320 ίπποι για το νέο Audi TTS Competition Plus (pics)

Πέτρος Σηφαλάκης
320 ίπποι για το νέο Audi TTS Competition Plus (pics)
Μια ακόμη πιο... ειδική έκδοση του ήδη «ειδικού» TTS παρουσιάζει η Audi με το όνομα Competition Plus, η οποία ξεχωρίζει από την έξτρα ισχύ αλλά και από σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις.

Το Audi TT ήταν πάντα δημοφιλές στην κατηγορία των μικρών κουπέ μοντέλων. Οι εκδόσεις επιδόσεων TTS και TTRS επίσης, ανήκουν στις κορυφαίες προτάσεις της κλάσης και η γερμανική μάρκα τώρα, έρχεται για να μας δώσει ακόμη μια επιλογή στην γκάμα του μοντέλου. Το TTS Competition Plus λοιπόν έχει έναν τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα TFSI των 2.0 λίτρων με 320 ίππους απόδοση και μέγιστη ροπή στα 400 Nm. Τα 0-100 χλμ./ώρα δεν διαρκούν περισσότερο από 4,5 δευτερόλεπτα (4,8'' το Roadster) και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται και στους τέσσερις τροχούς από το σύστημα Quattro και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα διπλού συμπλέκτη S-Tronic των επτά σχέσεων.

«Πολεμικό» απ'έξω

Το Competition Plus εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα συγκριτικά με ένα απλό TTS, έχει και αισθητικές διαφοροποιήσεις. Τα σήματα της Audi εμπρός-πίσω είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα προσδίδοντας επιθετική εμφάνιση, οι ζάντες έχουν διάσταση 20 ιντσών και αποκλειστικό σχεδιασμό για τη συγκεκριμένη έκδοση, τα φιμέ κρύσταλλα ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό και αρκετές εξωτερικές λεπτομέρειες είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα, όπως η μάσκα, τα καλύμματα των καθρεπτών, τα διακοσμητικά στις εισαγωγές αέρα, η αεροτομή και άλλα. Τα χρώματα που προσφέρεται το TTS Competition Plus είναι τέσσερα συγκεκριμένα. Ένα γκρι, ένα λευκό, ένα κόκκινο και ένα μπλε που κατά την Audi, αναδεικνύουν ιδανικά το σχεδιασμό του αμαξώματος.

Οδηγοκεντρικό από μέσα

Στο εσωτερικό συναντάμε νέες επενδύσεις με σχέδια σε μοτίβο ρόμβου και κόκκινες ή μπλε ραφές. Διάφορα carbon διακοσμητικά βρίσκουμε στο ταμπλό, μαζί με μια κόκκινη (ή μπλε) λωρίδα που σημαδεύει την ευθεία στο flat-bottom τιμόνι. Η λιτή αισθητική χωρίς κεντρική οθόνη πολυμέσων φυσικά διατηρείται όπως σε όλα τα TT και οι ενδείξεις του συστήματος πολυμέσων φιλοξενούνται στον εντυπωσιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι με την οθόνη των 12,3 ιντσών. Έτσι η οδηγοκεντρική προσέγγιση τονίζεται ακόμη περισσότερο. Στο κομμάτι της ανάρτησης, το TTS Competition Plus συναντάμε τη μαγνητική ανάρτηση Audi Magnetic Ride από το βασικό εξοπλισμό.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!