ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE
«Τυχερός και άτυχος» ο Φερστάπεν

«Τυχερός και άτυχος» ο Φερστάπεν

«Τυχερός και άτυχος» ο Φερστάπεν

Ο οδηγός της Red Bull Formula 1, Μαξ Φερστάπεν αποκάλεσε τον εαυτό του «τυχερό και άτυχο» αφού πήρε τη δεύτερη θέση στο Γκραν Πρι Μεγ. Βρετανίας ενώ θα μπορούσε να είχε νικήσει...

Πάλεψε από την αρχή και κράτησε την τρίτη θέση για την μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα. Στο τέλος ο Μαξ ανέβηκε στη δεύτερη θέση στον 50ο γύρο, όταν ο Βάλτερι Μπότας είχε ένα κλατάρισμα που τον έριξε πολύ πίσω εκτός βαθμών. Χωρίς καμία απειλή καθώς είχε τεράστια διαφορά από τον 3ο Λεκλέρ, η Red Bull αποφάσισε να τον βάλει μέσα για φρέσκα ελαστικά, ώστε να μπορέσει να κάνει έναν ταχύτερο γύρο στον ένα μόλις γύρο που είχε διαθέσιμο.

Ωστόσο, στον τελευταίο γύρο τα δράματα συνεχίστηκαν! Ήταν η σειρά του Χάμιλτον να πάθει λάστιχο και να αρχίσει να επιβραδύνει! Ωστόσο, ο πρωταθλητής κατάφερε να φέρει το αυτοκίνητό του με ασφάλεια στον τερματισμό και να πάρει την πρώτη θέση με τον Μαξ μόλις 5,6 δευτερόλεπτα πίσω του! Αν δεν είχε είχε κάνει πιτ-στοπ για νέα ελαστικά, ο Ολλανδός θα είχε κερδίσει τον αγώνα.

Ο Φερστάπεν στις δηλώσεις στο τέλος ήταν μπερδεμένος. «Τα πήγαμε καλά. Αλλά και τα κάναμε σκατά! Πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι με τη δεύτερη ενώ θα μπορούσαμε να είχαμε νικήσει.. Τέλος πάντων, είναι ένα καλό αποτέλεσμα. Θέλω να πω, είμαι τυχερός και άτυχος, ξέρετε. Η Mercedes ήταν φυσικά πολύ γρήγορη στον αγώνα και ήταν αδύνατον να τους πιάσουμε.  Αλλά είχα και εγώ πρόβλημα με τα ελαστικά μου. Είπα στην ενδοεπικοινωνία πως τα ελαστικά 10 γύρους πριν το τέλος δεν φαινόταν σε καλή κατάσταση. Λίγους γύρους μετά ο Βαλτέρι είχε κλατάρισμα και τότε αποφασίσαμε για αλλαγή ελαστικών. Εκείνη την δεδομένη στιγμή ήταν μια σοφή απόφαση. Και μετά έγινε αυτό με τον Λιούις και το δικό του κλατάρισμα...  Ατυχία αλλά είμαι πολύ χαρούμενος με τη δεύτερη θέση. Είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για εμάς για άλλη μια φορά.». Και στο τέλος πρόσθεσε: «Ήταν πολύ μοναχικός αγώνας. Απλώς προσπαθούσα να διαχειριστώ το ρυθμό μου, προσπαθώντας να φροντίσω τα ελαστικά.»