Gmotion 112: 'Ενας μήνας γεμάτος κίνηση
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεχίζουν την επέλασή τους στο gmotion, οι Κινέζοι κατασκευαστές επίσης και ο καταιγισμός νέων μοντέλων αυτοκινήτων και μοτοσικλετών καθιστά εξαιρετικά ενδιαφέρον το χώρο της αυτοκίνησης.
Οι εξελίξεις είναι τόσο ραγδαίες, που ακόμα και οι 224 σελίδες μοιάζουν λίγες για να καταγράψουν όλα τα σημαντικά γεγονότα. Το gmotion είναι ωστόσο παντού, και μέσα στο νέο μας τεύχος μπορείτε να ζήσετε τον παλμό των αλλαγών τόσο στα αυτοκίνητα και στις μοτοσικλέτες, όσο επίσης στις υποδομές και στους αγώνες.
Μόνο δωρεάν σε κάθε οθόνη, το gmotion, το μεγαλύτερο online περιοδικό στην Ελλάδα, πατάει ακόμα πιο βαθιά το γκάζι της ενημέρωσης στο τεύχος 112, για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες.
«Βρέχει» νέα αυτοκίνητα
Και εμείς κρατάμε ομπρέλα θα μπορούσε άνετα να υποστηρίξει κανείς, τουλάχιστον στο εμπορικό επίπεδο. Γιατί στο ειδησεογραφικό, δεν αφήνουμε τίποτα να μας ξεφύγει και έτσι: Οδηγήσαμε στην Ελλάδα τη νέα BMW 2 Gran Coupe και το Mini Cabrio, ενώ για την Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 έπρεπε να ταξιδέψουμε μέχρι την Ιταλία.

Πολλά μίλια έπρεπε να προσθέσουμε και στην περίπτωση του νέου Dacia Bigster, πετώντας έως τη Μασσαλία, ενώ πίσω στην Ελλάδα οι εναπομείναντες συνεργάτες απολάμβαναν το νέο BYD Atto 2, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό B SUV και το Ford Capri, το επίσης αμιγώς ηλεκτρικό SUV της αμερικανικής μάρκας στην κατηγορία D.

Το DS 7 1.5 BlueHDi αντίθετα επιμένει στον παραδοσιακό -και μάλιστα diesel- κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως και KGM Tivoli 1.5, στην περίπτωσή του με καύσιμο τη βενζίνη. Συμβατικό και το Hyundai i30 Fastback, όχι όμως χωρίς μια μικρή χείρα βοηθείας από ένα mild hybrid υβριδικό σύστημα 48V στον κινητήρα βενζίνης των 1.5 λίτρων.

Τον ίδιο, υβριδικό δηλαδή, δρόμο ακολουθεί και η Alfa Romeo Junior Ibrida, με τον κινητήρα βενζίνης των 1.2 λίτρων να επικουρείται ηλεκτρικά. Λίγο μεγαλύτερα σε διαστάσεις, τα Hyundai Tucson 1.6 και Volkswagen Tiguan 1.5, στις ολοκαίνουριες εκδόσεις τους, διασταυρώνουν τα ξίφη τους σε μια από τις πιο εμπορικές κατηγορίες, αυτή των C SUV.
Μεγάλους δρόμους πήραμε
Ο Κώστας Μπιτσικώκος ταξίδεψε με το ανανεωμένο Skoda Octavia στο εργοτάξιο του νέου τμήματος της Ολυμπίας Οδού από την Πάτρα στον Πύργο και μας ενημερώνει για οτιδήποτε αφορά το μεγάλο αυτό έργο. Ο Νίκος Βιτσιλάκης επίσης οδήγησε το ολοκαίνουριο Opel Grandland 1.2 έως τη Μάνη, με αποτέλεσμα ένα υπέροχο -αλλά και ιδιαίτερα ενημερωτικό- οδοιπορικό.

Αγώνες που συναρπάζουν
Η F1 ξεκίνησε με πολλές προσδοκίες ανατροπών, αλλά η Ferrari ακόμα δεν κατάφερε να απειλήσει την McLaren. Στην Αυστραλία πανηγύρισε ο Νόρις, στην Κίνα ο Πιάστρι, στην Ιαπωνία ο Φερστάπεν, στο Μπαχρέιν οι «πορτοκαλί» επανήλθαν με τον Πιάστρι, ενώ στη Σαουδική Αραβία απλά επανέλαβαν το θρίαμβο του Μπαχρέιν.

Στο MotoGP το έργο έχει εξελιχθεί σε μονόπρακτο για έναν κατασκευαστή και έναν οδηγό. Στην Ταϊλάνδη Μάρκεθ (Μαρκ) και Ducati διέλυσαν τον ανταγωνισμό, στην Αργεντινή το ίδιο, ενώ στις ΗΠΑ φάνηκε για λίγο και Μπανάια, πάντα όμως με Ducati. Στο GP του Κατάρ απανήλθε ο Μάρκεθ (ο Μάρκ πάντα), που όπως δείχνουν τα πράγματα πάει χαλαρά για τον 9ο τίτλο.

Δύο – δύο
Σε διαφορετικές κατηγορίες, αλλά με στόχο τον αναβάτη που ψάχνει «εργαλείο» και όχι απαραίτητα κάτι που να εντυπωσιάζει, η BMW F900 GS αναβιώνει το χαρακτήρα 0n-off των μοτοσικλετών που τόσο αγαπήσαμε πολλές δεκαετίες πριν, ενώ η Honda CB 1000 Hornet φέρνει την απόλαυση των πολλών ίππων και κυβικών πιο κοντά στο μέσο αγοραστή.

Εσείς, τώρα που τα μάθατε όλα, ετοιμαστείτε για την επόμενη εξόρμησή σας με οτιδήποτε και αν οδηγείτε, ή απλά φανταστείτε ότι οδηγείτε το όχημα των ονείρων σας. Καλά χιλιόμετρα, με σεβασμό σε εαυτούς και αλλήλους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ GMOTION 112 ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!