Η digital εκτόξευση του Παγκοσμίου Κυπέλλου
Αναλυτικά τα στοιχεία που δείχνουν το πόσο... εκτοξεύτηκε το Παγκόσμιο Κύπελλο στα προκριματικά.
Με 200 χιλιάδες downloads, το app του Παγκοσμίου Κυπέλλου έχει γίνει το νούμερο ένα αθλητικό application σε 13 χώρες. Οι χώρες αυτές ήταν οι εξής: Ανγκόλα, Μπαχάμες, Δομινικανή Δημοκρατία, Εσθονία, Ισλανδία, Λετονία, Λίβανος, Λιθουανία, Φιλιππίνες, Κατάρ, Σενεγάλη, Ουρουγουάη, Τερκς και Κέικος.
Η χρήση του app έπαιξε ρόλο ώστε τα βίντεο που είχαν να κάνουν με το τελευταίο Παράθυρο να μετρήσουν 91εκ. views, αριθμός ρεκόρ από την έναρξη των Προκριματικών αγώνων για το Παγκόσμιο Κύπελλο.
20 ματς σημείωσαν sold out
Παρατηρήθηκε ότι τους επίσημους λογαριασμούς της FIBA στα social media ακολούθησαν επιπλέον 1 εκ. άνθρωποι παγκοσμίως, ενώ 285 εκ. άνθρωποι έκαναν reach στους λογαριασμούς του Παγκόσμιου Κυπέλλου στα social media.
Η καμπάνια #thisismyhouse μέτρησε 580 εκ. προβολές.
Όσον αφορά τους υψηλότερους αριθμούς θεατών, έχουμε
16798, Φιλιππίνες - Καζακστάν
14798, Φιλιππίνες - Ιράν
11000, Κίνα - Χονγκ Κονγκ
10000, Ουρουγουάη - ΗΠΑ
10000, Ουρουγουάη - Πουέρτο Ρίκο
10000, Αργεντινή - ΗΠΑ
9900, Αργεντινή - Μεξικό