+slo-gun

Νέο «Τσάρο» αποκτά το υπουργείο Οικονομικών

Νέο «Τσάρο» αποκτά το υπουργείο Οικονομικών

Διοικητικό Γραμματέα με τετραετή θητεία και αυξημένες αρμοδιότητες προβλέπει το νέο οργανόγραμμα του υπουργείου Οικονομικών που δημοσιεύτηκε χθες στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και θα ισχύσει από τη Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου.

Νέο «Τσάρο» αποκτά το υπουργείο Οικονομικών

Ο νέος Διοικητικός Γραμματέας, ο οποίος θα έχει θητεία που δεν θα λαμβάνει υπόψη τον πολιτικό κύκλο και τις αλλαγές κυβερνήσεων, θα έχει υπό την ευθύνη του τη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης, το Τμήμα Νομοθετικής Πρωτοβουλίας, το Τμήμα Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης και το Τμήμα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου.

Ουσιαστικά θα είναι αρμόδιος για το σύνολο του προσωπικού του υπουργείου Οικονομικών που σύμφωνα με το νέο οργανόγραμμα του υπουργείου ορίζεται πλέον στα 3.455 άτομα.

Για να κατανοήσει κανείς τις αρμοδιότητες του νέου «Τσάρου» αρκεί να αναφερθεί πως στη Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού υπάγονται τα τμήματα βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης μητρώου και οικονομικών παροχών, υπηρεσιακών μεταβολών, πειθαρχικής διαδικασίας και δικαστικών ενεργειών, προγραμματισμού, ανάπτυξης και εκπαίδευσης και το τμήμα οργάνωσης και ποιότητας.

Από τα χέρια του Διοικητικού Γραμματέα θα περνά ο  ετήσιος προγραμματισμός του νομοθετικού έργου του υπουργείου, σε συνεργασία με τις συναρμόδιες υπηρεσίες και η ενημέρωση των αρμόδιων αρχών, αλλά και ο σχεδιασμός των νομοθετικών και κανονιστικών ρυθμίσεων και η κατάρτιση νομοσχεδίων που θα ανατίθενται από τον υπουργό, καθώς και η μέριμνα σε συνεργασία με τις αρμόδιες καθ’ ύλην υπηρεσίες, για την καλή ποιότητά τους.

Το ποιος θα αναλάβει νέος Διοικητικός Γραμματέας στο υπουργείο Οικονομικών παραμένει άγνωστο. Κανονικά έπρεπε εντός του Νοεμβρίου να προκηρυχθούν οι θέσεις για τους συνολικά 72 νέους Διοικητικούς Γραμματείς οι οποίοι θα επιλεγούν από το μητρώο στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης. Η διαδικασία έχει σημειώσει μεγάλη καθυστέρηση καθώς οι προκηρύξεις θα έπρεπε να είχαν εκδοθεί από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Επί του παρόντος, το μητρώο έχει δεχθεί 1.900 αιτήσεις, ενώ περίπου 1.800 βρίσκονται σε αναμονή.

Η επιλογή των νέων Διοικητικών Γραμματέων θα γίνει έπειτα από εισήγηση του Ειδικού Συμβουλίου Επιλογής Διοικήσεων (ΕΣΕΔ), ενός ανεξάρτητου όργανου το οποίο θα αξιολογεί τα προσόντα των υποψηφίων και θα καλεί σε δομημένη συνέντευξη τους δέκα επικρατέστερους για κάθε θέση. Εν συνεχεία, θα εισηγείται στον αρμόδιο υπουργό τους τρεις επικρατέστερους.

Στη διαδικασία θα μπορούν να συμμετάσχουν και ιδιώτες, ενώ ο διορισμός των νέων γραμματέων και των λοιπών επιτελικών στελεχών του Δημοσίου θα ολοκληρώνεται με απόφαση του αρμόδιου υπουργού, ο οποίος θα πρέπει υποχρεωτικά να επιλέξει έναν εκ των τριών επικρατέστερων υποψηφίων.

Μέχρι την πλήρωση της θέσεως του Διοικητικού Γραμματέα στο υπουργείο Οικονομικών καθήκοντα Διοικητικού Γραμματέα, προϊσταμένου της Γενικής Γραμματείας του υπουργείου Οικονομικών, θα ασκεί ο προϊστάμενος της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Πέτρος Τριάρχης.

Πηγή: insider.gr

Best of internet