ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΟΙ ΤΟΝΟΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΣΑΚΕ

Εγκρίθηκε η χορηγία, παρά τις «αιώνιες» αντιρρήσεις!

Ο κίνδυνος αναβολής στην έναρξη του πρωταθλήματος αποτελεί πλέον παρελθόν καθώς η πρόταση του ΕΣΑΚΕ για την κεντρική χορηγία του πρωταθλήματος εγκρίθηκε από τις ομάδες της Basket League. Αρνητικός αρχικά ο Ολυμπιακός, απείχε ο Παναθηναϊκός.

Εγκρίθηκε η χορηγία, παρά τις «αιώνιες» αντιρρήσεις!

Το τζάμπολ της Basket League 2016-17 θα διεξαχθεί κανονικά στις 8 Οκτωβρίου καθώς μετά από... θυελλώδη συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΕΣΑΚΕ εγκρίθηκε η πρόταση της διοργανώτριας αρχής για την κεντρική χορηγία του πρωταθλήματος, η οποία προέρχεται από στοιχηματική εταιρεία.  

Συγκεκριμένα, οι ομάδες πλην Παναθηναϊκού, Ολυμπιακού και ΑΕΚ που έχουν ήδη χορηγία του ΟΠΑΠ, συμφώνησαν στην πρόταση που παρουσίασε ο νέος πρόεδρος της λίγκας, Μιχάλης Μελής, για δυο χρόνια (900.000 ευρώ συν 100.000 μπόνους για τον πρώτο χρόνο, 1,26 εκατομμύριο ευρώ για τον δεύτερο). 

Στη διάρκεια της συνεδρίασης, η ΚΑΕ Ολυμπιακός ήταν αρχικά αρνητική στην πρόταση που κατατέθηκε, εξηγώντας ότι είναι πολύ χαμηλή για το επίπεδο του πρωταθλήματος. Εν συνεχεία, όμως, ακολούθησε την πλειοψηφία. Επίσης η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ήταν η μοναδική που απείχε! Αναφορικά στην ΑΕΚ, η «Ένωση» έχει μεν συμφωνήσει με τον ΟΠΑΠ ωστόσο ενέκρινε την πρόταση που παρουσίασε η λίγκα.

Σε όλη τη διάρκεια της συζήτησης του ΕΣΑΚΕ προκλήθηκε ένταση και ανέβηκαν επικίνδυνα οι τόνοι, με την πλειοψηφία των ομάδων να στρέφεται εναντίον του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, κατηγορώντας τους ότι δεν τηρούν κοινή γραμμή σε ό,τι αφορά την κεντρική χορηγία. 

Η συμφωνία επισημοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης της διοργανώτριας αρχής του πρωταθλήματος και αυτό που απομένει είναι πως οι όροι της θα εφαρμοστούν κατ' αρχήν στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, από τη στιγμή που ο Ολυμπιακός ήταν η μόνη ομάδα που είχε τις επιφυλάξεις της, αν και στο τέλος συντάχθηκε με την πλειοψηφία. Ο κανονισμός του ΕΣΑΚΕ προβλέπει πρόστιμο στην ομάδα που θα αρνηθεί να βάλει τα διακριτικά της κεντρικής χορηγίας στο γήπεδό της και σε περίπτωση που η άρνηση επαναληφθεί, επισύρει μηδενισμό στο συγκεκριμένο παιχνίδι! 

Η συγκεκριμένη διάταξη, όμως, δεν εφαρμόστηκε τα δυο προηγούμενα χρόνια, όταν ο Παναθηναϊκός ήταν αυτός που είχε αναγκαστεί να αρνηθεί τη διαφήμιση του τότε κεντρικού χορηγού του πρωταθλήματος. 

Best of internet