+slo-gun

Το Mykonos Palace στη γραμμή Χανιά - Πειραιάς

Το Mykonos Palace στη γραμμή Χανιά - Πειραιάς

Το Mykonos Palace στη γραμμή Χανιά - Πειραιάς

Την ελληνική σημαία στο  επιβατηγό-οχηματαγωγό «Mykonos Palace» ύψωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Το πλοίο των «Μινωικών Γραμμών» εκτέλεσε το παρθενικό δρομολόγιό του, καθώς αναχώρησε στις 12 τα μεσάνυχτα από το λιμάνι της Σούδας και κατέπλευσε στις 6.30 το πρωί στον Πειραιά.

«Ένα σύγχρονο πλοίο μπαίνει στη γραμμή Χανιά-Πειραιάς-Χανιά, αποτέλεσμα της προσπάθειας που ξεκίνησε με την εντολή του Πρωθυπουργού στον προκάτοχό μου, υπουργό Θοδωρή Δρίτσα, και σε εμένα για τον εκσυγχρονισμό της Ακτοπλοΐας. Μέχρι τότε τα χρήματα που δαπανούσε το ελληνικό κράτος για τις άγονες γραμμές, τις οποίες εγώ αποκαλώ "αρτηρίες ζωής", εξυπηρετούσαν επιχειρηματικά συμφέροντα περισσότερο, παρά τα νησιά και την ελληνική κοινωνία» δήλωσε ο υπουργός.

 

Με το  PulseBet*, νιώθεις  το παλμό του  Live  στοιχήματος όπως ποτέ ξανά– Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις

Όπως είπε, «αυτή η πολιτική άλλαξε. Ξεκινήσαμε μια εργώδη προσπάθεια για πραγματική αναβάθμιση της Ακτοπλοΐας με όσο το δυνατόν περισσότερα και νεότερα  πλοία, πιο αξιόπιστα και σύγχρονα, στην κατεύθυνση του σεβασμού και της εξυπηρέτησης του επιβάτη. Φτιάξαμε καινούριες γραμμές, όπως η γραμμή που εξυπηρετεί εσωτερικώς τα Επτάνησα και δε χρειάζεται πλέον οι Επτανήσιοι και τα φορτία να ταξιδεύουν στην ηπειρωτική χώρα, για να πάνε από το ένα νησί στο άλλο. Επιπλέον, έρχεται η καθιέρωση του δικτύου των υδροπλάνων για την εξυπηρέτηση των νησιών» ανέφερε. 

«Συγκρουστήκαμε με νοοτροπίες και με συμφέροντα για να οργανώσουμε συνολικά όλη αυτή την προσπάθεια.  Η Ακτοπλοΐα είναι ένα από τους 14 στόχους, που εξυπηρετεί το Εθνικό Σχέδιο Ναυτιλίας, το οποίο έχει καταρτίσει το υπουργείο. Μεταξύ των στόχων αυτών είναι η Ποντοπόρος Ναυτιλία, η ναυπηγοεπισκευή, η οποία πλέον αφυπνίζεται, αλλά και η αναδιοργάνωση του Λιμενικού, το οποίο έχει δείξει κι αποδείξει τον επαγγελματισμό και τον ανθρωπισμό του, διαχειριζόμενο τις προσφυγικές ροές, σημειώνοντας επιτυχίες στη δίωξη του λαθρεμπορίου όπλων καπνικών προϊόντων και ναρκωτικών, ενώ ταυτοχρόνως υποστηρίζει την Ακτοπλοΐα και τους επιβάτες της» υπογράμμισε ο κ. Κουρουμπλής. 

Όπως υποστήριξε, «αυτή η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι μπορεί να υπηρετεί το συμφέρον της πατρίδας και της κοινωνίας. Σαράντα χρόνια τα άλλα κόμματα υπόσχονταν προεκλογικά το Μεταφορικό Ισοδύναμο. Η κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα το υλοποίησε σε μια δύσκολη δημοσιονομικά περίοδο και λειτουργεί σήμερα πιλοτικά σε 49 νησιά, ενώ από την 1η Ιανουαρίου θα λειτουργήσει για όλα τα νησιά». 

Στόχος του υπουργείου είναι η αναβάθμιση των γραμμών με περισσότερα και πιο νέα πλοία, «γιατί αυτά τα πλοία που μεταφέρουν και τουρίστες είναι από τους καλύτερους πρεσβευτές της χώρας» είπε ο υπουργός Ναυτιλίας, σημειώνοντας ότι με τη δρομολόγηση του «Mykonos Palace» δημιουργήθηκαν περισσότερες από 120 νέες θέσεις εργασίας. «Στην καταπολέμηση της ανεργίας, κυρίως των νέων, θα αναμετρηθούν όλοι οι πολιτικοί, γιατί σε αυτό το έγκλημα που έχει συντελεστεί στην ελληνική κοινωνία οφείλουμε με ειλικρίνεια και σοβαρό σχεδιασμό να απαντήσουμε» επισήμανε ο Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Σε δηλώσεις του μετά την τελετή, ο ίδιος εξήγησε ότι δεν αγνοεί το παράπονο της Κρήτης για το Μεταφορικό Ισοδύναμο. Όπως είπε, όταν η οικονομία δείξει τις νέες δυνατότητές της κι όταν υπάρξει αποτέλεσμα από τις προσπάθειες που έχει κάνει για πρώτη φορά το υπουργείο προς την Κομισιόν ώστε να γίνουν πράξη με ειδικά χρηματοδοτικά εργαλεία οι διακηρύξεις της για την εδαφική συνοχή της Ευρώπης, τότε  θα ενισχυθούν οι πόροι του Μεταφορικού Ισοδύναμου με ευρωπαϊκά κονδύλια, και τότε θα υπάρξει νέο αποτέλεσμα.

Όπως είπε, «αυτό είναι μέσα στα σχέδιά μας, δεν υπήρχε η δυνατότητα να ενταχθεί αμέσως η Κρήτη στο Μεταφορικό Ισοδύναμο, αλλά τίποτα δε μπορεί να μας εμποδίσει να το κάνουμε».

Ο κ. Κουρουμπλής εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι ως το τέλος της τετραετίας  θα εγκαινιαστούν και νέες ακτοπλοϊκές γραμμές, στο πλαίσιο της πάγιας πολιτικής της κυβέρνησης «να υπηρετεί  το δημόσιο συμφέρον, το συμφέρον της κοινωνίας, των νησιών και των νησιωτών».

Για τα υδροπλάνα δήλωσε ότι «το σχέδιο νόμου ήταν πολύ περίπλοκο, γιατί προβλέπονται προσθαλασσώσεις  σε λιμάνια. Ήταν πρωτόγνωρο για την Ελλάδα και υπήρχαν πολλές δυσκολίες. Τώρα το σχέδιο νόμου οδεύει προς τη Βουλή και το δίκτυο θα γίνει σύντομα πραγματικότητα» ανέφερε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. 

Από την πλευρά του, ο Αντώνης Μανιαδάκης, διευθύνων σύμβουλος των «Μινωικών Γραμμών» ανέφερε, κατά την τελετή, ότι η εταιρεία επενδύει εδώ και 45 χρόνια στην αναβάθμιση των θαλάσσιων μεταφορών της χώρας και πλέον εμπλουτίζει τη γραμμή των Χανίων με το υπερσύγχρονο cruise ferry «Mykonos Palace», το νεότερο πλοίο που δραστηριοποιείται σε όλη την Κρήτη. 

Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 2002 στα Ναυπηγεία της Fincantieri στην ιταλική πόλη Sestri Ponente. Το μήκος του φθάνει στα 214 μέτρα, το πλάτος στα 26 και το βύθισμα στα 6,7 μέτρα. Διαθέτει 192 καμπίνες με συνολικά 732 κλίνες. Μπορεί να μεταφέρει 1.912 επιβάτες και 821 Ι.Χ. οχήματα και να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 31,5 κόμβων.

Το «Mykonos Palace» αναχωρεί καθημερινά από το λιμάνι του Πειραιά στις 16.00 και από το λιμάνι της Σούδας στις 24.00.

Best of internet