Ο αυτοκινητόδρομος, η περίεργη αναβολή & ο Καλογρίτσας

Gazzetta team
Ο αυτοκινητόδρομος, η περίεργη αναβολή & ο Καλογρίτσας
Δεν έγινε ο διαγωνισμός για την εργολαβία του τέταρτου τμήματος του οδικού άξονα. Η εταιρεία Καλογρίτσα είχε αναλάβει τα προηγούμενα τρία.

Αναβλήθηκε από το υπουργείο Υποδομών η τέταρτη εργολαβία του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος, λόγω μη έγκαιρης συγκρότησης της επιτροπής διεξαγωγής διαγωνισμού.

Αποτέλεσμα είναι να κλονίζεται ένα έργο του οποίου τις προηγούμενες εργολαβίες είχε αναλάβει μέχρι στιγμής η εταιρεία Τοξότης του Ιωάννη – Βλαδίμηρου Καλογρίτσα, του πρώην υπερθεματιστή για την μια εκ των τεσσάρων τηλεοπτικών αδειών.

Το έργο θα υλοποιηθεί σε συνολικά 8 εργολαβίες με απόφαση του Χρήστου Σπίρτζη, ενώ το κόστος του συνολικού προϋπολογισμού άγγιζε τα 475 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία Τοξότης του κ. Καλογρίτσα αποτελούσε τον ανάδοχο για την κατασκευή των τριών από τα οκτώ τμήματα του οδικού άξονα Πατρών – Πύργου, έχοντας παράσχει προσφορά άνω του 50% και ανέλαβε τα ακόλουθα τμήματα: Δουναίικα – Πύργος, Αμαλι Αμαλιάδα Δουναίικα και Κυλλήνη – Αμαλιάδα.Η διαδικασία εξελίσσονταν κανονικά έως ότου η εταιρεία Ιωάννης Βλαδίμηρος Χ. Καλογρίτσας γνωστοποιήσει ότι αποσύρεται από τις τηλεοπτικές άδειες.

H εταιρεία του κ. Καλογρίτσα, θεωρούνταν πως θα ήταν αυτή η οποία θα διεκδικούσε και την τέταρτη εργολαβία (του οδικού άξονα Βάρδα – Α.Κ. Κυλλήνης με προϋπολογισμό 70,7 εκατ. Ευρώ), ωστόσο όπως αναφέρει το capital το υπουργείο ανέβαλε τον διαγωνισμό. Τυπικά ο λόγος της αναβολής, έγκειται στο γεγονός ότι δεν υπήρξε κάποιος εκπρόσωπος από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας διαθέσιμος, παρότι σύμφωνα με την νομοθεσία οι εργασίες της Επιτροπής μπορούν να προχωρήσουν και χωρίς εκπρόσωπο του ΤΕΕ.


Πηγή: thetoc.gr