Δοκιμάζουμε την BETA 250/300 RR 2T στο φυσικό της περιβάλλον

Γιώργος Βαρίνος
Δοκιμάζουμε την BETA 250/300 RR 2T στο φυσικό της περιβάλλον
Η δίχρονη μεσαία ΒΕΤΑ προσφέρεται με 2 διαφορετικούς κυβισμούς αλλά ουσιαστικά πρόκειται για την ίδια ακριβώς μοτοσυκλέτα. Διαβάστε την εμπειρία μας.

Η Συνάντηση Βετεράνων Enduro, είναι μια γιορτή του Εnduro που πλέον έχει καθιερωθεί και όλοι την περιμένουν με προσμονή. Για 8η φορά, η Λέσχη Μοτοσυκλέτας Μεγάρων διοργάνωσε την Συνάντηση Βετεράνων Enduro στο γνωστό σημείο, το εκκλησάκι του Αγίου Σαράντη στα Μέγαρα. Με ωραίο καιρό, λιακάδα, αλλά λασπωμένο τερέν από τις βροχές των προηγούμενων ημερών, οι Εντουράδες μιας άλλης εποχής βρέθηκαν για άλλη μια φορά και πήγαν την καθιερωμένη τους βόλτα, στην διαδρομή των 40 χιλιομέτρων που ήταν ειδικά σχεδιασμένη για κουρασμένα κορμιά, ταλαιπωρημένες μέσες και αναβάτες με λίγη ή καθόλου αντοχή στην ταλαιπωρία ενός κανονικού αγώνα Enduro.

Τι είναι οι αγώνες Enduro

Για όσους δεν ξέρουν τι είναι οι αγώνες Enduro, να πούμε πως είναι αγώνες σε χωμάτινες άγνωστες διαδρομές, θεωρητικά τέρμα γκάζι. Κάτι σαν ράλλυ δίχως συνοδηγό και δίχως σημειώσεις. Για λίγο καλά είναι. Για 8 ώρες+ που είναι οι κανονικοί αγώνες είναι παρά πολύ ακόμα και για γυμνασμένους αθλητές enduro.
Eμείς πριν από πάρα πολλά χρόνια είμαστε γυμνασμένοι (ε... που λέει ο λόγος) αθλητές Enduro. Στην συνάντηση ανακαλύψαμε πως ρίχναμε 10-15 χρόνια στους Βετεράνους!!! Καταστρόφ... Τι βετεράνοι εμείς είμαστε συνταξιούχοι. Ωστόσο αυτό είχε και τα καλά του. Αντί να πάμε την διαδρομή των 40 χιλιομέτρων αποφασίσαμε να μείνουμε στο σημείο συνάντησης και να δοκιμάσουμε σε μερικές κοντινές διαδρομές τις BETA 250RR και 300RR που μας παραχώρησε η Ελληνική αντιπροσωπεία.

Διπλή δοκιμή στη φύση

Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τα δύο μοντέλα που οπτικά είναι όμοια, αλλά διαθέτουν διαφορετικό δίχρονο κινητήρα 250 και 300 κ.εκ. που τους διαφοροποιεί αρκετά σε απόδοση και γενική αίσθηση. Θα σας αναφέρω μερικά χαρακτηριστικά ώστε να βγάλετε κάποια συμπεράσματα.
Να ξεκινήσουμε πως η γενική ποιότητα των μοτοσυκλετών ΒΕΤΑ βρίσκεται σε πολύ ψηλά επίπεδα. Το ίδιο συμβαίνει και με τα επιμέρους υλικά που είναι πολύ προσεκτικά επιλεγμένα με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα, τους κινητήρες που από το 2010 κατασκευάζονται in house. Οι άνθρωποι στο εργοστάσιο της Τοσκάνης, εργάζονται με σθένος ώστε πάντα να προσφέρουν στους αναβάτες ποιοτικά προϊόντα με τα οποία μπορούν να διεκδικήσουν...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!