Στυλ και ουσία!

Gazzetta team
Στυλ και ουσία!
H CB650F απέκτησε νέα χρώματα και παρέμεινε μια ευκαιρία καθώς απευθύνεται σε νέους μοτοσυκλετιστές που ανεβαίνουν κατηγορία. Παραμένει εντυπωσιακή στην όψη και εξαιρετικά προσιτή στην τιμή.

Η Honda CB650F παραμένει το μοντέλο που εισάγει τον streetfighter αναβάτη, στην ομώνυμη κατηγορία. Οι παγκόσμιες έρευνες για το τι ζητά ο σημερινός καταναλωτής, οδήγησαν την Honda, στο να αναθέσουν την σχεδίαση της νέας αυτής μοτοσυκλέτας σε μια ομάδα νέων σχεδιαστών με συγκεκριμένους φυσικά περιορισμούς. Φιλικότητα, οικονομία, εντυπωσιακή εμφάνιση και κυρίως χαμηλή τιμή αγοράς, ήταν τα βασικά δεδομένα που οδήγησαν τους σχεδιαστές στην δημιουργία της CB650F.
H άγρια, επιθετική εμφάνιση, είναι το βασικό εξωτερικό γνώρισμα τηςCB650F. Η 4 σε ένα εξάτμιση προκαλεί αισθητικά και δημιουργεί προσδοκίες πολλών ντεσιμπέλ που -ευτυχώς για τους γύρω σας- δεν επαληθεύονται.
Παρατηρώντας την με προσοχή, εντυπωσιάζεσαι από την ποιότητα, την μυώδη όψη και το μεγάλο αλουμινένιο ψαλίδι πίσω. Το συμβατικό πηρούνι, με τα ισχυρά φρένα με τους δίσκους σε σχήμα «μαργαρίτας» εντυπωσιάζουν οπτικά και επιβραδύνουν την μοτοσυκλέτα με ασφάλεια δίχως να υπερθερμαίνονται. Φυσικά το ότι δεν υπάρχει ανεστραμένο πιρούνι με ακτινικά φρένα, δεν σημαίνει πως η μοτοσυκλέτα δεν έχει αξιόλογες εμπρός αναρτήσεις ή δεν φρενάρει. Φυσικά και η επιβράδυνση είναι εντυπωσιακή με τα διπλά δισκόφρενα μεγάλης διαμέτρου 320 χιλιοστών και το εμπρός πιρούνι είναι υποδειγματικό στην λειτουργία του μεταφέροντας αρκετή πληροφορία στα χέρια του οδηγού. Οδηγήσαμε την μοτοσυκλέτα σε μικρά ταξίδια γύρω από την Αθήνα, στην Εύβοια, την Πελοπόννησο και καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως πρόκειται για μια απίθανη επιλογή γι’ αυτούς που θέλουν να ανέβουν κατηγορία. Εύκολη, οικονομική και γρήγορη, η CB650F θα αποτελέσει μια απόλυτη ισορροπημένη επιλογή.
Ο γνωστός τετρακύλινδρος κινητήρας σε σειρά, με 16 βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής συνεχίζει να εντυπωσιάζει με την γραμμική του απόδοση.. Με γνώμονα την χρήση της μοτοσυκλέτας, οι μηχανικοί της Honda προσπάθησαν να βγάλουν από τον κινητήρα, μεγαλύτερη ροπή κάτω από τις 5.000 στροφές και μην ξεσπά στο υψηλό φάσμα των στροφών του, προσφέροντας μια «ηλεκτρική» απόδοση, που κάνει την μοτοσυκλέτα πιο εύκολη και πιο ευχάριστη. Επίσης μια οικονομική λύση, ήταν η επιλογή ατσάλινου πλαισίου που τώρα βαμένο με το δεύτερο χρώμα της διχρωμίας, αναγκάζεσαι να το παρατηρήσεις καθώς διακρίνεται έντονα κάτω από τα πλαστικά του ψυγείου. Κανείς φυσικά δεν αποζητά ένα αλουμινένιο πλαίσιο σε αυτή την κατηγορία. Συμπερασματικά πρόκειται για μια απλή, όμορφη στην όψη μοτοσυκλέτα σε έναν περίεργο κυλινδρισμό στα 650 κ.εκ. Με 208 κιλά δεν είναι ελαφριά αλλά με το χαμηλό κέντρο βάρους και τη χαμηλή θέση οδήγησης ακόμα και χαμηλά αναστήματα την νιώθουν «παιχνιδάκι». Η οδική συμπεριφορά κρίνεται εξαιρετική και η ύπαρξη στον βασικό εξοπλισμό του ABS συμπληρώνει την εικόνα που θα εκτιμήσουν όλοι όσοι θέλουν μια καλή, οικονομική μοτοσυκλέτα με εντυπωσιακή εμφάνιση και καλές επιδόσεις.

Δείτε το άρθρο εδώ με ακόμα περισσότερες φωτογραφίες.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!