Κάν' το όπως ο Νεϊμάρ (pics & vid)

Gazzetta team
Κάν' το όπως ο Νεϊμάρ (pics & vid)
Στη ζωή του κάθε άνδρα γίνεται ένα «κλικ» που τον ωθεί να τα αλλάξει όλα. Είναι η στιγμή που συνειδητοποιεί ότι το «αρκετά καλό» δεν τον καλύπτει. Είτε αυτό έχει να κάνει με τη ζωή του, είτε με τη δουλειά του, είτε με τη σχέση του, είτε με το ξυραφάκι του!

Κάποιοι προσπαθώντας να το εκλαϊκεύσουν το λένε «στραβοξύπνημα».

Ότι δηλαδή έτσι απλά, ξαφνικά ένα πρωί ξύπνησες και όταν ξυριζόσουν στον καθρέπτη συνηδειτοποίησες ότι δεν σου αρέσει η δουλειά σου ή η σχέση σου. Ότι δεν αντέχεις να βλέπεις ούτε το ξυραφάκι σου.

Τίποτα δεν σου αρέσει, με τίποτα δεν είσαι ικανοποιημένος. Νιώθεις ότι πρέπει να κάνεις το επόμενο βήμα. Να τα αφήσεις όλα πίσω. Να τα αλλάξεις όλα.

Αυτό, λοιπόν, είναι το «κλικ», που μόνο... στραβοξύπνημα δεν είναι!

Αντίθετα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και της πορείας ωρίμανσης ενός άνδρα.

Οι στιγμές του «κλικ» συνδέονται με αλλαγές συμπεριφοράς, συνηθειών και προτιμήσεων!

Η ζωή προχωρά, αλλάζει συνέχεια και εσύ πρέπει να προσαρμόζεσαι αλλιώς το «τρένο φεύγει». Δεν θα σε περιμένει. Και κάποτε αυτό το συνηδειτοποιείς.

Αυτό το «κλικ» είναι απαραίτητο στη ζωή του κάθε άνδρα. Μπορεί να μην σου έχει έρθει ακόμα, αλλά θα σου έρθει κάποια στιγμή, είναι αναπόφευκτο.

Είναι η εξέλιξή μας, οι αλλαγές στα στάνταρ μας, στις αποφάσεις μας, στο πλάνο μας.

Οι περισσότεροι άνδρες μπορούν να θυμηθούν τέτοιες στιγμές στη ζωή τους!

Ήταν και τότε που έκαναν το μεγάλο βήμα και τα άλλαξαν όλα. Ήταν η κίνηση που έπρεπε να κανουν για να πάνε μπροστά στη ζωή τους.

Και μετά, όταν έτυχε να κοιτάξουν πίσω ένιωσαν ανακουφισμένοι. Γιατί ολα πήγαν καλά. Γιατί έκαναν αυτό που έπρεπε, τη στιγμή που έπρεπε.

Το «κλικ» δεν έχει να κάνει μόνο με τις μεγάλες αποφάσεις τις ζωής μας, αλλά και με τις πιο μικρές.

Την καθημερινότητά μας.

Πράγματα που κάνουμε ας πούμε μόλις ξυπνάμε. Όπως για παράδειγμα, το ξύρισμα.

Αυτό το «κλικ» μπορεί να έχει να κάνει ακόμη και με το ξυραφάκι μας.

Η Gillette, λοιπόν, κατάλαβε αυτό το «κλικ». Κατάλαβε τη στιγμή που στη ζωή ενός άνδρα γίνεται το «κλικ».

Και αντλώντας έμπνευση από αυτές τις στιγμές, θέλησε να βοηθήσει τους άνδρες να αναβαθμίσουν τη ζωή τους, μέσω τον πραγμάτων που κάνουν κάθε ημέρα.

Μέσω των συνήθειών τους.

Όπως είναι το ξύρισμα για παράδειγμα.

Γι' αυτό προτείνει το MACH3 Turbo με το χαρακτηριστικό ήχο του «κλικ» που ακούγεται όταν η κεφαλή συνδέεται με τη λαβή.

Η ακρίβεια που παρέχει το MACH 3 Turbo της Gillette δημιουργεί την αίσθηση της καινούριας λεπίδας για περισσότερο χρόνο σε σχέση με τα ξυραφάκια μιας χρήσης για μέχρι και για 10 ξυρίσματα. Διαθέτει τις πιο κοφτερές λεπίδες της Gillette, που μαζί με την προηγμένη επικάλυψη Thin Uniform Telomer (TUT) προσφέρουν ένα πιο άνετο ξύρισμα. Έχει άξονα περιστροφής, που προσαρμόζει την πίεση και εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση, ενώ παράλληλα διευκολύνει το ξέπλυμα του ξυραφιού.

Έτσι μας δίνει το νέο, την αλλαγή, αυτό το «κλικ»!

Αυτά τα μικρά που λέγαμε πριν, που όμως είναι τόσο σημαντικά στην καθημερινότητά μας. Που μπορούν να μας αλλάξουν τη διάθεση, τους τρόπους μας, τη ζωή μας.

Και το ξυραφάκι μας είναι μια καλή αρχή για το «κλικ».

Για να αλλάξουμε συνήθειες, να πάμε από το καλό στο πολύ καλό και στη συνέχεια στο απόλυτο: στο μεγάλο «κλικ»!

Η Gillette συνεργάζεται με την Barcelona για να γιορτάσει τη σημασία της ακρίβειας, που βοηθά τους άνδρες να περάσουν από το καλό στο εξαιρετικό.

Τόσο η Gillette όσο και η FCB αντιπροσωπεύουν το «απόλυτο» σε θέματα ακρίβειας: η μια σε θέματα ανδρικής περιποίησης και η άλλη μέσα στο γήπεδο.

Γιατί και οι δύο εκφράζουν την επιτομή του εξαιρετικού στο ξύρισμα και στο ποδόσφαιρο.

Η Barça είναι μια από τις ομάδες με τους περισσότερους οπαδούς στον κόσμο. Έχει το μεγαλύτερο αριθμό ακολούθων στα social media από όλες τις αθλητικές ομάδες παγκοσμίως.

Έχει παίκτες στο ρόστερ της όπως ο Neymar Jr που έχει κατακτήσει για 4 συνεχείς χρονιές τον τίτλο του FIFA Player of the Year, μέχρι την ηλικία των 21 ετών!

Η Gillette λοιπόν συνεργάζεται με την FCB και τον Neymar Jr για να δώσει ζωή στην ιστορία του «κλικ».

Ο Neymar Jr μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός αθλητής, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει βιώσει κι αυτός στιγμές «κλικ» όπως όλοι οι άνδρες σε όλο τον κόσμο.

Έτσι, για να πάρουμε το εναυσμα για το δικό μας «κλικ», δημιουργήθηκε μια καμπάνια, που βάζει με χιούμορ τους άνδρες να σκεφτούν.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Neymar Jr «μοιράζεται» με τους θαυμαστές του στιγμές από τη ζωή του «πριν το κλικ».

Και είναι απολαυστκός.