+slo-gun

Άνευ προηγουμένου σεξιστικό και ρατσιστικό παραλήρημα από καθηγητή λυκείου

«Μην τρώτε μεγάλα ψάρια γιατί είναι μολυσμένα αφού τρώνε λαθρομετανάστες»

Άνευ προηγουμένου σεξιστικό και ρατσιστικό παραλήρημα από καθηγητή λυκείου

Άνευ προηγουμένου σεξιστικό και ρατσιστικό παραλήρημα από καθηγητή λυκείου

Ο καθηγητής φέρεται να άφηνε σεξουαλικά υπονοούμενα κάνοντας σαφέστατατα σεξιστικά σχόλια σε μαθήτριες, ενώ στο ρεπερτόριό του υπήρχαν και αρκετές ρατσιστικές ατάκες.

Ατάκες βγαλμένες από νοσηρούς εγκεφάλους, οι οποίες όμως απευθύνονταν σε μαθητές Α' και Γ' Λυκείου, κόστισαν σε καθηγητή Λυκείου του Αιγαίου, την εργασία του.

Ο καθηγητής έπειτα από καταγγελίες μαθητών και γονέων, τέθηκε σε αργία και προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας, ζητώντας να ακυρωθεί η απόφαση. Ο καθηγητής φέρεται να άφηνε σεξουαλικά υπονοούμενα κάνοντας σαφέστατατα σεξιστικά σχόλια σε μαθήτριες, ενώ στο ρεπερτόριό του υπήρχαν και αρκετές ρατσιστικές ατάκες.

Στην Ένορκη Διοικητική Εξέταση καταγράφονται μάλιστα αρκετά περιστατικά. Μεταξύ αυτών που καταγράφονται είναι ότι ο μαθηματικός είπε σε μαθήτρια προκειμένου να την πείσει να συμμετάσχει στην ομάδα του πινγκ-πονγκ, ότι «θέλω να έρθεις στην ομάδα γιατί ξέρω ότι παίζεις καλά τα μπαλάκια».

Ακόμη, όταν από μαθητή δόθηκε λάθος απάντηση για το πεδίο ορισμού μιας συνάρτησης ο εκπαιδευτικός είπε: «Παίρνουμε την τάδε συνάρτηση και τη χώνουμε (συνοδευόταν και ανάλογη κίνηση) στην άλλη συνάρτηση», ενώ ρώτησε μαθήτρια με υπονοούμενο: «Πολύ λεπτά και μακριά δάχτυλα έχεις. Παίζεις κάποιο όργανο…».

Επίσης, σε μαθητή ο οποίος ανέφερε ότι έτρωγε φρούτα, τον ρώτησε: «Τι, μπανάνες; Μακριές; Κοντές; Ίσες ή κυρτές;».

Ιδιαίτερα περιφρονητικός φέρεται να ήταν ο εν λόγω καθηγητής με τους ξένους μαθητές. Στην ίδια έκθεση καταγράφονται οι φράσεις: «Αλβανέ εσύ θα πεις μάθημα;», «ήρθαν οι Αλβανοί και μας πήραν τις δουλείες», «έχει καμιά τουρίστρια κάτω γιατί μας τις έχουν πάρει όλες οι Αλβανοί», «μην τρώτε μεγάλα ψάρια γιατί είναι μολυσμένα αφού τρώνε λαθρομετανάστες», κ.λπ.

Σύμφωνα με την έκθεση, ο καθηγητής έδειχνε ιδιαίτερη προτίμηση στο να εξετάζει στον πίνακα μαθήτριες, εστιάζοντας το βλέμμα τους στα οπίσθιά τους, γεγονός που είχε γίνει αντιληπτό από την πλειονότητα των μαθητών. Μάλιστα συνήθιζε να ρωτά και τους μαθητές, ποιες μαθήτριες ήθελαν να σηκωθούν στον πίνακα.

Ο εκπαιδευτικός προσέφυγε στην Διοικητική Δικαιοσύνης ζητώντας να ακυρωθεί ως αντισυνταγματική, αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και ως μη νόμιμη, η απόφαση του υπουργού Παιδείας με την οποία τέθηκε σε προσωρινή αργία, υποστηρίζοντας, ότι η θέση σε αργία δεν αποσκοπεί στο να τον εξαναγκάσει να συμμορφωθεί, αλλά τον τιμωρεί για πειθαρχικό αδίκημα που δήθεν διέπραξε, ως «ποινή υπόνοιας», παραβιάζοντας έτσι το τεκμήριο της αθωότητας, το οποίο προστατεύεται από το Σύνταγμα, την ΕΣΔΑ και τον Υπαλληλικό Κώδικα.

Ακόμη, υποστηρίζει ότι παραβιάστηκε η συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, καθώς «η ποινή» είναι δυσανάλογη με τα όσα του αποδίδονται και δεν τηρήθηκε το άρθρο 20 του Συντάγματος, που προβλέπει ότι πριν την ποινή έπρεπε να κληθεί να παρέχει εξηγήσεις.

Πηγή: reader.gr

Best of internet