Η διαφήμιση-θρύλος των Χριστουγέννων έφτασε (vids)

Κώστας Ζάλιαρης
Η διαφήμιση-θρύλος των Χριστουγέννων έφτασε (vids)
Έφτασε η μέρα που... θα μπορούσε να πει κανείς ότι περιμένει ολόκληρη η Βρετανία κάθε χρόνο, με το νέο, Χριστουγεννιάτικο διαφημιστικό του πολυκαταστήματος John Lewis. Ένας σκύλος, δύο αλεπούδες και ένα ρακούν οι «πρωταγωνιστές».

Κάθε χρόνο, η βρετανική εταιρεία John Lewis προσπαθεί να εντυπωσιάσει με το διαφημιστικό σποτ που επιλέγει να δημιουργήσει, τα χρήματα που δαπανά για να κάνει πράξη την ιδέα και το αποτέλεσμα που πάντοτε δέχεται την κριτική από τον Τύπο και τους καταναλωτές.

Φέτος, διέθεσε 8 εκατ.ευρώ για το διαφημιστικό που μεταφέρει την ιστορία ενός μικρού κοριτσιού που είχε όνειρο ν' αποκτήσει ένα τραμπολίνο. Ο πατέρας της δεν μπορούσε να το αρνηθεί κι ενώ η μικρή κοιμόταν, το συναρμολόγησε στον κήπο τους.

Μόνο που... πρώτα το δοκίμασαν δύο αλεπούδες, ένα ρακούν, ένας σκίουρος, ένας σκαντζόχοιρος κι ένας σκύλος!

Ακόμα και τη στιγμή που η μικρή ξυπνάει το πρωί και ενθουσιάζεται βλέποντας το τραμπολίνο, το σκυλί τρέχει πρώτο και το απολαμβάνει, με τους περαστικούς να το βλέπουν να... ίπταται έξω από τον τοίχο του κήπου, στο αστείο στιγμιότυπο του διαφημιστικού.

Δείτε το βίντεο:

Δείτε τα σποτάκια του John Lewis για τις γιορτές των Χριστουγέννων, από το 2011: