Μοτοσυκλετάρα 650 κ.εκ. με 6.190 ευρώ! (vid)

Γιώργος Βαρίνος
Μοτοσυκλετάρα 650 κ.εκ. με 6.190 ευρώ! (vid)
Είναι όμορφη, είναι ποιοτική είναι γρήγορη και δυνατή. Α... και είναι εξαιρετικά προσιτή στην τιμή αγοράς της. Η νέα CF Moto 650MT ξεχειλίζει από προσωπικότητα. Την λατρεύεις ή την μισείς. Όπως αξίζει σε κάθε σημαντική μοτοσυκλέτα.

Mόλις την πήρα με φουλ τεπόζιτο από την Ελληνική αντιπροσωπεία ξεκίνησα να εκτιμώ τα χαρίσματά της. Μου φάνηκε δυνατή και γρήγορη με μια βαριά αίσθηση και με μια στιβαρότητα που την αντιλαμβάνεσαι και την χαρακτηρίζεις ευχάριστη. Έφτασα σπίτι μου και στην πιλοτή βάλθηκα να παρατηρώ το κάθε τι. Η γενική εικόνα είναι άψογη. Η μοτοσυκλέτα είναι όμορφη και εκπέμπει πολυτέλεια. Μικρή ένσταση για τις βάσεις του μικρού ανεμοθώρακα και το μεγάλο πάχος του που αν μη τι άλλο σε ξενίζει. Τα διπλά δισκόφρενα και η ανεστραμένη εμπρός ανάρτηση είναι ψαρωτική. Το ψαλίδι κάπου το έχουμε ξαναδεί... Γενικά καλή ποιότητα, εργονομία αν και η αίσθηση δείχνει βαριά μοτοσυκλέτα. Στα χαρτιά έχει το ίδιο βάρος με την
Kawasaki Versys 650. Και δεν έχει ίδιο μόνο βάρος... όπως αργότερα ψάξαμε και μάθαμε, έχει ίδιο κινητήρα, ίδιο πλαίσιο και ίδιο ψαλίδι με την γνωστή μοτοσυκλέτα της πράσινης εταιρείας.
Η 650MT της CF MOTO σηματοδοτεί την είσοδο της εταιρείας στα μεγάλα σαλόνια της μοτοσυκλετιστικής αγοράς. Αυτή την εποχή, στην κινεζική βιομηχανία συντελείται μια τρομερή αλλαγή. Οι περισσότεροι κατασκευαστές, αναβαθμίζουν τις γραμμές παραγωγής τους και τον ποιοτικό τους έλεγχο και αλλάζουν πρόσωπο. Από την μαζική δημιουργία των γνωστών φθηνών προϊόντων, με την παρωχημένη αισθητική, υιοθετούν ένα νέο μοντέλο παραγωγής, κλάσεις ανώτερο ποιοτικά σε σχέση με το παρελθόν, διατηρώντας σε κάθε περίπτωση τις σχετικά ανταγωνιστικές τιμές. Η 650MT της CF MOTO είναι ένα από αυτά τα νέα προϊόντα που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από τα ιαπωνικά ή ταϊβανέζικα.
H σχεδίαση του 650MT, είναι έργο του studio “ΚISKA”, ενός αυστριακού σχεδιαστικού οίκου που σχεδιάζει αυτοκίνητα, σκάφη, μπουκάλια, παπούτσια... γνωστού στους μοτοσυκλετιστικούς κύκλους, για την στενή του συνεργασία με την KTM. Η 650MT δεν μοιάζει με KTM, αλλά διαθέτει μια δική του προσωπικότητα και δείχνει πολύ μοντέρνα. Τα Full Led φωτιστικά σώματα -εμπρός και πίσω- δημιουργούν μια χαρακτηριστική και αναγνωρίσιμη όψη της μοτοσυκλέτας ειδικά το βράδυ, καθώς η διάταξη των φωτιστικών στοιχείων του προβολέα, δεν αφήνει περιθώρια να το μπερδέψει κανείς με οποιαδήποτε άλλη μοτοσυκλέτα.
Η CF MOTO 650MT, δεν ανήκει ξεκάθαρα σε κάποια κατηγορία. Οπτικά μοιάζει με μοτοσυκλέτα adventure αλλά οι τροχοί διαμέτρου 17 ιντσών την κάνουν ιδανική για κακοφτιαγμένους ασφάλτινους δρόμους. Άρα ιδανική για την χώρα μας.
Η σέλα είναι ενιαία και έχει ένα εμφανές σκαλοπάτι που διαχωρίζει τα τμήματα οδηγού και συνεπιβάτη. Το ύψος του τμήματος του οδηγού, βρίσκεται στα 840 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος, αλλά υπάρχει και η επιλογή χαμηλότερης σέλας κατά 2 εκατοστά στα 820 χιλιοστά. Όπως και να έχει, η μοτοσυκλέτα ταιριάζει σε μεγαλύτερα αναστήματα πάνω από 1.75.
Το τιμόνι έρχεται εντελώς φυσικά στα χέρια του οδηγού, ενώ τα μαρσπιέ, είναι ελαφρώς πιο ψηλά και λίγο πιο πίσω σε σχέση με ένα On-Off, σε μια ξεκούραστη θέση για κίνηση μέσα στην πόλη.
Οι διακόπτες, έχουν κλασική διάταξη ενώ ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός χωρισμένος σε δύο οθόνες. Στα αριστερά το στροφόμετρο και το ταχύμετρο, στα δεξιά η ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας, χιλιομετρητής (ολικός ή μερικός κατ’ επιλογή), θερμοκρασία και στάθμη βενζίνης. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ρύθμισης την αντίθεσης (contrast) σε έξι επίπεδα. Το βράδυ, ο πίνακας φωτίζεται με ένα ωραίο μπλε χρώμα. Επίσης, υπάρχουν κάποιες ενδεικτικές λυχνίες αριστερά σε μια στήλη αλλά και περιμετρικά του στροφόμετρου. Το 650ΜΤ φέρει μια μικρή σχετικά, αλλά ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος της, ζελατίνα. Ο μηχανισμός της ρύθμισης δείχνει πως έγινε μεταγενέστερα της αρχικής σχεδίασης και είναι αισθητική παραφωνία αν και λειτουργεί ικανοποιητικά.
O κινητήρας του 650MT, είναι δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, με 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες και χωρητικότητα 649 κ.εκ. και σχεδιαστικά είναι όμοιος με του Kawasaki Versys 650. Λογικά θα υπάρχει κάποια εμπορική συμφωνία μεταξύ τους... Η τροφοδοσία του κινητήρα γίνεται μέσω συστήματος ψεκασμού της Bosch, με σώματα διαμέτρου 36 χλστ. και μονά μπεκ, ενώ οι τιμές απόδοσης, είναι 70 ίπποι (η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοινώνει 61 ίππους αλλά στο video γίνεται λόγος για 52kW=70 ίπποι) στις 8.750 σ.α.λ. και 6,3 κιλά στις 7.000 σ.α.λ. ροπή.
Το πλαίσιο της μοτοσυκλέτας είναι ατσάλινο σωληνωτό και μαζί με το ψαλίδι προέρχονται και αυτά -τουλάχιστον σχεδιαστικά- από το Κawasaki Versys 650. Το μονό και ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς αμορτισέρ, εδράζεται στο πλάι της μοτοσυκλέτας, δένοντας απευθείας πάνω στο ψαλίδι. Εμπρός το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 χιλιοστών -όπως και το αμορτισέρ άλλωστε- είναι προϊόν της κινεζικής εταιρείας Yuan και ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Στα φρένα, η ισπανική J.Juan δίνει το παρόν, με διπίστονες δαγκάνες μπροστά που συνεργάζονται με δίσκους διαμέτρου 300 χιλιοστών, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί μονοπίστονη δαγκάνα σε δίσκο διαμέτρου 240 χιλιοστών. Τα φρένα ελέγχονται από δικάναλη μονάδα ABS, της γερμανικής Continental. Tα ελαστικά με τα οποία εξοπλίζεται είναι τα επίσης γερμανικά και αμιγώς ασφάλτινα Metzeler Roadtec Z8, σε διαστάσεις 120/70-17 και 160/60-17. Οδηγήσαμε την μοτοσυκλέτα τόσο σε κοντινά ταξίδια μέσα στην Αττική όσο και μέσα στην πόλη. Η μέση κατανάλωση στην διάρκεια της δοκιμής ήταν 5,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και καταφέραμε να καλύψουμε περισσότερα από 330 χιλιόμετρα με το τεπόζιτο των 18 λίτρων.
Στην κίνηση εκτός πόλης η μοτοσυκλέτα ήταν άψογη. Δείχνει πολύ δυνατή, έχει εντυπωσιακά φρένα χάρις τους δύο δίσκους εμπρός, πολύ στιβαρή και πολύ άνετη. Είδαμε πολλές φορές 200 χλμ./ώρα στο κοντέρ ενώ ταξιδεύει οικονομικά και άνετα με 140 χλμ./ώρα. Αν μάλιστα επιλέξεις και το μοντέλο Tourer με τις δύο πλευρικές βαλίτσες, τότε βρήκες άλλα 70 λίτρα χωρητικότητας και απέκτησες μια εντυπωσιακή τουριστική μοτοσυκλέτα. Στην κίνηση μέσα στην πόλη η τρομερή ζέστη που βγάζει, είναι ένα πρόβλημα που μόνο το καλοκαίρι θα ενοχλήσει.
Βεβαίως... τα πάντα πάνω στην 650MT, περιστρέφονται γίρω από την τιμή της. Με 6.190 ευρώ, παίρνεις συνήθως ένα scooter 350-400 κ.εκ. όχι μια «μοτοσυκλετάρα» 650 κ.εκ. με 70 ίππους! Δοκιμάστε την οπωσδήποτε πριν αποφασίσετε μια αγορά στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!