Πέτυχε διάνα η Kymco με το AK550

Γιώργος Βαρίνος
Πέτυχε διάνα η Kymco με το AK550
Το Κymco ΑΚ550 βρίσκεται πλέον μαζί με το Yamaha Τ-Μαx, στην κορυφή της κατηγορίας των μεγάλων scooter, έχοντας ως όπλα του, την κορυφαία ποιότητα, τις εντυπωσιακές επιδόσεις και μια απίθανη τιμή.

Χρειάστηκε να πάρουμε για μιά δεύτερη εβδομάδα το ΑΚ550 για δοκιμή καθώς στις αρχές του χρόνου που το πήραμε για δοκιμή, έβρεχε και είχε 0 βαθμούς θερμοκρασία. Όχι καλές συνθήκες για την αξιολόγηση του ενός από τα δύο κορυφαία σκούτερ της μεγάλης κατηγορίας.
Πρόκειται για ένα εντυπωσιακό σκούτερ, που διαθέτει όλα όσα χρειάζεται και θέλει ένας χρήστης σε αυτή την κατηγορία μοτοσυκλετών. Έχει για παράδειγμα εκπληκτική εξωτερική σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα κατασκευής (μην ξεχνάμε πως η Kymco κατασκευάζει τα scooter της BMW), εντυπωσιακές επιδόσεις -καλύτερες από μια μοτοσυκλέτα 500 κ.εκ.- και πολύ συμφέρουσα τιμή 9.595€.

Το AK550 σηματοδοτεί την νέα εποχή Kymco, με νέα σοφιστικέ μοντέλα που θα κυριαρχήσουν στις κατηγορίες τους. Το ΑΚ550 είναι ο προπομπός αυτής την νέας εποχής και έχει κατασκευαστεί με γνώμονα την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη σε όλα τα επίπεδα, κάτι που καταφέρνει 100%, σίγουρα προβληματίζοντας τους Ιάπωνες κατά κύριο λόγο κατασκευαστές, που βλέπουν ένα εφάμιλλο (αν όχι καλύτερο) από τα δικά τους προϊόντα, σε πιο προσιτή τιμή. Ξεκάθαρα λέμε πως το ΑΚ550 είναι το κορυφαίο σκούτερ (σε συνδυασμό με την τιμή του) της μεγάλης κατηγορίας αυτή τη στιγμή και το μόνο του πρόβλημα είναι, το όνομα της Kymco που δεν είναι τόσο γνωστό, όσο για παράδειγμα είναι τα ονόματα της Yamaha, της Honda, της Suzuki ή της BMW.

To AK550 αποτελεί την ναυαρχίδα της γκάμας της Kymco, με έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα 550,4 κ.εκ, νέο αλουμινένιο πλαίσιο, μοντέρνο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών και ένα οριζόντια έκκεντρα τοποθετημένο μονό αμορτισέρ που ελέγχει τις κινήσεις του διαιρούμενου αλουμινένιου ψαλιδιού. Επίσης ένα πολύ δυνατό ατού του, είναι η εξωτερική εμφάνιση που προσφέρει πλήρη προστασία, με μεγάλη ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα (που ωστόσο δεν ρυθμίζεται εύκολα αλλά θέλει εργαλεία), μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, αποκλειστικά φώτα LED , εντυπωσιακό πίνακα οργάνων με δυνατότητες προχωρημένης συνδεσιμότητας με έξυπνα τηλέφωνα και εξόφθαλμη ποιότητα κατασκευής.

Ο ολοκαίνουργιος ιδιαίτερα ελαφρύς κινητήρας των 550,4 κ.εκ. είναι υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους -που κινούνται από αλυσίδα- και 4 βαλβίδες στον κύλινδρο. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ηλεκτρονικά...

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!