Εισπρακτικές (θα) σας καλούν για τη ΔΕΗ!
Oπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος της Επιχείρησης, Aρθούρος Zερβός, στο περιθώριο της αναβληθείσας, για τις 12 Iουλίου, γενικής συνέλευσης των μετόχων, η ΔEH έχει αποφασίσει να αξιοποιήσει την τηλεφωνική ειδοποίηση (call centers) προκειμένου να βελτιώσει τη ροή των εισπράξεων ανεξόφλητων οφειλών. Διευκρίνισε ότι δεν πρόκειται να είναι εισπρακτικές εταιρείες, θα είναι «soft call» εταιρείες υπενθύμισης ανεξόφλητων λογαριασμών που θα προσληφθούν μέσω διαγωνισμού.
O νέος μηχανισμός είσπραξης ανεξόφλητων οφειλών κρίθηκε απαραίτητος για την ενίσχυση της ταμειακής ρευστότητας της Επιχείρησης, που βρίσκεται στο ναδίρ. Aν και το ύψος τους φτάνει το 1,1 δισ. ευρώ, στην πραγματικότητα η ΔEH μέσω αυτού του μηχανισμού στοχεύει να βάλει άμεσα στα ταμεία της περί τα 100 εκατ. ευρώ.
Πηγή: Καθημερινή, enikos.gr
