Ο κινητήρας της Mercedes κάνει περίεργους ήχους

Ο κινητήρας της Mercedes κάνει περίεργους ήχους
Η Mercedes παραδέχεται πως οι μονάδες ισχύος της παράγουν παράξενους ήχους όταν πλησιάζουν το τέλος της ζωής τους.

Η Mercedes διανύει την πιο απαιτητική της σεζόν στην υβριδική εποχή της Formula 1, δίνοντας σκληρή μάχη για το πρωτάθλημα απέναντι στη Red Bull Racing. Οι Πρωταθλητές εκτός από ανταγωνισμό στην πίστα έχουν αντιμετωπίσει δυσκολίες με την αξιοπιστία της μονάδος ισχύος τους.

Ο Βάλτερι Μπότας αναγκάστηκε να βάλει νέα μονάδα ισχύος στο GP Ιταλίας, ενώ στο GP Ρωσίας οι μηχανικοί ανακάλυψαν πρόβλημα με τον κινητήρα του και δέχθηκε επιπλέον 10 θέσεις ποινής στην εκκίνηση. Στο GP Τουρκίας, η Mercedes αποφάσισε να φορέσει νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης στον Λιούις Χάμιλτον, πράγμα που του επέφερε 10 θέσεις ποινή στην εκκίνηση. Ο Βρετανός εκκίνησε από την 11η θέση και τερμάτισε 5ος.

Ο επικεφαλής της Mercedes, Τότο Βόλφ, παραδέχθηκε πως δεν είνιια όλα ρόδινα αναφορικά με τη μονάδα ισχύος και εξήγησε το γιατί. «Οι μονάδες ισχύος μας είναι οι πιο αξιόπιστες από το 2014. Επειδή τις πιέζουμε στα όριά τους, έχουμε δει παραδείγματα, ας πούμε ασυνήθιστων ήχων στον κινητήρα εσωτερικής καύσης που δεν τους κατανοούμε ακόμα και στο παρελθόν μας προκάλεσαν μπελάδες. Είχαμε κινητήρες που αστοχούσαν στο παρελθόν. Η εξισορρόπηση αξιοπιστίας και απόδοσης είναι κρίσιμος παράγοντας τα τελευταία δύο χρόνια και θα συνεχίσει να είναι τα επόμενα χρόνια. Του χρόνου δεν θα έχουμε μειονεκτήματα, διότι έχουμε κατανοήσει ορισμένα προβλήματα», δήλωσε ο Βόλφ στο Autosport.

O Βόλφ επιβεβαίωσε πως η αλλαγή κινητήρα στον Χάμιλτον έγινε καθώς τα υπόλοιπα κομμάτια της μονάδας ισχύος του είναι σε εξαιρετική κατάσταση. Ο Βρετανός έχει στη διάθεσή του κομμάτια από τη δεύτερη και την τρίτη μονάδα ισχύος για το υπόλοιπο της σεζόν.

Image credit: Mercedes-AMG

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!