Yamaha MT-03 γυμνό YZF-R3!

Γιώργος Βαρίνος
Yamaha MT-03 γυμνό YZF-R3!
Πρόκειται για ένα γυμνό YZF-R3 με καταπληκτική σχεδίαση. Επιθετικό, άγριο και για τους μη μυημένους, αγνώστου χωρητικότητας κινητήρα. H MT-03 προσφέρει την «Σκοτεινή πλευρά» των καθημερινών μοτοσυκλετών με τόνους προσωπικότητας.

Eίναι το δεύτερο μεγαλύτερο ΜΤ της γνωστής οικογενείας, μετά το μικρό MT-125, και βασίζεται στο YZF-R3. Κι όμως παρά την συγγένειά του με το YZF, είναι ένα ιδανικό μηχανάκι, μια απλή και όμορφη μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση. Είναι όμορφο, πολύ επιθετικό σε στάση, άλλα όλα τελειώνουν μόλις το οδηγήσεις καθώς ο φιλικός του χαρακτήρας σε κερδίζει. Η σχεδίαση ακολουθεί την «σκοτεινή πλεύρα» της Yamaha, με χαμηλά τοποθετημένο τον προβολέα και ψηλά τοποθετημένο το πίσω τμήμα. Αυτό φυσικα είναι ένα πρόβλημα για τον συνεπιβάτη, καθώς -σε συνδυασμό με την λιλιπούτια σέλα σε υψηλότερο επίπεδο από του οδηγού και με τα μαρσπιέ και αυτά τοποθετημένα ψηλά- θα κουράσουν τον συνεπιβάτη πολύ σύντομα, ιδίως αν δεν είναι μικρόσωμος.
Η σέλα βρίσκεται στα 780 χιλιοστά και δεν φοβίζει τους αρχάριους αναβάτες αφού η Yamaha MT-03 οδηγείται με Α2 δίπλωμα. Μόλις καθήσεις στη θέση οδήγησης, όλα έρχονται φυσιολογικά στα χέρια σου. Οι μικρόσωμοι αναβάτες θα νιώσουν σαν το σπίτι τους ενώ και πιο μεγαλόσωμοι δεν θα αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα. Εμπρός στα μάτια του οδηγού βρίσκουμε ένα μοντέρνο πίνακα οργάνων με ένα στροφόμετρο αναλογικών ενδείξεων, με κόκκινο στις 12.500 στροφές και με 2 ψηφιακές οθόνες, μία μέσα στο στροφόμετρο, με ενδείξεις ρολογιού, βενζίνης και θερμοκρασίας κινητήρα και μια μεγαλύτερη στα δεξιά του, με ενδείξεις κοντέρ, ταχύτητας κιβωτίου, χιλιομετρητών, μέσης και στιγμιαίας κατανάλωσης.

Αν και η μοτοσυκλέτα έχει κάποια εμφανή φουτουριστικά χαρακτηριστικά όπως τα 2 LED φώτα θέσης μπροστά, θα λέγαμε πως είναι πολύ συντηριτική στις μηχανολογικές λύσεις που προσφέρει, κυρίως για λόγους οικονομίας. Έτσι βρίσκουμε συμβατικό και όχι ανάποδο πιρούνι, ατσάλινο πλαίσιο, συμβατική δαγκάνα φρένου μπροστά (και όχι ακτινική), το ABS που δεν απενεργοποιείται και σκληρά ελαστικά που στόχο έχουν την αλλαγή σε μεγάλο βάθος χρόνου και όχι το σπορ κράτημα. Βεβαίως εδώ πρέπει να παραδεχτούμε πως οι μηχανικοί της Yamaha έκαναν φανταστική δουλειά καθώς το σύνολο δένει τόσο αρμονικά με...

Διαβάστε ολόκληρη την δοκιμή εδώ!

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!