Με έντονο θέαμα και μεγάλο συναγωνισμό ολοκληρώθηκε η Ανάβαση Διονύσου

Με έντονο θέαμα και μεγάλο συναγωνισμό ολοκληρώθηκε η Ανάβαση Διονύσου
Η αγαπημένη και γρήγορη Ανάβαση Διονύσου, στη δυτική πλευρά της Πεντέλης ολοκληρώθηκε με επιτυχία, με όλα τα πληρώματα να προσφέρουν άπλετο θέαμα και τρομερές μονομαχίες.

Η Ανάβαση Διονύσου, η πιο αγαπημένη της Αττικής σε οδηγούς και κοινό ολοκληρώθηκε την Κυριακή 31 Οκτωβρίου, προσφέροντας έντονες συγκινήσεις. Ο καιρός, παρέμεινε καθαρός παρά τις απειλές βροχής, με μόνο ορισμένες ψιχάλες να κάνουν την εμφάνισή τους. Επιπλέον, δεν υπήρξαν απρόοπτα στη διεξαγωγή της Ανάβασης Διονύσου, με τα λίγα περιστατικά να προκαλούν σύντομες διακοπές. Όλοι οι συμμετέχοντες, αλλά και οι οι θεατές απόλαυσαν το θέαμα του αγώνα.

Οι τρεις οδηγοί της Ενιαίας κατηγορίας με ισάριθμα Skoda Fabia είχαν δηλώσει συμμετοχή στον αγώνα, και ήταν αυτοί που άνοιγαν κάθε σκέλος. Ταχύτερος όλο το διήμερο ήταν ο Γιώργος Σαρταμπάκος, ο οποίος επικράτησε και στα δύο σκέλη της Κυριακής, με καλύτερο χρόνο 2:54,28. Σε απόσταση ασφαλείας πίσω του, ο Κώστας Κοφινάς, σημείωσε χρόνο 3:07,10, ενώ ο τρίτος συμμετέχων Κ. Λαζαρίδης είχε μια έξοδο που τον έθεσε εκτός αγώνα από τα δεύτερα χρονομετρημένα του Σαββάτου.

Πανος Κύρκος

Οι δύο διεκδικητές της κορυφής της Ομάδας Ν βρέθηκαν πολύ κοντά και σε αυτό τον αγώνα. Νικητής με συνολικό χρόνο 4:56,37 ήταν ο Πάνος Κύρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX, με τον Μηνά Μπενή να ακολουθεί με 5:00,71. Πιο πίσω, η ευχάριστη έκπληξη της επανεμφάνισης του Μάριου Ξανθάκου φέτος, στο Διόνυσο συνδυάστηκε με νίκη στα Ν έως 2.000 cc. Η νίκη αυτή μάλιστα προέκυψε χωρίς επικράτηση σε κανένα σκέλος.

Ο ταχύτερος των δοκιμών Κώστας Καραθανάσης είχε ένα χρονοβόρο γλίστρημα στο Α’ σκέλος που τον έριξε 3ο, ενώ γρηγορότερος όλων ήταν ο Διονύσης Γιαννούλης. Στο Β’ σκέλος οι θέσεις αντιστράφηκαν, κι έτσι ο σταθερά 2ος Μάριος Ξανθάκος ήταν ο τελικός νικητής, με συνολικό χρόνο 5:12,21, 0,8 δευτ. εμπρός από τον Γιαννούλη και 1,2 δευτ. από τον Καραθανάση. Η κλάση Ν2 ήταν ενδοοικογενειακή υπόθεση των αδελφών Ρέκκα: Ο Βίκτωρας μεCitroen Saxo VTS, έριξε το χρόνο του στα 2:44,63 στο δεύτερο πέρασμα, παίρνοντας και τη νίκη της κλάσης με συνολική επίδοση 5:31,50, ενώ ο Πανάγγελος με Peugeot 106 S16, χρειάστηκε 5:38,27. Την 3άδα της κλάσης συμπλήρωσε ο Μ. Αβραμίδης με Peugeot 106 S16 με χρόνο στο 5:41,13.

ψ

Στην κατηγορίας της Ομάδας Α, ο Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth, δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης της υπεροχής του σε αυτό τον αγώνα. Κατέκτησε τη νίκη με συνολικό χρόνο 4:55,51, ενώ ο βασικός ανταγωνιστής του Παναγιώτης Λιώρης έμεινε στο 5:43,47. Αντίθετα, στην Κλάση Α έως 2.000 cc η μάχη ήταν αμφίρροπη. Οι Βασίλης Μπάτζανος με Citroen Saxo VTS και Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106 S16 κέρδισαν από ένα σκέλος, όμως ο εξαιρετικός χρόνος του Μπάτζανου στο πρωινό πέρασμα (2:30.65) έγειρε προς την πλευρά του το τελικό αποτέλεσμα, με επίδοση 5:04.51, έναντι 5:08,26 του Μητσάκου. Πολύ κοντά τους βρέθηκε ο Δημήτρης Ζάγαρης στο Citroen Saxo VTS, με επίδοση 5:11.25 που του χάρισε την 3η θέση.

Έντονος ήταν ο συναγωνισμός για την πρωτιά στην κατηγορία Ομάδα Ε. Ο ταχύτερος των δοκιμαστικών Απόστολος Κούσης με Honda Civic Type R Ε11 βρήκε μερικά ακόμη κρυμμένα δέκατα στον αγώνα, σημειώνοντας ακριβώς τον ίδιο χρόνο και στα δύο σκέλη, 2:34,52. Όμως η βελτίωση του Ανδρέα Ντόφη στο Ford Escort RS2000 Ε11 ήταν ακόμα μεγαλύτερη, κι έτσι με καλύτερο χρόνο 2:33.86 και συνολική επίδοση 5:08.10 βρέθηκε στην 1η θέση, με διαφορά 0,96 δευτ. από τον Κούση. Σταθερά 3ος πίσω τους ήταν ο Παρασκευάς Ραπατζίκος με Lancia Delta Integrale Ε12Τ, με 5:16,44, ακολουθούμενος από τον 3ο της κλάσης Ε11, Παναγιώτη Σαμαρά στο Opel Ascona 2.0E, με χρόνο στο 5:25,87. Στην Ε10, η νίκη ήταν υπόθεση του Κωνσταντίνου Ντέκα με ένα Peugeot 205 Rallye 1.6, ο οποίος πετυχαίνοντας 5:34,39 επικράτησε απέναντι στον Αθανάσιο Φάσσα με Peugeot 106 S16 και στον Χρήστο Ρουσόπουλο (Peugeot 106 Rallye).

αναβαση διονυσου

Στην κατηγορία των Ιστορικών αγωνιστικών, ο ταχύτερος των δοκιμαστικών Λεωνίδας Τσαγγαράς με το όμορφο και πολύ φασαριόζικο Opel Ascona 400 4/Ε6, ανέβασε ακόμα περισσότερο το ρυθμό του στον αγώνα. Με καλύτερο πέρασμα 2:39,00 και συνολικό χρόνο 5:18.91 κατέκτησε τη νίκη, ενώ τον ακολούθησαν οι Ιωάννης Κάτσικας και Γιώργος Μαγγίδας, αμφότεροι με Ford Escort RS2000 3/D3, και χρόνο 5:24,75 και 5:38,04, αντίστοιχα. Πίσω τους, ο νικητής της Κατηγορίας 2, Γιώργος Γαβριηλίδης με Ford Escort Mk1 RS1600 2/C3, με χρόνο 5:55,81.

Η εντυπωσιακή κατηγορία Formula Saloon μας επιφύλασσε έναν αγώνα γεμάτο ανατροπές. Στο Α’ σκέλος ο Μάριος Ηλιόπουλος με το Ford Focus RS έγραψε 2:16,41, κι όλα έδειχναν ότι θα έφτανε σε μια εύκολη νίκη στο Β’, αφού ο Μάριος Χατζημάρκος με Mitsubishi Lancer Evo IX είχε εγκατάλειψη από μηχανική βλάβη. Όμως το απόγευμα ήταν η σειρά του να αντιμετωπίσει πρόβλημα με ένα ημιαξόνιο, γεγονός που περιόρισε το ρυθμό του και τον άφησε 5ο σε αυτό το σκέλος, με 20" πιο αργό χρόνο. Όμως ο «Mario» κατάφερε να παραμείνει 1ος στον αγώνα, με συνολική επίδοση 4:52,80, ενώ η βαθμολογία που απέσπασε τον κατέστησε και μαθηματικά Πρωταθλητή της κατηγορίας.

αναβαση διονυσου

Στη δικίνητη κλάση FST2 ο Νικόλας Γκίκας με VW Golf 1.8 20V Turbo ήταν από το Σάββατο ο ταχύτερος και το ίδιο συνέβη και στον αγώνα, με επίδοση 4:56,00. Ο κυριότερος αντίπαλός του Γιώργος Κακαλέτρης με Opel Astra G Coupe πέρασε οριακά μπροστά μόνο στο Β’ σκέλος, με 2:27,39 έναντι 2:27,46. Πίσω τους, και στη 2η θέση της FST βρέθηκε ο Ευάγγελος Γεραλής με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ενώ ακολούθησε ο Ευάγγελος Χατζής με την πολύ εντυπωσιακή Alfa Romeo 75 Turbo.

Μπορείτε να βρείτε όλα τα αποτελέσματα της Ανάβασης Διονύσου πατώντας εδώ.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!