Αυτές είναι οι «παγίδες» στις προσφορές των supermarket

Gazzetta team
Αυτές είναι οι «παγίδες» στις προσφορές των supermarket
Η κρίση έχει δημιουργήσει συνθήκες πόλεμου μεταξύ προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των επωνύμων, με τα πρώτα να «έχουν πιάσει ταβάνι» και τα δεύτερα μέσω των προσφορών να προσπαθούν να διατηρήσουν μερίδια, αλλά και να κερδίσουν ξανά τους καταναλωτές που έχασαν το προηγούμενο διάστημα.

O πόλεμος μαίνεται μπροστά στα μάτια του καταναλωτή και παίρνει μορφή μέσα από τις δελεαστικές προσφορές. Πολλές φορές όμως, υπάρχουν και παγίδες. Δείτε ποιες είναι οι μεγαλύτερες, ΕΔΩ.