+slo-gun

Το μετρό στη Θεσσαλονίκη οδεύει προς το τέλος του (vid)

Το μετρό στη Θεσσαλονίκη οδεύει προς το τέλος του (vid)

Το μετρό στη Θεσσαλονίκη οδεύει προς το τέλος του (vid)

Προς το τέλος οδεύει το έργο της διάνοιξης των σηράγγων του Μετρό Θεσσαλονίκης σύμφωνα με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννη Μυλόπουλο.

Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Μυλόπουλου σε ραδιοφωνικό σταθμό, ολοκληρώνεται πλέον η διάνοιξη της δεύτερης σήραγγας στην Καλαμαριά και τόνισε πως «βήμα προς βήμα το έργο προχωράει».

Cash Out* - πάρε τον απόλυτο έλεγχο των στοιχημάτων σου!  (21+, *Ισχύουν Όροι και Προϋποθέσεις)

Ο κ.Μυλόπουλος επισήμανε ότι «ύστερα από πολλά χρόνια έχουμε αποκαταστήσει τους δρόμους σε 11 από τους 13 σταθμούς της βασικής γραμμής. Το περασμένο Σαββατοκύριακο ανοίξαμε τους δρόμους και στον σταθμό Σιντριβάνι. Όλοι οι σταθμοί, εκτός των δύο σταθμών της Αγίας Σοφίας και της Βενιζέλου, είναι έτοιμοι κατασκευαστικά, έχουν ολοκληρωθεί και οι καταλήψεις των εργοταξίων στους δρόμους, δεν έχουν πλέον κανέναν νόημα να υπάρχουν».

Σχολιάζοντας την πορεία των εργασιών ανέφερε ότι «έχουν τελειώσει τα έργα πολιτικού μηχανικού και σε ορισμένους σταθμούς έχουν τοποθετηθεί και οι σιδηροτροχιές» και πρόσθεσε πως «από τον σταθμό Ανάληψης μέχρι και τον σταθμό Φλέμινγκ είναι έτοιμο το κομμάτι και θα μπορούσε να υποδεχθεί συρμούς και να ξεκινήσουν τα δρομολόγια».

Το φθινόπωρο δημοπρατούνται οι αρχαιολογικές εργασίες και οι μετακινήσεις δικτύων των οργανισμών κοινής ωφέλειας και στη δυτική Θεσσαλονίκη, ανέφερε ο κ. Μυλόπουλος. «Εξασφαλίσαμε 30 εκατ. ευρώ και θα ξεκινήσουμε στις αρχές του 2019 τις πρόδρομες εργασίες, έτσι οι κάτοικοι θα δουν μπουλντόζες και στις δυτικές περιοχές της πόλης» είπε.

Υπενθυμίζεται πως τα δοκιμαστικά δρομολόγια του μετρό της Θεσσαλονίκης θα ξεκινήσουν το 2019, ενώ τον Νοέμβριο του 2020 θα παραδοθεί το 75% του έργου από τον τερματικό σταθμό Νέα Ελβετία μέχρι το Συντριβάνι.

Δύο μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 2021 θα παραδοθεί η επέκταση γραμμής Καλαμαριάς από τη Μίκρα μέχρι την (οδό) 25ης Μαρτίου και από εκεί μέχρι το Συντριβάνι. Στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022 αναμένεται να ενταχθούν στο δίκτυο και οι Σταθμοί Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου, οπότε, πλέον, η γραμμή θα συνεχίζει και θα καταλήγει στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Πηγή: reader.gr

Βαγόνι του μετρό Θεσσαλονίκης στην ΔΕΘ - Voria.gr

Best of internet