Δισεκατομμυριούχος σκοπεύει να φτιάξει τον «Τιτανικό ΙΙ»: Το εξωπραγματικό κόστος ναυπήγησης του (vid)

Δισεκατομμυριούχος σκοπεύει να φτιάξει τον «Τιτανικό ΙΙ»: Το εξωπραγματικό κόστος ναυπήγησης του (vid)
Ένας Αυστραλός μεγιστάνας ορυχείων ανακοίνωσε ότι ετοιμάζεται να ναυπηγήσει ένα πλοίο πανομοιότυπο αλλά και ανώτερο από αυτό του Τιτανικού.

Σάλος έχει προκληθεί τις τελευταίες μέρες στα social media καθώς ο κόσμος συρρέει μαζικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να τοποθετηθεί σχετικά με τα σχέδια ενός δισεκατομμυριούχου στην Αυστραλία που σκοπεύει να κατασκευάσει ένα πιστό αντίγραφο του Τιτανικού.

Ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος Clive Palmer έχει μιλήσει στο παρελθόν για τις προθέσεις του να κατασκευάσει μια δεύτερη «πολύ ανώτερη» εκδοχή του RMS Titanic τόσο το 2012 όσο και το 2018. Ωστόσο, τώρα τα όνειρα του επιχειρηματία παίρνουν «σάρκα και οστά».

Με πρόεδρο τον Palmer, η Blue Star Line -που πήρε το όνομά της από την πρώην βρετανική ναυτιλιακή εταιρεία- είναι έτοιμη να δημιουργήσει ένα πλοίο που θα μοιάζει πάρα πολύ με τον Τιτανικό.

1

Το πλοίο θα έχει μήκος 269 μέτρα και πλάτος 32,2 μέτρα, θα ζυγίζει 56.000 τόνους και θα εκτείνεται σε εννέα καταστρώματα.

«Θα διαθέτει 835 καμπίνες, συμπεριλαμβανομένων 383 δωματίων 1ης θέσης, 201 δωματίων 2ης θέσης και 251 δωματίων 3ης θέσης, που θα μπορούν να εξυπηρετήσουν έως και 2.435 επιβάτες», προσθέτει η Blue Star Line - η οποία υποστηρίζεται στο έργο από την εταιρεία σχεδιασμού πλοίων και κατασκευών, Deltamarin.

Εσωτερικά, το πλοίο σχεδιάζεται να έχει «τους ίδιους εσωτερικούς χώρους και την ίδια διάταξη καμπινών με το πρωτότυπο πλοίο», ωστόσο, θα «ενσωματώσει σύγχρονα σκάφη ασφαλείας, μεθόδους πλοήγησης και τεχνολογία του 21ου αιώνα για να παράγει το υψηλότερο επίπεδο πολυτελούς άνεσης», όπως μια μηχανή ντίζελ σε αντίθεση με τον άνθρακα, αλλά με «τέσσερις καπνοδόχους» όπως το πρωτότυπο πλοίο.

Ο Palmer υποστηρίζει ότι το πλοίο είναι «κάτι που έπρεπε να κατασκευαστεί οπωσδήποτε» λόγω του θρύλου του αρχικού πλοίου που «τροφοδοτείται από το μυστήριο, την ίντριγκα και το σεβασμό για όλα όσα αντιπροσώπευε».

Σχετικά με το εκτιμώμενο κόστος ναυπήγησης του αντιγράφου του Τιτανικού υπολογίζεται από μισό έως ενός δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ μεταξύ των εταιρειών που υποστήριξαν το εγχείρημα ήταν και η Deltamarin με έδρα τη Φινλανδία. Ο Πάλμερ δήλωσε ότι θα συγκεντρώσει μερικούς «από τους καλύτερους σχεδιαστές κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο» τονίζοντας ότι οι εσωτερικοί χώροι, οι καμπίνες, όπως και η αίθουσα χορού, η πισίνα και τα χαμάμ του νέου Τιτανικού, θα είναι πανομοιότυπα με εκείνα του αυθεντικού.