Στοχευμένες αλλαγές για το MINI Countryman (pics & vid)

Στοχευμένες αλλαγές για το MINI Countryman (pics & vid)
Η MINI αναβαθμίζει το Countryman και προχωρά σε μερικές κινήσεις με το SUV μοντέλο της, οι οποίες δεν έχουν σαν στόχο να το αλλάξουν αλλά να βελτιώσουν την υπάρχουσα πρόταση.

Η τελευταία γενιά του MINI Countryman έχει χαρακτηριστεί από πολλούς ως η πιο επιτυχημένη στην ιστορία του μοντέλου, αν και κάποιοι έσπευσαν να κακοχαρακτηρίσουν τη μάρκα στην αρχή της παρουσίασής του, με αφορμή τις πολύ μεγάλες του διαστάσεις για να είναι... MINI. Όπως και να έχει, η συγκεκριμένη γενιά του Countryman υπάρχει στην αγορά εδώ και αρκετό καιρό και έχει αποδείξει την αξία της. Για αυτό και η μάρκα κάνει κάποιες αλλαγές, πολύ συγκεκριμένες, οι οποίες έχουν μόνο σαν στόχο να βελτιώσουν το αυτοκίνητο και όχι να το διαφοροποιήσουν σημαντικά. Αν παρατηρήσετε προσεκτικά θα δείτε ότι υπάρχει μεγαλύτερη μάσκα στο εμπρός καπό, δύο κάθετοι αεραγωγοί στα πλάγια και νέος προφυλακτήρας μπροστά.

Επίσης, οι εκδόσεις που μέχρι σήμερα είχαν τα απλά φωτιστικά σώματα με τους λαμπτήρες αλογόνου, θα προσφέρονται με τα φώτα LED ως στάνταρ, που αλλάζουν την εμπρόσθια όψη του αυτοκινήτου όχι μόνον όταν είναι αναμμένα, αλλά και σβηστά, χάρη στο πολύ ομορφότερο φανάρι με τα εντυπωσιακά γραφικά. Στον προαιρετικό κατάλογο θα βρίσκονται τα LED Matrix φώτα που προσαρμόζουν τη δέσμη, έχουν τη δυνατότητα να αντιληφθούν άλλο αυτοκίνητο στο δρόμο και σβήνουν τα LED που θα τύφλωναν τον οδηγό, χωρίς να κλείνουν τη μεγάλη σκάλα φωτισμού. Στο πίσω μέρος υπάρχουν και εκεί νέα φωτιστικά σώματα, επίσης LED τεχνολογίας, που έχουν το μοτίβο της αγγλικής σημαίας, όπως γίνεται και στα άλλα MINI της γκάμας. Στο εσωτερικό η μοναδική αλλαγή που συναντάμε είναι μερικά πλήκτρα αφής που αντικαθιστούν τα φυσικά κουμπιά του απερχόμενου μοντέλου. Σε ο,τι αφορά τους κινητήρες, κρατήστε ότι οι βενζινοκινητήρες εφοδιάστηκαν με φίλτρα μικροσωματιδίων και οι ντίζελ με σύστημα SCR και AdBlue.

Με επιλογές καυσίμου για όλα τα γούστα

Στη βάση βρίσκεται ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.5 λίτρων με 102 ίππους στην έκδοση One και 136 ίππους στην έκδοση Cooper, ενώ η έκδοση Cooper S συνεχίζει να κινείται από τον τετρακύλινδρο τούρμπο των 2.0 λίτρων, όμως αντί για 190 ίππους απόδοση που είχε μέχρι πρότινος, έχει 178 ίππους. Οι κινητήρες ντίζελ είναι τρεις και κινούν τις εκδόσεις One D, Cooper D και Cooper SD με απόδοση 116, 150 και 190 ίππων. To Plug-In Hybrid συνεχίζει να διατίθεται, με το όνομα Cooper SE και δύο κινητήρες, έναν τρικύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα των 1.5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική ισχύς, ανέρχεται στους 220 ίππους. Αν ενδιαφέρεστε για ένα τετρακίνητο Countryman, τότε να ξέρετε ότι η τετρακίνηση ALL4 είναι διαθέσιμη μόνο στις εκδόσεις Cooper, Cooper D, Cooper S και Cooper SD και δεν είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις One και One D. Από την άλλη, στάνταρ είναι στην υβριδική SE.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!