Formula 1, Μάρκο: «Το οδηγικό στιλ του Φερστάπεν δεν ταιριάζει στα νέα μονοθέσια»

Στάθης Κοκκορόγιαννης
Formula 1, Μάρκο: «Το οδηγικό στιλ του Φερστάπεν δεν ταιριάζει στα νέα μονοθέσια»
Στη Red Bull Racing πιστεύουν πως ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής πρέπει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οδηγεί τα νέα μονοθέσια της F1.

Το αδύναμο σημείο του Μαξ Φερστάπεν φαίνεται πως εξέθεσαν οι τεράστιες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς της Formula 1. H εμφάνισή τους έχει αλλάξει πλήρως, μιας και η αεροδυναμική τους πλέον βασίζεται στο ground effect. Αυτό ανάγκασε τους οδηγούς να ψάξουν σε διαφορετικά μονοπάτια ώστε να «δαμάσουν» τα φετινά μονοθέσια.

Στη Red Bull Racing, βλέπουμε τους Μαξ Φερστάπεν και Σέρχιο Πέρεζ να είναι πολύ κοντά μεταξύ τους. Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έχει καταφέρει να κατανοήσει πλήρως την RB18, ενώ ο Μεξικανός πήρε την pole position για την αυστριακή ομάδα στη Σαουδική Αραβία.

Η διαφορά ανάμεσα στους δύο έχει μειωθεί σημαντικά σε σχέση με το 2021, με τον σύμβουλο της Red Bull σε θέματα Formula 1, Χέλμουτ Μάρκο να εξηγεί στο F1-Insider γιατί συμβαίνει αυτό: «Είναι αλήθεια πως ο Πέρεζ είναι πιο κοντά στον Μαξ σε σχέση με το 2021. Η πιο απλή εξήγηση είναι πως η μικρότερη παραγωγή κάθετης δύναμης βολεύει κάποιους οδηγούς περισσότερο από άλλους. Ο Πέρεζ είναι πολύ χαρούμενος με το μονοθέσιό του. Ο Μαξ το βρίσκει αρκετά δύσκολο. Δεν έχει βρει τη σωστή ισορροπία ακόμα και δεν έχει την απόλυτη εμπιστοσύνη στην RB18. Το επιθετικό του στιλ δεν ταιριάζει απόλυτα με τα νέα μονοθέσια».

Μαξ Φερστάπεν

Στους τρεις πρώτους αγώνες, ο Φερστάπεν μετρά δύο εγκαταλείψεις, κάτι που τον έχει φέρει με την πλάτη στον τοίχο όσον αφορά το πρωτάθλημα οδηγών. Ωστόσο, ο Μάρκο δεν το βάζει κάτω και μίλησε για τη συνομιλία που είχε με τον 24χρονο: «Η ηλικία του δείχνει το πόσο ανυπόμονος είναι. Του είπα έχουμε ακόμα 20 αγώνες, έχει 500 αγώνες ακόμα να πάρει μαζί με τους Αγώνες Sprint και τους ταχύτερους γύρους. Τίποτα δεν έχει χαθεί. Όμως η Ferrari έχει ένα πολύ αξιόπιστο μονοθέσιο και λειτουργεί τέλεια σε όλες τις συνθήκες. Είναι πιο δύσκολο με το δικό μας μονοθέσιο. Έχουμε ακόμα 20 αγώνες, παλιά με τον Φέτελ ήμασταν πίσω 44 βαθμούς αλλά κερδίσαμε. Στους δύο πρώτους αγώνες είχαμε την ίδια απόδοση, αλλά στην Αυστραλία δεν είχαμε ελπίδα απέναντι στον Λεκλέρ. Αυτό έγινε λόγω έντονης φθοράς και κακού στησίματος μονοθεσίου».

Στη Red Bull Racing γνωρίζουν πως το θέμα της αξιοπιστίας πρέπει να λυθεί άμεσα, καθώς είναι άγνωστο το πως μπορεί να αντιδράσει ο Φερστάπεν αν δεν αλλάξει η κατάσταση. Προς ώρας, είναι αρκετά πίσω στη βαθμολογία από τον Σαρλ Λεκλέρ της Scuderia Ferrari αν και έκοψε ένα βαθμό επικρατώντας στο χθεσινό αγώνα Σπριντ.

Φωτογραφίες: Redbullcontentpool.com

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!