Για πραγματική «on-off» χρήση η Yamaha Tenere 700!

Γιώργος Βαρίνος
Για πραγματική «on-off» χρήση η Yamaha Tenere 700!
Οδηγούμε την νέα Yamaha Ténéré 700 σε απαιτητικές χωμάτινες και μη διαδρομές μέσα στην Aττική, για να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα στο κατα πόσο πρόκειται για την καλύτερη on-off που έχει παρουσιάσει η Yamaha στην ιστορία της.

Η Μοτοδυναμική μας κάλεσε στην επίσημη παρουσίαση της νέας Yamaha Ténéré 700, που έγινε στον φιλόξενο χώρο του Riding School του Θανάση Χούντρα στο Πολυδένδρι. Η μοτοσυκλέτα δείχνει μεγάλη και ψηλή. Ο συνδυασμός επίπεδης σέλας με το μικρών διαστάσεων πλαίσιο και το στενό ρεζερβουάρ καυσίμου προσφέρει εργονομική θέση οδήγησης και η ζελατίνα τύπου ράλι, οι σκληρές προστατευτικές χούφτες και η ελαφριά μάσκα παρέχουν προστασία από τα καιρικά φαινόμενα και κάνουν ακόμη πιο ευχάριστες και ξεκούραστες τις μακρινές διαδρομές. Παρατηρώ τη γενική ποιότητα που είναι εξαιρετική. Οι κολλήσεις, η συναρμογή των πλαστικών, η ποιότητα του υλικού της σέλας, όλα ακτινοβολούν ποιότητα. Η Ténéré 700 είναι εξοπλισμένη με δύο θηριώδη δισκόφρενα 282 χιλ. μπροστά και ένα 245 χιλ. πίσω. Μάλιστα ο οδηγός, έχει τη δυνατότητα να απενεργοποιήσει το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών κατά τη διάρκεια της οδήγησης, έτσι ώστε να μπορεί να οδηγήσει με ασφάλεια και με μπλοκαρίσματα του πίσω τροχού σε συνθήκες εκτός δρόμου. Η κάθετη οθόνη «τύπου Dakar» είναι μεγάλων διαστάσεων και κυριαρχεί στα όργανα της Ténéré 700, ώστε να μπορεί ο αναβάτης να αφομοιώνει πολλές πληροφορίες χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο ή το μονοπάτι. Ο πίνακας οργάνων, προκειμένου να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των αναβατών adventure μοτοσυκλετών, έχει σχεδιαστεί ώστε να διευκολύνει την τοποθέτηση συσκευών πλοήγησης και smart phone. Το ρεζερβουάρ καυσίμου 16 λίτρων προσφέρει μεγαλύτερη σιγουριά όταν διανύεις μεγάλες αποστάσεις σε απομακρυσμένες περιοχές καθώς δίνει αυτονομία πάνω από 350 χιλιόμετρα. Είναι ειδικά σχεδιασμένο για χρήση εκτός δρόμου και διευκολύνει σε διαφορετικές θέσεις οδήγησης, με τον αναβάτη όρθιο ή καθισμένο στη σέλα.

Ακριβώς όπως οι εργοστασιακές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες rally της Yamaha, η Ténéré 700 διαθέτει ακτινωτό μπροστινό τροχό 21 ιντσών διάστασης 90/90 R21 M/C 54V M+S και πίσω τροχό 18 ιντσών διάστασης 150/70 R18 M/C 70V M+S. Για υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και αντοχής στο χώμα και τον δρόμο, αυτοί οι τροχοί αλουμινίου συνδυάζονται με ελαστικά Pirelli Scorpion Rally. Ο πίνακας οργάνων σχεδιάστηκε με βάση τις πολύτιμες συμβουλές από αναβάτες adventure μοτοσυκλετών από όλον τον κόσμο. Συνδυάζει εξαιρετικές λειτουργικές δυνατότητες με αγωνιστική εμφάνιση.που συνδυάζουν χαμηλό βάρος, στιβαρότητα και εξαιρετική αντοχή στους κραδασμούς.

Εμπρός βρίσκουμε ανεστραμμένα καλάμια 43 χιλ. με διαδρομή 210 χιλ. στον μπροστινό τροχό και πίσω, ηπροηγμένη ανάρτηση έχει σχεδιαστεί για ομαλή και σταθερή οδήγηση σε διάφορες συνθήκες στο χώμα ή τον αυτοκινητόδρομο, είτε οδηγείς μόνος σου, είτε με συνεπιβάτη και αποσκευές και επιτρέπει αλλαγή ρυθμίσεων εν κινήσει. Η επιθετική νέα όψη της Ténéré 700 είναι εμπνευσμένη από τις πιο πρόσφατες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες Dakar του εργοστασίου. Με τον ισχυρό και εμβληματικό σχεδιασμό των 4 προβολέων LED που φωτίζουν στις πιο σκοτεινές άγριες συνθήκες, αυτό το επιβλητικό και χαρακτηριστικό στυλ φέρνει στο προσκήνιο την αυθεντική προδιαγραφών rally τεχνολογία της μοτοσυκλέτας. Το μόνο «κακό» είναι πως καθαρίζουν δύσκολα από σκόνη και λάσπες καθώς η διάταξη των 4 προβολέων LED είναι σχεδιαστικά πολύπλοκη και βρωμίζει εύκολα, ιδίως αν η μοτοσυκλέτα οδηγηθεί απαιτητικά στο χώμα. Η Ténéré 700 έχει επίπεδη σέλα και στενό προφίλ που διευκολύνει τη μετατόπιση του βάρους του αναβάτη, είτε κάθεται στη σέλα, είτε οδηγεί όρθιος.

Η ξεκούραστη θέση οδήγησης προσφέρει άνεση στην καθημερινή οδήγηση και το μεγάλης αυτονομίας λεπτό ρεζερβουάρ 16 λίτρων παρέχει εξαιρετική στήριξη των γονάτων και απόλυτο έλεγχο σε κάθε οδόστρωμα όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και βλέπετε και εσείς στις φωτογραφίες. Σε δύσκολες εκτός δρόμου συνθήκες, εκτιμάς την εργονομία που σου επιτρέπει να οδηγήσεις «ενουράδικα». Στην διάρκεια της δοκιμής μας κάναμε ατέλειωτες πλαγιολισθήσεις και άλματα με την Ténéré 700, που όπως και να κάνουμε δεν είναι κάτι συνηθισμένο να κάνεις άλματα με μοτοσυκλέτα 200+ κιλών.

Το μακρύ μεταξόνιο και η λεπτή εξωτερική σχεδίαση παρέχουν μεγάλη ευκινησία σε...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

https://issuu.com/gazzettagr/docs/_________56/70

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!