Με ένα tweet η Samsung SDI έχασε 580 εκατ. δολάρια (pics)
Από το 2006 που το Twitter λανσαρίστηκε ως μια φιλόδοξη τότε προσπάθεια για ένα εναλλακτικό κοινωνικό δίκτυο ως σήμερα, έχει πραγματοποιηθεί μία κοσμογονία: με tweets έχουν γίνει διεθνή πολιτικά debate, ο Πάπας έχει δικό του λογαριασμό, το Ισλαμικό Κράτος στρατολογεί πιστούς, ξεσπάνε κόντρες μεταξύ της βασιλικής οικογένειας και του Obama...
Η δύναμη ενός και μόνο tweet φάνηκε χτες, όπως εντόπισε η WSJ, όταν ο εκκεντρικός και ιδιοφυής Elon Musk, ιδιοκτήτης της Tesla Motors, μέσα στους 140 χαρακτήρες που επιτρέπει το Twitter, διέψευσε τις φήμες πως η Samsung SDI - θυγατρική της Samsung, που κατασκευάζει κυρίως μπαταρίες - αποτελεί προμηθευτή του νέου αυτοκινήτου που λανσάρισε η Tesla, του Model 3.
Η αντίδραση της μετοχής, που είναι στο ταμπλό της Σεούλ, ήταν άμεση: υποχώρησε κατά 8%, που αντιστοιχεί σε 580 εκατ. δολάρια κεφαλαιοποίησης. (upd: η μετοχή υποχώρησε ακόμη περισσότερο, ανεβάζοντας την απώλεια κεφαλαίων στα 650 εκατ. δολάρια).
Η Panasonic, από την άλλη, που αναφέρεται στο tweet του Musk ως ο αποκλειστικός συνεργάτης της Tesla, κέρδισε περίπου 800 εκατ. δολάρια στον ίδιο χρόνο.
Φυσικά δεν είναι μόνο η σχεδόν θρησκευτική προσήλωση που έχουν πολλοί αναλυτές στα πολλές φορές μελλοντολογικά λεγόμενα του Musk, η οποία προκάλεσε το σκαμπανέβασμα. Είναι και ότι το Model 3, που θα είναι το πρώτο σχετικά οικονομικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της φίρμας-πρωτοπόρου στα ηλεκτροκίνητα, αποτελεί στοίχημα για την ολοκληρωτική μεταμόρφωση της αυτοκινητοβιομηχανίας - οπότε επενδυτές και αναλυτές αντιδρούν σε οτιδήποτε έχει να κάνει με αυτό.
Απόδειξη, όπως φαίνεται στο πιο πάνω διάγραμμα, είναι πως μετά το tweet του Musk, το Bloomberg ανέφερε πως η Tesla μπορεί να συνεργάζεται με την Samsung SDI σε άλλες τεχνολογίες του ομίλου, όπως τις οικιακές μπαταρίες. Αμέσως η μετοχή "ανέπνευσε".
Πηγή: capital.gr