Έχει και... Tipo, έχει και άνεση!
Στο εσωτερικό, δεν συναντάμε καμία απολύτως διαφορά συγκριτικά με το σεντάν. Αισθητικά δεν εντυπωσιάζει, ούτε απογοητεύει όμως. Η κεντρική κονσόλα με τη μεγάλη οθόνη αφής που φιλοξενεί τις ενδείξεις του συστήματος πολυμέσων UConnect είναι μοντέρνα και ο πίνακας οργάνων ευανάγνωστος, με όλες τις βασικές ενδείξεις για τη σωστή πληροφόρηση του οδηγού.
Η ποιότητα των υλικών είναι ικανοποιητική, όμως τα περισσότερα πλαστικά, με εξαίρεση ένα σημείο της κεντρικής κονσόλας, είναι σκληρά. Ωστόσο έχουν προσεκτική συναρμογή και με αυτό τον τρόπο, δεν ακούγονται τριγμοί και ενοχλητικοί θόρυβοι κατά την ώρα της οδήγησης. Οι χώροι από την άλλοι θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό. Τέσσερα άτομα βολεύονται με χαρακτηριστική άνεση ανεξαρτήτως ύψους των επιβατών και οι πίσω δεν θα παραπονεθούν ακόμη και μετά από μια πολύωρη διαδρομή. Αν οι περιστάσεις το επιτρέπουν, ένας πέμπτος δεν θα δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα. Το πορτμπαγκάζ μπορεί να μην έχει την χωρητικότητα των 520 λίτρων του σεντάν, έχει όμως 440 λίτρα που στην πλειονότητα των περιστάσεων είναι αρκετά και αδιαμφισβήτητα, είναι από τους κορυφαίους στην κλάση.