Skoda: Θέλει να γίνει η τρίτη μάρκα σε πωλήσεις στην Ευρώπη

Skoda: Θέλει να γίνει η τρίτη μάρκα σε πωλήσεις στην Ευρώπη
Σύμφωνα με τον CEO της μάρκας, η Skoda θα διατηρήσει την ισορροπία ανάμεσα σε συμβατικά, υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα και για τα επόμενα χρόνια.

Σε ανοδική πορεία βρίσκεται η Skoda μετά τις δυσκολίες που έθεσε η πανδημία αλλά και ο πόλεμος στην Ουκρανία. Η τσέχικη μάρκα τερμάτισε το 2024 στην 4η θέση της ευρωπαϊκή αγοράς από πλευράς πωλήσεων, πίσω μόνο από τις Volkswagen, Toyota και BMW.

Τετρακίνητο ηλεκτρικό με 340 ίππους: Γνωρίστε το Skoda Elroq RS

Όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Skoda, Κλάους Τσάλμερ, στόχος της μάρκας είναι να βρίσκεται μέσα στην πρώτη τριάδα μέχρι τα τέλη της δεκαετίας. «Πιστεύουμε ότι μπορούμε να το πετύχουμε με τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, των αναβαθμισμένων υβριδικών και των αποδοτικών με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Θέτουμε επίσης ως προτεραιότητα το να προσφέρουμε εξαιρετικό value for money και ποιότητα σε όλες τις κατηγορίες μοντέλων».

Skoda

 

Photo Credits: Skoda Auto

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!