Για... εκπαίδευση; Θα αστειεύεστε βέβαια

Γιώργος Βαρίνος
Για... εκπαίδευση; Θα αστειεύεστε βέβαια
Οδηγούμε την λιγότερη σκληροπυρηνική και λιγότερο αγωνιστική Beta XTrainer και εύκολα καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως αυτή είναι η καλύτερη Enduro μοτοσυκλέτα όλων των εποχών.

Πρόκειται για μια εκπληκτική Enduro μοτοσυκλέτα. Ίσως την πιο ολοκληρωμένη Enduro μοτοσυκλέτα όλων των εποχών που απευθύνεται σε ένα τεράστιο κοινό και όχι μόνον σε αυτούς που «χτυπάνε» πρωταθλήματα...

Οι σημερινές σύγχρονες μοτοσυκλέτες Enduro με κορυφαίες ιπποδυνάμεις, τελευταίας γενιάς αναρτήσεις και πλαίσια, μπορούν στα χαρτιά να διεκδικήσουν παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro από την βιτρίνα του καταστήματος. Και όντως στα χέρια αναβατών όπως ο Γιάννης Τρίγκας το κάνουν.

H μαγεία των Χριστουγέννων σε περιμένει στο καζίνο της Novibet!

Όλοι οι υπόλοιποι αναβάτες που ζητούν μια αξιόλογη, αξιόπιστη μοτοσυκλέτα για βόλτες στο βουνό δεν χρειάζονται τις γιγάντιες αναρτήσεις, την δύστροπη συμπεριφορά του κινητήρα και τις τρομερές ιπποδυνάμεις των μοντέρνων Εnduro. Ας μην γελιόμαστε ούτε 4η δεν βάζουν οι περισσότεροι...

Ο ερασιτέχνης αναβάτης, τις περισσότερες φορές κινείται στο 10-30% των δυνατοτήτων των μοντέρνων καθαρόαιμων μοτοσυκλετών, ενώ ακόμη και ο γρήγορος ή πολύ προπονημένος, σπάνια θα εξαντλήσει τα όρια.

Κάποια χρόνια πίσω, τις δεκαετίες του ‘80 και του ’90, υπήρχαν μοτοσυκλέτες όπως οι XR 200, η Kawasaki KDX 200 και ηYamaha WR 200, που εκπαίδευσαν γενιές και γενιές αναβατών δίχως να είναι μοτοσυκλέτες που στα χαρτιά μπορούσαν να πάρουν πρωταθλήματα. Άσχετα αν ακόμα και ένα πολιτικό ταπεινό DT200 εκείνη την εποχή, στα χέρια του τρομερού Χρήστου Τασούλη έπαιρνε πρωταθλήματα...

Αυτό είναι το μοντέρνο Beta XTrainer. Ένα σημερινό DT200, XR200, KDX 200 ή WR 200 αλλά με μοντέρνο σχήμα, με παραπλήσιο μέγεθος με εκείνες τις μοτοσυκλέτες, τρομερή ροπή και απίστευτες αναρτήσεις.

Απλότητα, ευκολία, αλλά και ασφάλεια. Αυτό προσφέρει η XTrainer και δύσκολα θα βρεθεί κάποιος να βρει ελαττώματα από μια μοτοσυκλέτα που έχει ελαφρά λιγότερο ύψος, λιγότερο ολικό μήκος και μικρότερο μεταξόνιο από μια καθαρόαιμη αγωνιστική.

Και φυσικά με τα 99 μόλις κιλά της έχει το βάρος και την γενική αίσθηση ενός 125. Ενός 125 αλλά με 300 κ.εκ. πολύ δύναμη και τόνους ροπής. Σκέφτεστε τίποτε καλύτερο; Η Beta, πήρε τον κινητήρα, τους τροχούς, τα φρένα, το ψαλίδι και τα πλαστικά περιφερειακά από το RR 300, και έφτιαξε με αυτά, μία τελείως νέα μοτοσυκλέτα.

Δεν αρκέστηκε απλά σε μικρές αλλαγές προκειμένου να μεταμορφώσει το κατά τ' άλλα εξαιρετικό - ίσως το καλύτερο δίχρονο 300άρι σε «παιχνίδι», αλλά δημιούργησε μία νέα μοτοσυκλέτα, που απλά χρησιμοποιεί συγκεκριμένα πράγματα από αυτήν.

Και με την παραγωγή της X-Trainer, άρχισε το μπέρδεμα, γιατί πραγματικά δεν ξέρεις που να την κατατάξεις στην αρχή, πριν την οδηγήσεις. Είναι μοτοσυκλέτα για νεοεισερχόμενους στο χώρο του enduro, για trialίστες, για γρήγορους endurάδες, για «βολταδόρους» της Κυριακής ή αναβάτες που ανακαλύπτουν νέα μονοπάτια; Η απάντηση έρχεται από τα πρώτα κιόλας μέτρα...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!