Έφτασε η στιγμή να αλλάξεις οριστικά τον τρόπο που ξυρίζεσαι! (pics & vids)

Γιάννης Κονταξής
Έφτασε η στιγμή να αλλάξεις οριστικά τον τρόπο που ξυρίζεσαι! (pics & vids)
Η Procter & Gamble εντυπωσίασε τους επισκέπτες της ΔΕΘ με τα καινοτόμα προϊόντα της και με τη βοήθεια της Gillette Fusion ProShield απέδειξε ότι το ξύρισμα δεν είναι μια απλή καθημερινή υπόθεση.

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, οι περισσότεροι άνδρες κάνουν περίπου 170 περάσματα κάθε φορά που ξυρίζονται! Τα 120 από αυτά επαναλαμβάνονται στην ίδια περιοχή του προσώπου και αφού τα αρχικά περάσματα έχουν αφαιρέσει το μεγαλύτερο μέρος του προστατευτικού τζελ ξυρίσματος.

Άλλες, στατιστικές έρευνες έδειξαν ότι ο μέσος άνδρας χάνει συνολικά 3.350 ώρες (139 μέρες) από τη ζωή του στο ξύρισμα!

Ας αναλογιστούμε για λίγο τι σημαίνουν αυτά τα στοιχεία για τη ζωή ημών των ανδρών. Μήπως το ξύρισμα είναι πολύ πιο σημαντικό από ό,τι νομίζουμε; Μήπως δεν είναι απλώς μια διαδικασία «εξευγενισμού» και καλλωπισμού της εμφάνισής μας; Μήπως τελικά, το ξύρισμα είναι τρόπος ζωής; Άρα, μήπως θα πρέπει να προσέχουμε λιγάκι παραπάνω και να επιλέγουμε τα καλύτερα προϊόντα;

Όπως αναφέραμε και στην αρχή, μία από τις πιο κλασικές μας κινήσεις στο ξύρισμα είναι η επανάληψη πάνω από το ίδιο σημείο. Το ξέρουμε ότι το κάνουμε εντελώς ασυναίσθητα από ένα σημείο και μέτα, αλλά ήρθε η ώρα να συνειδητοποιήσουμε και πόσο κακό κάνουμε στον εαυτό μας κάθε φορά που προβαίνουμε σε αυτή την κίνηση. Εξαιτίας των επαναληπτικών αυτών περασμάτων, πολλοί άνδρες εξακολουθούν να εμφανίζουν ερεθισμούς, παρά την πρόοδο στην τεχνολογία των λεπίδων.

Έτσι, την επόμενη φορά που θα δείτε κοκκινίλες στο πρόσωπό σας, μην νομίσετε ότι σώνει και ντε φταίει κάποια ευαισθησία του δέρματός σας. Έχετε βάλει και εσείς το χεράκι σας, δηλαδή το ξυραφάκι σας. Είμαστε όμως πολύ τυχεροί γιατί εκεί έξω υπάρχει μια εταιρεία που μας σκέφτεται και μας προσφέρει την καλύτερη λύση!

Η Gillette, αντί να αναμένει από τους άνδρες να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο ξυρίζονται, βελτίωσε ακόμη περισσότερο την πιο προηγμένη της κεφαλή ξυρίσματος, για να τους προστατεύσει από τους ερεθισμούς. Η νέα Gillette Fusion ProShield με λιπαντικές ταινίες πριν και μετά τις λεπίδες, προστατεύει ενάντια στους ερεθισμούς σε κάθε ξύρισμα –όσα περάσματα και αν γίνονται στη διάρκειά του. Και για να γίνουμε ακόμα πιο σαφείς, διαβάστε ακριβώς τι χαρακτηριστικά έχει.

Τα 7 χαρακτηριστικά που κάνουν απαραίτητη για κάθε άνδρα τη Gillette Fusion ProShield:

- Η νέα Μπάρα Λίπανσης ProShield που βρίσκεται πριν τις λεπίδες προστατεύει από τους ερεθισμούς

- Λεπτότερες λεπίδες για λιγότερα τραβήγματα

- Λεπίδες με την προηγμένη επίστρωση χαμηλής αντίστασης της Gillette

- Σταθεροποιητή Λεπίδας, που διατηρεί την μέγιστη απόσταση μεταξύ των λεπίδων για περισσότερη άνεση.

- Χτενάκι MicroComb που κατευθύνει τα γένια στις λεπίδες

- Λεπίδα Ακριβείας (Trimmer) για μεγαλύτερη ακρίβεια

- Λαβή τεχνολογίας FlexBall, με καινοτόμο περιστροφή, ώστε να προσαρμόζεται στις καμπύλες του προσώπου και να επιτρέπει την μέγιστη επαφή

Η Procter & Gamble εντυπωσίασε τους επισκέπτες της ΔΕΘ με τα καινοτόμα προϊόντα της

Κάπου εδώ θα πρέπει να πούμε και κάποια ακόμη σημαντικά πράγματα για να σας αποδείξουμε ότι η Gillette Fusion ProShield δεν είναι μια τυχαία ξυριστική μηχανή, καθώς κατασκευάζεται από την κορυφαία εταιρεία P&G.

Οι περισσότεροι από εμάς, δεν σκεφτόμαστε την επιστήμη και την τεχνολογία όταν αλλάζουμε πάνα στο μωρό μας, όταν πλένουμε τα ρούχα μας ή βουρτσίζουμε τα δόντια μας. Αλλά υπάρχει μια εκπληκτική, πολλές φορές αναπάντεχη καινοτομία πίσω από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας που βελτιώνουν την ζωή μας ενώ ταυτόχρονα δίνουν λύσεις σε σύγχρονες προκλήσεις της κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

Μερικές από τις πιο εντυπωσιακές καινοτομίες που μεταμορφώνουν και βελτιώνουν τη ζωή μας, παρουσιάστηκαν στο «Σπίτι της P&G» στη 83η ΔΕΘ:

- Τo Head & Shoulders Beach Plastic bottle, μέρος του οποίο προέρχεται από ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα που έχουν συλλεχθεί από παραλίες

- Οι κάψουλες Ariel Pods 3 σε 1 που καθαρίζουν τέλεια σε χαμηλή θερμοκρασία συμβάλλοντας στην μείωση της κατανάλωσης ενέργειας

- Τα νέα Pampers που είναι σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των πρόωρων μωρών

- Η ηλεκτρική οδοντόβουρτσα Oral B Genius που συνδέεται με εφαρμογή στο κινητό για αποτελεσματικό βούρτσισμα

- Το P&G “Purifier of Water”, μια καινοτόμο φόρμουλα σε μορφή σκόνης που μπορεί να μετατρέψει μολυσμένο & ακατάλληλο για κατανάλωση νερό, σε πόσιμο. Mέσω του προγράμματος «Ασφαλές Πόσιμο νερό για τα Παιδιά», η P&G με τη βοήθεια ενός δικτύου 150 συνεργατών έχει διοχετεύσει από το 2004 μέχρι και σήμερα 13 δις λίτρα πόσιμου νερού σε χιλιάδες παιδιά και οικογένειες που το έχουν ανάγκη.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι απλώς μια στείρα παράθεση τεχνολογικών καινοτομιών. Δεν νομίζουμε άλλωστε ότι χρειάζεται να γίνει κάτι τέτοιο για να πείσουμε τον οποιοδήποτε σχετικά με το πόσο μπροστά έχει πάει ο τομέας της Επιστήμης και της Τεχνολογίας. Είναι όμως απαραίτητο να πειστούμε όλοι πως μία ξυριστική μηχανή δεν πρέπει να τη βλέπουμε σαν ένα οποιοδήποτε προΪόν περιποίησης του εαυτού μας. Η ξυριστική μας μηχανή είναι το πρόσωπό μας, είναι ο «καθρέφτης» μας, είναι εμείς. Η Gillette Fusion ProShield είναι εμείς. Τόσο απλά.

Περισσότεροι από 25 εκατομμύρια άνδρες έχουν ήδη επιλέξει την τεχνολογία FlexBall! Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Gillette Fusion ProShield, καθώς και για την πλήρη σειρά προϊόντων της Gillette, μπορείτε να επισκεφθείτε το www.gillette.com

Η P&G επιχειρεί σε περίπου 70 χώρες παγκοσμίως και μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.pg.com για τα τελευταία νέα και περισσότερες πληροφορίες για την P&G και τα προϊόντα της.