Η κρίση «χτύπησε» και τον πανίσχυρο οίκο Armani

Gazzetta team
Η κρίση «χτύπησε» και τον πανίσχυρο οίκο Armani
Για πρώτη φορά εδώ και χρόνια, ο κύκλος εργασιών του ομίλου Αrmani υποχώρησε κατά 5% πέρυσι, στα 2,5 δισεκ. ευρώ, ενώ η αγορά έχει λιμνάσει.

Οι αναταράξεις στον τομέα των ειδών πολυτελείας δοκιμάζουν την αντοχή μεγάλων ομίλων. Μετά τις Burberry, Prada, Ralph Lauren και Tiffany, ήρθε η σειρά της Armani να προxωρήσει σε αναδιάρθρωση. Ο όμιλος καταργεί τις μάρκες του Emporio και Collezioni και επανεξετάζει το δίκτυο διανομής του, γράφει η εφημερίδα Le Figaro.

Το ακαθάριστο λειτουργικό πλεόνασμα του ομίλου Armani κατέγραψε πτώση 10%, στα 462 εκατομμύρια ευρώ.

Ο ιταλικός όμιλος, που ιδρύθηκε το 1975 από τον 83χρονο σήμερα σχεδιαστή μόδας Τζόρτζιο Αρμάνι, είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος στη βιομηχανία της ιταλικής μόδας, μετά την Prada που επίσης είναι αντιμέτωπη με την ταχεία συρρίκνωση των εσόδων της.

Ο όμιλος, που εδρεύει στο Μιλάνο, ανακοίνωσε ότι θα εντάξει τη σειρά υψηλής ραπτικής Giorgio Armani Prive και την εταιρία για τα είδη σπιτιού Armani/Casa στην Giorgio Armani.

Μια τρίτη μάρκα, η νεότερη A|X Armani Exchange, θα περιλάβει τώρα ένα μέρος της παραγωγής που παλιότερα ανήκε στην Armani Jeans.

Οι οίκοι μόδας δυσκολεύτηκαν να προσαρμοστούν στον αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο και στην αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για είδη πολυτελείας σε πιο προσιτές τιμές.

πηγή: protothema.gr