Μετά την Black Friday, σειρά έχει η Cyber Monday

Mε εκπτώσεις που αγγίζουν μέχρι και το 80% σε επιλεγμένα προϊόντα το ελληνικό κοινό υποδέχεται μετά την Black Friday...την Cyber Monday.

Μετά την Black Friday, σειρά έχει η Cyber Monday

Πρόκειται για την ημέρα κατά την οποία οι προσφορές ισχύουν αποκλειστικά για αγορές από ηλεκτρονικά καταστήματα.

Ήδη πολλές μεγάλες αλυσίδες έχουν δηλώσει την συμμετοχή του στο θεσμό αυτό που θεσπίστηκε μόλις το 2005 στην Αμερική και γίνεται την γίνεται τη Δευτέρα μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών.

Eιδικότερα η Folli Follie προσφέρει εκπτώσεις μέχρι και 80% σε επιλεγμένα προϊόντα, ενώ τα Factory Outlet επιπλέον έκπτωση 10% για όσες παραγγελίες γίνουν σήμερα.

Στο θεσμό συμμετέχει από τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου έως και την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου και το ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας Jysk. Οι προσφορές θα είναι της τάξης του 25% σε προϊόντα που θα είναι διαθέσιμα μόνο στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Οι Έλληνες καταναλωτές, πάντως, μπορούν να επωφεληθούν προσφορών για αγορές από ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα από την 1η έως τις 7 Δεκεμβρίου, οπότε θα πραγματοποιηθεί η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Πρόκειται για θεσμό που ξεκίνησε το 2013 και διοργανώνεται από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Το 2015 συμμετείχαν στην εν λόγω δράση πάνω από 100 καταστήματα με προσφορές έως και 70%. Ο τζίρος που πραγματοποιήθηκε την Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2015 ήταν αυξημένος κατά 34% σε σύγκριση με αυτόν της εβδομάδας που προηγήθηκε (24-30 Νοεμβρίου).

Επιτυχημένο το «πείραμα»

Επιτυχημένο χαρακτηρίζεται από την ΕΣΕΕ το πρώτο πείραμα της Black Friday, καθώς η μίνι έρευνα της Συνομοσπονδίας έδειξε αύξηση της αγοραστικής κίνησης στις κεντρικές αγορές. Παρόλα αυτά η εικόνα των πωλήσεων ανά την Ελλάδα και μεταξύ εμπορικών καταστημάτων και αλυσίδων ήταν ανομοιόμορφη.

Οι καταναλωτές σε κεντρικές αγορές φάνηκαν να ήταν πιο έτοιμοι από τους καταστηματάρχες για τη νεοφερμένη Black Friday. Λόγω των προωθητικών ενεργειών μεγάλων εμπορικών αλυσίδων η κίνηση της αγοράς ήταν αυξημένη.

Η Συνομοσπονδία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι μεγάλες αλυσίδες, με τον βομβαρδισμό ενημέρωσης των καταναλωτών για τις δελεαστικές προσφορές, στην ουσία «παρέσυραν» τα εμπορικά καταστήματα και προχώρησαν αιφνιδίως σε προσφορές την τελευταία στιγμή.

Πηγή: insider.gr

Best of internet