Τα ρεκόρ αυτοκινήτων παραγωγής που καταρρίφθηκαν το 2019 (pics)

Gazzetta team
Τα ρεκόρ αυτοκινήτων παραγωγής που καταρρίφθηκαν το 2019 (pics)
Αρκετά hypercars κατάφεραν, τη χρονιά που πέρασε, να σπάσουν ρεκόρ που κρατούσαν αρκετά χρόνια.

Το νέο όριο μέγιστης ταχύτητας για αυτοκίνητα παραγωγής έχει ανέβει πλέον στα 500 χλμ./ώρα, η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα έπεσε κάτω από τα 2,0 δλ. και το όριο φαντάζει ακόμα μακριά. Το 2019 γνωρίσαμε μια νέα γενιά εξωτικών υπέρ αυτοκινήτων, που βάλθηκαν να ανατρέψουν όλα τα μέχρι σήμερα δεδομένα. Ας ελπίσουμε ότι το 2020 μας επιφυλάσσει ακόμα περισσότερες εκπλήξεις.

Το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής του κόσμου

Το Lotus Evija είναι πλέον το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο. To βρετανικό εργοστάσιο αυτοκινήτων έχει συνδέσει το όνομά του με τα ελαφριά σπορ μοντέλα, ωστόσο το 2019 αποφάσισε να αφήσει όλο τον κόσμο με ανοιχτό το στόμα. Παρουσίασε λοιπόν το Evija , ένα ηλεκτρικό hypercar με ισχύ 2.000 ίππων και ροπή 1.700 Nm. Για την κατασκευή του μοναδικού αυτού αυτοκινήτου, έβαλε τα εργαλεία της και η Williams Advanced Engineering, η οποία εξασφάλισε την τεχνική δυνατότητα οι 2.000 ίπποι της Evija να είναι διαθέσιμοι για επτά ολόκληρα λεπτά, πριν το σύστημα ελέγχου της θερμοκρασίας των συσσωρευτών κόψει το ρεύμα υπό την απειλή της... έκρηξης.

Το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο

Όταν ο Bugatti ανακοίνωσε ότι η Chiron Super Sport 300+ είχε ξεπεράσει τα 300 μίλια/ώρα (490,484 χλμ./ώρα) στη δοκιμαστική πίστα της Volkswagen στο Ehra-Lessien, κανείς δεν παραπονέθηκε για το γεγονός ότι η μέτρηση δεν έγινε και προς τις δύο κατευθύνσεις ούτε κυρώθηκε από την Guinness. Μετά την ανακοίνωση του επιτεύγματος, ο Bugatti έριξε τους τόνους, ανακοινώνοντας ότι δεν θα πήγαινε για άλλα ρεκόρ ταχύτητας. Έτσι, το νέο ορόσημο των 500 χλμ./ώρα για αυτοκίνητα παραγωγής, αποτελεί ίσως τον επόμενο στόχο των Koeniggsegg και Hennessey. Έως ότου σπάσει, η Bugatti μπορεί απλώς να κατασκευάζει μαζί με το πιο γρήγορο και το ακριβότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο...

Το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής

Ναι, το αμάξωμα είναι αυτό της Corvette ZR1 αλλά στην προκειμένη περίπτωση είναι ένα ηλεκτρικό supercar και θα το φωνάζουμε Genovation GXE. Οι ηλεκτρικοί του κινητήρες αποδίδουν 800 ίππους, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής θα είναι έτοιμα στις αρχές του 2020. Η μέγιστη ταχύτητα που έχει επιτευχθεί μετρήθηκε στα 338,3 χλμ./ώρα, καθιστώντας το Genovation GXE το ταχύτερο ηλεκτρικό παραγωγής στον κόσμο. Για να πετύχει τη μέγιστη αυτή ταχύτητα το GXE, σε αντίθεση με τα περισσότερα συμβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων.

Το αυτοκίνητο με την ταχύτερη επιτάχυνση

Το Aspark Owl σε έκδοση παραγωγής αποκαλύφθηκε στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Ντουμπάι το 2019 και αμέσως έσπασε το ρεκόρ για την αμεσότερη επιτάχυνση. Αυτός ο ηλεκτρικός γίγας των 3,2 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, υπόσχεται ότι μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα 96,5 χλμ. (0-60 μίλια / ώρα) σε χρόνο μόλις 1,69 δευτερόλεπτα, με ελαστικά για χρήση δρόμου. Για αυτό το αποτέλεσμα, συνεργάζονται τέσσερις ηλεκτρικοί κινητήρες που αποδίδουν 1.985 ίππους ισχύος και 2.000 Nm ροπή. Ας ελπίσουμε μόνο ότι οι ανακοινώσεις του κατασκευαστή του ανταποκρίνονται στην αλήθεια.

Το πιο γρήγορο αυτοκίνητο του κόσμου στη διαδικασία 0-400-0 χλμ./ώρα

Από τις επιταχύνσεις και τις μέγιστες ταχύτητες, αυτή η διαδικασία είναι ίσως η πιο ενδεικτική των πραγματικών δυνατοτήτων ενός hyperca. H Bugatti ήταν η πρώτη εταιρεία που ανακοίνωσε χρόνο για το 0-400-0 km / h το 2017 για την Chiron (με χρόνο 41.96 δευτερόλεπτα). Ήρθε όμως ο Christian Koenigsegg το 2019 και ανέτρεψε τα δεδομένα. Με οδηγό τον Sonny Persson και μέσο την υβριδική Koenigsegg Regera, πέτυχε στην αναφερόμενη διαδικασία επιτάχυνσης και επιβράδυνσης 31,49 δευτερόλεπτα, μειώνοντας το ρεκόρ κατά 10 ολόκληρα -και πλέον- δευτερόλεπτα. Μεγάλο το χτύπημα για την Bugatti, που είπε να αντισταθμίσει το πένθος με δύο ρεκόρ το 2019, ένα μέγιστης ταχύτητας και ένα ακριβότερου αυτοκινήτου παραγωγής.

Το πιο ακριβό αυτοκίνητο παραγωγής

La Voiture Noire. Έτσι ονομάζεται η μια και μοναδική Bugatti που έμελλε να γίνει το πιο ακριβό αυτοκίνητο που πωλήθηκε ποτέ ως καινούριο. Αν έχετε διαθέσιμα 18,9 εκατομμύρια δολάρια θα μπορούσατε να αγοράσετε αυτό το τετράτροχο κόσμημα, το οποίο φυσικά βασίζεται στη Chiron, αλλά και πάλι όχι, καθώς φτιάχτηκε μόνο ένα. Το κατασκευασμένο από ανθρακονήματα αμάξωμα της La Voiture Noire είναι όλο σμιλεμένο στο χέρι, όπως και κάθε λεπτομέρεια, αισθητική και μηχανολογική. Κάτω από αυτό βρυχάται ο W16 κινητήρας με τα 4 turbo που αποδίδει 1.500 ίππους ισχύος και 1.600 Nm ροπή.

Ο κινητήρας παραγωγής με τον ψηλότερο ρυθμό περιστροφής

Πρόκειται για ένα από τα πιο συναρπαστικά supercars που θα κατασκευαστεί ποτέ. Πρόκειται για το T.50, δια χειρός Gordon Murray, το οποίο θα αποκαλυφθεί πλήρως το Μάιο του 2020 και θα έχει συναρπαστικές επιδόσεις. Όχι λόγω των χιλιάδων ίππων του, αλλά λόγω του γεγονότος ότι το βάρος του θα είναι αξιοσημείωτα μικρότερο από 1.000 κιλά. Πέρα από αυτό το γεγονός όμως, το αυτοκίνητο γράφει ήδη ιστορία καθώς η Cosworth ετοιμάζει για το T.50 έναν V12 κινητήρα 4 λίτρων, με ισχύ 650 ίππων, του οποίου το όριο περιστροφής θα βρίσκεται στις 12.100 σ.α.λ. Ανάλογος κινητήρας παραγωγής δεν έχει υπάρξει στο χώρο του αυτοκινήτου, σε αντίθεση με τις μοτοσικλέτες όπου αυτοί οι ρυθμοί λειτουργίας είναι μάλλον κοινοί. Εδώ, ωστόσο, μιλάμε για ένα τεράστιο μοτέρ 4.0 λίτρων.

Ο ισχυρότερος κινητήρας εσωτερικής καύσης

Η αμερικανική Hennessey δημιούργησε για το επόμενο hypercar που αναμένεται εντός του του 2020, το Venom F5, έναν εκπληκτικό κινητήρα 1.817 ίππων τον ονομάζει “Fury” (μανία).

Αυτός ο 6,6 λίτρων twin turbo V8 είναι κατασκευασμένος με σφυρήλατα σωθικά ώστε να μπορεί να αντεπεξέλθει στις τεράστιες απαιτήσεις παραγωγής ισχύος. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα δύο turbo μπορούν να λειτουργήσουν με πιέσεις έως 23 psi, ενώ στο δυναμόμετρο το μηχανικό σύνολο έχει αποδώσει στις 8,000 σ.α.λ. την απίστευτη ισχύ των 1.817 ίππων.

Με αυτό το μοτέρ στο Venom F5 η Hennessey στοχεύει να σπάσει τόσο το ρεκόρ μέγιστης ταχύτητας της Bugatti (490,484 χλμ./ώρα) των όσο και το ρεκόρ 0-400-0 του Koenigsegg Regera (31,49 δλ.) ώστε να δείξει σε όλο τον κόσμο ποιος είναι το αφεντικό των κορυφαίων επιδόσεων.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!