα είναι μεγαλύτερες, η μάσκα μπροστά έχει ανασχεδιαστεί ελαφρώς και το αμάξωμα έχει αποκτήσει περισσότερα «νεύρα» στη σχεδίασή του, προσδίδοντας δυναμισμό στο ιταλικό GT. Κάτω από το καπό κρύβονται 20 άλογα περισσότερα από την προ ανανέωσης Portofino.

Ο τούρμπο V8 βενζινοκινητήρας των 3.855 κυβικών εκατοστών έχει συνολική ισχύ 620 ίππους και 760 Nm ροπής και η τουρμπίνα πλέον μπορεί να περιστραφεί με γρηγορότερους ρυθμούς, αυξάνοντας παράλληλα και την πίεση. Η Ferrari τοποθέτησε ένα φίλτρο GPF (Gasoline Particulate Filter) που της επιτρέπει να πληρεί τις προδιαγραφές ρύπων Euro-6d, ωστόσο οι επιδόσεις της έχουν βελτιωθεί. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,4 δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα. Η δεύτερη μέτρηση είναι καλύτερη κατά 1 ολόκληρο δευτερόλεπτο σε σχέση με την προηγούμενη Portofino (10,8'').

Μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε και το νέο σασμάν των οκτώ σχέσεων, διπλού συμπλέκτη, το οποίο αντικατέστησε το προηγούμενο των επτά σχέσεων. Το νέο προέρχεται από τη Ferrari Roma και λειτουργεί πολύ πιο γρήγορα, ενώ έχουν δουλέψει πολύ την κλιμάκωση των σχέσεων για να ταιριάζει τέλεια στον V8 της Portofino M και να συνδυάζει ιδανικά τις κορυφαίες επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου. Καμία διαφορά δεν εντοπίζουμε στο εσωτερικό. Η διάταξη με τις εντυπωσιακές οθόνες στην καμπίνα παραμένει, τα αλουμινένια διακοσμητικά δίνουν έναν πολυτελή αλλά παράλληλα, σπορ χαρακτήρα και ο εξοπλισμός ανταποκρίνεται πλήρως στη GT φιλοσοφία του αυτοκινήτου.

Ο διακόπτης Manettino στο τιμόνι έχει πέντε θέσεις, Wet, Comfort, Sport, Race και ESC Off, για να επιλέγει ο οδηγός ανάλογα με την περίσταση. Πάντως, υπάρχουν πολλά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας όπως αυτόματο φρενάρισμα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, ενεργό Cruise Control, προειδοποίηση ύπαρξης αυτοκινήτου στη νεκρή γωνία, προειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων, αναγνώριση οδικών σημάτων και πολλά πολλά ακόμη, που δεν έχουμε συνηθίσει να τα βλέπουμε σε μια Ferrari. Η μάρκα πάντως εξόπλισε και με μπόλικη αγωνιστική τεχνολογία το μοντέλο της. Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και διάφορα άλλα συστήματα για βέλτιστες επιδόσεις.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!