Aντιαυτοκίνητο!

Aντιαυτοκίνητο!
Εκπληκτικά έξυπνο, τρομερά εξυπηρετικό, σχετικά εύκολο και με υπερβολικά περιθώρια ασφάλειας, το τρίτροχο Piaggio MP3 κλείνει το μάτι σε όλους όσοι θα προτιμούσαν μια μοτοσυκλέτα αντί για το αυτοκίνητό τους αλλά φοβούνται...

Κατατάσσεται στα scooter αλλά το 300iE Sport οδηγείται με δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου! Έτσι δίνει την λύση σε πολλούς να αποκτήσουν μια μοτοσυκλέτα που μοιάζει με αυτοκίνητο!
Το 2003 παρουσιάστηκε το πρώτο μοντέλο της σειράς ΜΡ3 και αμέσως φάνηκε ξεκάθαρα πως αυτός είναι ο σωστός τρόπος εξέλιξης των μοτοσυκλετών. Η τρίτροχη μεγάλη Yamaha Niken δικαιώνει πέρα ως πέρα την Piaggio που έδειξε τον δρόμο της εξέλιξης στις μοτοσυκλέτες. Κάποιο μέρα δεν θα υπάρχει δίτροχη μοτοσυκλέτα. Είναι τόσο μεγαλύτερα τα περιθώρια ασφάλειας σε σχέση με μια δίτροχη μοτοσυκλέτα που σίγουρα οι τρίτροχες μοτοσυκλέτες θα επικρατήσουν στο μέλλον. Απλά θέλουμε ένα χρονικό περιθώριο προσαρμογής.
Τι είναι όμως αυτά τα τρίτροχο; Eίναι ένα ποιοτικό scooter με έναν ισχυρό κινητήρα και ένα σοφιστικέ μπροστινό σύστημα που επιτρέπει στην μοτοσυκλέτα να στρίβει υπό κλίση αλλά αυξάνοντας τα πειθώρια πρόσφυσης, σταθερότητας και δυνατότητας φρεναρίσματος κατά 500-800% περισσότερο από ότι με 2 τροχούς!
Η Piaggio εκμεταλλεύτηκε τους νόμους των περισσότερων χωρών και με το κλασικό ποδόφρενο που έμοιαζε από την εποχή της βέσπας με αυτοκινήτου, παρουσίασε ένα τρίτροχο που μπορούσε να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου. Και πέτυχε διάνα!
Όπως τα αυτοκίνητα έτσι και το 300iE Sport διαθέτει χειρόφρενο ενώ ηλεκτρονικά και άμεσα μπορεί κάποιος να κλειδώσει το πλάγιασμα στο φανάρι και να μην χρειαστεί να κατεβάσει το πόδι του κάτω! Με το άνοιγμα του γκαζιού το σύστημα βγαίνει off και λειτουργεί και πάλι το μπροστινό κανονικά με την δυνατότητα να γέρνει. Το Piaggio MP3 300ie δεν έχει απλά βρει ένα παραθυράκι στο νόμο για να οδηγειται από ανθρώπους που έχουν μόνο δίπλωμα αυτοκινήτου, αλλά...

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!