Husqvarna 250 Svartpilen: Ένα μαύρο βέλος για όλους

Husqvarna 250 Svartpilen: Ένα μαύρο βέλος για όλους

Gazzetta team

Η δεύτερη νεότητα της Husqvarna, μιας μάρκας που παράγει δίκυκλα από τις αρχές του 20ού αιώνα, συνεχίζεται. Η εταιρεία παρουσιάζει φρέσκες και ιδιαίτερες προτάσεις, που έχουν ως ισχυρή βάση την τεχνολογία που έρχεται ατόφια από την Αυστρία και την ΚΤΜ, αλλά έχουν το δικό τους, ξεχωριστό χαρακτήρα. Η σειρά Svartpilen μας συστήθηκε με το εξαιρετικό 401, ένα σκράμπλερ που έκανε αίσθηση εμφανισιακά και εντυπωσίασε με τις δυνατότητές του. Πρόσφατα, η σειρά αυτή επεκτάθηκε προς τα κάτω, με το Svartpilen 250 να αποτελεί άλλη μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των entry level μοτοσικλετών.

Η Husqvarna φρόντισε να εξοπλίσει το μικρό «μαύρο βέλος» με περιφερειακά που -πλην του συγγενικού ΚΤΜ Duke 250- δεν υπάρχουν σε άλλες μοτοσικλέτες της κατηγορίας. Το πάντα εξαιρετικό πλαίσιο χωροδικτύωμα συνδυάζεται με αναρτήσεις APEX της WP, (ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλ. με διαδρομή 142 χιλ. εμπρός και ρυθμιζόμενης προφόρτισης αμορτισέρ με την ίδια διαδρομή πίσω), φρένα της BYBRE, που είναι θυγατρική της Brembo (δίσκος 320 χιλ εμπρός με 4πίστονη δαγκάνα και 230χιλ. πίσω) και ABS της Bosh. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών εμπρός και πίσω.

Στην καρδιά αυτού του συνόλου βρίσκεται ο γνωστός μας μονοκύλινδρος κινητήρας των 249 κ.εκ που αποδίδει 30 ίππους και 24 Nm ροπής. Το μοτέρ αυτό αποδεικνύεται ιδιαίτερα ζωντανό και κινεί με άνεση τα 153 κιλά της μοτοσικλέτας. Κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα συνδυάζονται ιδανικά σε όλες τις συνθήκες και κερδίζουν αμέσως την εμπιστοσύνη του αναβάτη, που σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να είναι αρχάριος.

Το ιδανικό περιβάλλον του Svartpilen 250 είναι ασφαλώς οι δρόμοι της πόλης. Η όρθια θέση οδήγησης και η ευελιξία που προκύπτει από το χαμηλό βάρος και τη γεωμετρία κάνουν παιχνίδι τις καθημερινές μετακινήσεις. Ο κινητήρας είναι πολύ «ζωντανός» και διαθέτει την απαραίτητη δύναμη και άμεση απόκριση για να ξεφεύγει από όλες τις κακοτοπιές. Ακόμα και όταν βρεθεί σε πιο ανοιχτούς δρόμους, όμως, το μικρό Husqvarna δεν ξεχνάει τα γονίδιά του και προσφέρει σιγουριά και απόλαυση σε σωστές δόσεις.

Αυτό που κάνει το Husqvarna Svartpilen 250 να ξεχωρίζει, είτε κινείται στο δρόμο είτε είναι παρκαρισμένο είναι ο σχεδιασμός του. Η προσπάθεια για το «πάντρεμα» των κλασικών/ρετρό στοιχείων με τα σύγχρονα έχει πετύχει απόλυτα και από όποια γωνία κι αν το δεις χαίρεσαι να το κοιτάζεις. Το στρογγυλό όργανο πάνω από τον στρογγυλό προβολέα δένει αρμονικά και το ιδιαίτερης σχεδίασης επίπεδο ρεζερβουάρ αμέσως διεκδικεί -και κερδίζει- τη ματιά σου. Όταν κάτσεις πάνω στη λεπτή σέλα αμέσως νιώθεις πολύ άνετα, σαν να το είχες για καιρό. Όλα είναι στη θέση τους και εύκολα στο χειρισμό τους και από τα πρώτα κιόλας μέτρα μπορείς να κινηθείς στο ρυθμό που θέλεις.

Ελάχιστες entry level μοτοσικλέτες έχουν από πίσω τους τόση σκέψη και φροντίδα όσο η Husqvarna Svartpilen 250. Δίνει υποσχέσεις για ευτυχισμένη συμβίωση και έχει όλα όσα χρειάζεται για να τις κρατήσει. Και με τα 4890 ευρώ που ζητάει για την απόκτησή της, η λίστα με τα μειονεκτήματα μένει χαρακτηριστικά άδεια.