GEMINI SCRAMBLER 250: Mε μοναδική εμφάνιση

Γιώργος Βαρίνος
GEMINI SCRAMBLER 250: Mε μοναδική εμφάνιση
Μπορεί ένα scooter να είναι πιο πρακτικό ή ακόμα και πιο γρήγορο. Ωστόσο η νέα πρόταση της Gemini έχει αυτό το vintage αισθητικό στοιχείο που την καθιστά πολύ ενδιαφέρουσα.

Εδώ και αρκετά χρόνια οι κατασκευαστές, στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν νέες ανάγκες τις οποίες στη συνέχεια θα καλύψουν, έβαλαν βαθιά το χέρι στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Ακριβώς όπως και ο κόσμος της γυναικείας μόδας, ανακάλυψαν το vintage και έτσι επανέφεραν στη ζωή κατηγορίες μοτοσικλετών που είχαν χαθεί στο ίδιο φυσικό φαινόμενο με τους δεινόσαυρους: cafe racers, scramblers, flat track και κάθε λογής ενδιάμεσες αποχρώσεις, συνθέτουν πλέον ένα ιδιότυπο μοτοσικλετικό jurassic park.
Ευτυχώς οι αναβάτες δεν κινδυνεύουν να γίνουν brunch για ψυχρόαιμα, καθώς οι νέες αυτές προτάσεις δεν διαθέτουν -ευτυχώς- απόδοση, αναρτήσεις και φρένα ανάλογα των προγόνων τους.
Ταυτόχρονα, χάρη σε νέα τεχνολογικά στοιχεία όπως τα φώτα led και οι ψηφιακοί πίνακες οργάνων, έχουν προσθέσει και κάποια back to the future στοιχεία. Από αισθητική σκοπιά, οι προτάσεις αυτές είναι ομολογουμένως πολύ προβοκατόρικες, καθώς δεν μοιάζουν με οτιδήποτε άλλο έχουν δει νέοι αναβάτες και ειδικά οι millenials.
Πάρτε για παράδειγμα το Gemini Scrambler 250. Μπορεί κατασκευαστικά να μην έχει το παραμικρό στοιχείο τεχνολογικής έξαρσης, ως σύνολο όμως είναι ιδιαίτερα ποθητό. Το βαθύ χρώμα, ο ογκώδης V2 κινητήρας, τα μαύρα στοιχεία, η ξεδιάντροπα βιομηχανικού στιλ ανοξείδωτη εξάτμιση και τα minimal μεγέθους φώτα, φλας και πίσω φτερό, συνθέτουν ένα σύνολο που σε άλλες εποχές θα έκοβες χέρι ότι αποτελεί αποκύημα της δημιουργικότητας Ιταλού στιλίστα.
Κι όμως, το Gemini Scrambler 250 έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από κινέζικο χεράκι, ώστε εκτός από ποθητό να είναι και προσιτό. Ο κινητήρας είναι απομίμηση Yamaha Virago, V2 με 18 ίππους ισχύος, το πλαίσιο διπλό σωληνωτό και κατασκευασμένο από σίδηρο, ενώ οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν μονό αμορτισέρ πίσω και ένα συμβατικό πιρούνι εμπρός, χωρίς ρυθμίσεις.
Καθώς οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές δεν αστειεύονται, η τροφοδοσία καυσίμου γίνεται με ψεκασμό και τα φρένα υποστηρίζει ABS δύο καναλιών. Η επιλογή πίσω τροχού, μεγάλου πλάτους, 15 ιντσών είναι κάπως περίεργη, αντίθετα με αυτή για τον εμπρός τροχό που έχει διάμετρο 17 ίντσες.
Οδηγώντας αντιλαμβάνεσαι αρκετά νωρίς ότι παρά την εντυπωσιακή εμφάνιση, η συνολική απόδοση οριοθετεί μια μικρή μοτοσικλέτα πόλης. Η ισχύς του κινητήρα είναι...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ:

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!