Απίστευτη ταλαιπωρία σε πτήση από Σύρο για Αθήνα: Με πλοίο οι αποσκευές, τέσσερις επιβάτες δεν ταξίδεψαν

Gazzetta team
Απίστευτη ταλαιπωρία σε πτήση από Σύρο για Αθήνα: Με πλοίο οι αποσκευές, τέσσερις επιβάτες δεν ταξίδεψαν
Μία εταιρεία χωρίς να ενημερώσει τους επιβάτες έστειλε τις αποσκευές τους στην Αθήνα με πλοίο, ενώ πριν φύγει η πτήση ζήτησε από 3-4 εθελοντές να μην ταξιδέψουν λόγω προβλήματος με το βάρος των αποσκευών.

Όπως αναφέρει το cyclades24.gr, το μεσημέρι της Παρασκευής 1η Δεκεμβρίου, ήταν προγραμματισμένο να απογειωθεί το αεροπλάνο της Sky Express, με περίπου 35 επιβάτες.

Σύμφωνα με καταγγελίες των επιβατών, τη στιγμή που έφτασε η ώρα να κάνουν check in τους ενημέρωσαν ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το βάρος και πρέπει να βρεθούν τρεις εθελοντές άντρες ή τέσσερις γυναίκες μην ταξιδέψουν, γιατί δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί η πτήση.

Η δήλωση της εταιρίας προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.

Τελικά μετά από πολλές συζητήσεις, βρέθηκαν τέσσερις άνθρωποι που δέχτηκαν να αλλάξουν πτήση και να αναχωρήσουν την επόμενη μέρα.

Ταλαιπωρία και στο Ελευθέριος Βενιζέλος

Η ταλαιπωρία των επιβατών, όμως, όπως αποδείχθηκε δεν είχε τελειώσει και μάλιστα επαναλήφθηκε μόλις το αεροσκάφος έφτασε το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος.

Κι αυτό, σύμφωνα πάντα με το Cyclades24.gr, γιατί η εταιρεία επέλεξε χωρίς να ενημερώσει τους επιβάτες να τους στείλει στο Ελευθέριος Βενιζέλος χωρίς τις αποσκευές τους!

Την ώρα λοιπόν που νόμιζαν ότι δόθηκε τέλος στη ταλαιπωρία τους, ενημερώθηκαν ότι οι αποσκευές τους, δεν ταξίδεψαν με το αεροσκάφος αλλά με το πλοίο της γραμμής, το οποίο αναχώρησε περίπου μια ώρα αργότερα από την ώρα που αναχώρησε το αεροσκάφος από την Σύρο και το οποίο θα έφτανε στις 9 το βράδυ στο λιμάνι του Πειραιά, με αποτέλεσμα; Καμία αποσκευή να μην είναι στην Αθήνα.

Αγωνία για τις αποσκευές

Η εξέλιξη αυτή προκάλεσε την οργή και τον εκνευρισμό των επιβατών της πτήσης.

Η εταιρεία τους ενημέρωσε ότι θα αναλάβει να τους παραδώσει τις βαλίτσες την επομένη μέρα ωστόσο οι επιβάτες διαμαρτύρονταν έντονα:

«Φτάσαμε στο Πειραιά και είδαμε τα πράγμα μας στο πλοίο χωρίς φορτωτική μαζεμένα σε μία γωνία και το μόνο που έκανε η εταιρεία να στείλει κάποιον υπάλληλο να καταγράψει τις αποσκευές» δήλωσε στο Cyclades24 μια επιβάτης της πτήσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετοί επιβάτες θα ζητήσουν αποζημίωσή τους για τη διπλή αυτή ταλαιπωρία που υπέστησαν μέσα σε λίγες ώρες.

Πηγή: reader.gr