ΔΕΙΤΕ ΤΑ LIVE

Μοτοσυκλέτα για κάθε μέρα η CFMOTO 250NK

Μοτοσυκλέτα για κάθε μέρα η CFMOTO 250NK

Μοτοσυκλέτα για κάθε μέρα η CFMOTO 250NK

Είναι όμορφη, είναι οικονομική είναι ευκολοοδήγητη και έχει τρομερά χαμηλή κατανάλωση. Σχεδιασμένη από τον αυστριακό οίκο Kiska η CFMOTO 250NK προσφέρεται σε μία πολύ προσιτή τιμή.

Η CFMOTO είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση κινέζικης μάρκας, που μοιάζει πολύ με τις 4 Ιαπωνικές μάρκες την χρονική περίοδο του 1960. Ωστόσο, με τις τις σημερινές τεχνολογικές δυνατότητες και τις μοντέρνες ρομποτικές εργαλειομηχανές το 1960 γίνεται 2020 μέσα σε λίγους μήνες...  Με στρατηγικούς συνεργάτες την ΚΤΜ και τον σχεδιαστικό οίκο KISKA, η CFMOTO θα πρωταγωνιστήσει εμπορικά ως μια φθηνότερη εναλλακτική των γνωστών ιαπωνικών προτάσεων σε κάθε κατηγορία.
Το 250 NK είναι μικρή, μαζεμένη σε διαστάσεις μοτοσυκλέτα στην κατηγορία σπορ και μάλιστα είναι πολύ όμορφη. Και δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά καθώς αποτελεί προϊόν σχεδίασης του οίκου Kiska που είναι γνωστός από την σχεδίαση των μοντέλων της KTM.
Μπροστά, ο επιθετικός προβολέας και τα ανεστραμένα καλάμια που καταλήγουν σε ακτινικό δισκόφρενο αμέσως δίνουν το στίγμα της πολύ σοβαρής κατασκευής. Η έγχρωμη οθόνη TFT, η στενή αλλά μεγάλη σέλα και τολιτό αλλά καλοσχεδιασμένο πίσω τμήμα συμπληρώνει μια αρμονική εικόνα που αρέσει. Στο πλάι τα αναγκαστικά νεύρα του πλαισίου δημιουργούν μια Trellis διάταξη με νεύρα, ενώ το ίδιο συμβαίνει και στο ψαλίδι. Αν και επιλέχθηκε -λόγω κόστους- η λύση των απλών σωλήνων χρωμιομολυβδαινιούχου χάλυβα, η σχεδιασή τους είναι αυτή που δίνει στυλ, αλλά και λειτουργικότητα με την μεγαλύτερη δυνατή αντοχή και ακαμψία.
Η εξάτμιση βρίσκεται χαμηλά τοποθετημένη κάτω από τον κινητήρα και πρακτικά «εξαφανίζεται» οπτικά. Οι τροχοί στο σχήμα του αστεριού είναι βαμμένοι στο χρώμα του πλαίσιου και δίνουν μια ξεχωριστή νότα στην επιθετική εμφάνιση.
Η 250NK είναι η μεσαία τηε οικογένειας ΝΚ, καθώς υπάρχει η πιο μικρή 150ΝΚ και η πιό μεγάλη 400ΝΚ.
Η 250ΝΚ διαθέτει έναν υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα 249 κ. εκ. με...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!