Τα social media «γλεντούν» την εταιρεία που έβγαλε σέρνοντας επιβάτη (pics & vid)

Gazzetta team
Τα social media «γλεντούν» την εταιρεία που έβγαλε σέρνοντας επιβάτη (pics & vid)
Tα social media... ρίχνουν ανελέητο τρολάρισμα στην εταιρία που έβγαλε επιβάτη με βίαιο τρόπο λόγω υπερκράτησης.

Συνεχίζεται και ο σάλος που έχει προκαλέσει στο διαδίκτυο η δημοσιοποίηση μιας σειράς βίντεο που τράβηξαν επιβάτες της πτήσης Σικάγο-Λούισβιλ της United Airlines στις ΗΠΑ και τα οποία καταγράφουν τη βίαιη απομάκρυνση ενός άνδρα από το αεροσκάφος, παρότι είχε κάνει κανονικά κράτηση και διέθετε εισιτήριο.

Ο άνδρας, ο οποίος αρνήθηκε να κατέβει από την υπεράριθμη πτήση με την αιτιολογία ότι είναι γιατρός και έχει επαγγελματικές υποχρεώσεις που δεν μπορούν να αναβληθούν, αντιμετωπίστηκε σαν κοινός κακοποιός από την αεροπορική εταιρεία.

Στα σοκαριστικά κλιπ, ο ασιατικής καταγωγής άνδρας φαίνεται να σέρνεται βίαια στο πάτωμα αιμορραγώντας από το στόμα, παρά το γεγονός ότι δεν είχε κάνει τίποτα που να δικαιολογεί μια τέτοια συμπεριφορά.

Το γεγονός ότι σε σημερινή του επιστολή προς τους εργαζόμενους της αεροπορικής εταιρείας, o CEO της United όχι μόνο δεν ζήτησε συγγνώμη αλλά τους συνεχάρη για τον τρόπο που χειρίστηκαν την υπόθεση έριξε περισσότερο λάδι στη φωτιά.

Πάντως, ακόμη κι αν οι αερομεταφορείς καλύπτονται νομικά για τη χρήση βίας σε επιβάτες - όταν εκείνοι αρνούνται να συμμορφωθούν με τις οδηγίες του προσωπικού ασφαλείας - το Ίντερνετ δεν είναι διατεθειμένο να συγχωρήσει τη United.

Αυτό τουλάχιστον είναι προφανές από τις εκατοντάδες «καυστικές» αναρτήσεις που πλημμυρίζουν από χθες τα social media, μερικές από τις οποίες είναι ιδιαίτερα ευφάνταστες.

Πηγή: protothema.gr