Αυλαία στο Πρωτάθλημα HTTC 2019

Γιώργος Βαρίνος
Αυλαία στο Πρωτάθλημα HTTC 2019
Ολοκληρώθηκε ο τελευταίος αγώνας HTTC της χρονιάς με δύο σκέλη, το πρώτο χτες Σάββατο 7.12 και σήμερα Κυριακή 8.12 το δεύτερο. Διαβάστε το ρεπορτάζ μας.

HTTC Stock – 1o Σκέλος

Μετά το warm up όλων των αυτοκινήτων του Hellenic Time Trial Challenge, η αγωνιστική δράση ξεκίνησε με το 1ο σκέλος της κατηγορίας Stock. Εκεί, ο Δ. Δημολάς (Audi TTS) βελτίωσε κι άλλο τον ταχύτερο γύρο του σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα, σημειώνοντας 1:07.522. Έχτισε έτσι μια διαφορά ασφαλείας από τον «0+» (Lotus Elise 111S) που του εξασφάλισε την 1η θέση, με συνολικό χρόνο 5:42.020 έναντι 5:52.497.
Πιο πίσω, ο Δ. Καροφυλάκης (SEAT Leon Cupra R) ολοκλήρωσε την προσπάθειά του σε 6:17.540, και ο Γ. Καλοβυρνάς (VW Golf GTi) σε 6:37.609.

Δείτε εδώ το αναλυτικό γυρολόγιο κάθε οδηγού και live τα αποτελέσματα:
http://www.infomega.gr/live/

HTTC Stock – 2o Σκέλος

Ο Δ. Δημολάς με το Audi TTS δεν άφησε καμία αμφιβολία για το ποιος είναι ο κυρίαρχος της νορμάλ κατηγορίας του Hellenic Time Trial Challenge. Γυρίζοντας σταθερά κάτω από το 1:09, με καλύτερο γύρο 1:08.246, χρειάστηκε 5:42.316 για την 5άδα των γύρων του, αφήνοντας πίσω τον «0+» με Lotus Elise 111S με 5:55.269, και ταχύτερο γύρο 1:10.511. Ο Ι. Κοντογεωργίου με SEAT Leon 1M ξεκίνησε απειλητικά, γράφοντας 1:10.891, όμως στηνσυνέχεια ανέβηκε ο ρυθμός του, και με χρόνο 6:00.919 έμεινε στην 3η θέση.

Πιο πίσω, ο Γ. Καλοβυρνάς (VW Golf GTi) εμφανίστηκε πολύ βελτιωμένος σε σχέση με χτες, γυρίζοντας ως το 1:12.049, και με συνολικό χρόνο 6:06.024 έμεινε μπροστά από τον Δ. Καροφυλάκη (SEAT Leon Cupra R), ο οποίος επίσης κινήθηκε γρηγορότερα σήμερα, με 6:07.400. Ακολούθησε ο Δ. Νικολόπουλος (Ford Sierra RS Cosworth) με 6:15.042.

Δείτε εδώ το αναλυτικό γυρολόγιο κάθε οδηγού και live τα αποτελέσματα:
http://www.infomega.gr/live/

HTTC Sport – 1ο Σκέλος

Για την κορυφή της κατηγορίας Sport ήταν σίγουρο ότι θα δούμε μάχη μεταξύ του Σ. Σταύρου (Peugeot 106) και του Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX-5). Παρότι ο οδηγός του μπλε ΜΧ-5 σημείωσε τον καλύτερο γύρο του μέχρι σήμερα στην πίστα, 1:09.992, το 106 είχε σταθερά χαμηλότερο ρυθμό, με καλύτερο γύρο 1:09.140, κερδίζοντας αυτό το σκέλος με συνολικό χρόνο 5:48.057, έναντι 5:51.688.

Στην 3η θέση της Sport και πολύ κοντά στον Ντελμπεντέρη βρέθηκε ο Α. Τζανουδάκης, με ένα ακόμη ΜΧ-5, που έκανε ταχύτερο γύρο 1:09.707 και είχε συνολική επίδοση 5:53.693. Με μικρή διαφορά ακολούθησε και ο Η. Δρακάκης με Toyota Starlet και 5:55.731. Πιο πίσω, η 5η θέση ήταν υπόθεση του Β. Κανάρη (Peugeot 106), αφήνοντας πίσω τον Γ. Μητρόπουλο (Citroen AX).

Δείτε εδώ το αναλυτικό γυρολόγιο κάθε οδηγού και live τα αποτελέσματα:
http://www.infomega.gr/live/

HTTC Sport – 2ο Σκέλος

Οι χρόνοι των δύο γνώριμων πρωταγωνιστών της κατηγορίας Sport Σ. Σταύρου (Peugeot 106) και Ε. Ντελμπεντέρη (Mazda MX-5) ήταν λίγο ανεβασμένοι σε σχέση με το Σάββατο, χωρίς να αλλάξει η μεταξύ τους σειρά κατάταξης. Η έκπληξη ήρθε όμως από τον πρωτοεμφανιζόμενο Α. Τζανουδάκη, με ένα ακόμη ΜΧ-5, που βρέθηκε μπροστά και από τους δύο!

Γυρίζοντας μέχρι το 1:09.447, ο Τζανουδάκης χρειάστηκε συνολικά 5:49.620, αφήνοντας πίσω τον Σταύρου με 5:50.762 και τον Ντελμπεντέρη με 5:53.539. Οι ταχύτεροι γύροι των δύο ήταν 1:09.710 και 1:10.266, αντίστοιχα. Ακολούθησε ο Η. Δρακάκης με Toyota Starlet και 5:57.490. Η 5η θέση ήταν υπόθεση του Β. Κανάρη (Peugeot 106), μπροστά από τον Γ. Μητρόπουλο (Citroen AX) και τον Χ. Καλοβυρνά (VW Golf GTi).

Δείτε εδώ το αναλυτικό γυρολόγιο κάθε οδηγού και live τα αποτελέσματα:
http://www.infomega.gr/live/

HTTC Extreme – 1ο Σκέλος

Η πιο πολυπληθής κατηγορία του HTTC είχε πολλούς συνδυασμούς που συμμετείχαν για 1η φορά, με αυτοκίνητα, με φορμουλάκια που προέρχονται από τα Dirt Games και με τα Legend Cars της ομάδας Fanny Flutters.

Ο ταχύτερος της κατηγορίας πάντως ήταν ο Π. Παρθένης με το Mitsubishi Lancer Evo IX με τον οποίο τον βλέπουμε σε Αναβάσεις, ο οποίος έκανε ταχύτερο γύρο 1:03.742 και πέτυχε τον χαμηλότερο συνολικό χρόνο: 4:15.784. Μάχη είχαμε για τη 2η θέση, μεταξύ δύο πολύ διαφορετικών οχημάτων. Ο Δ. Γαζέτας με Subaru Impreza WRX STi τελικά επικράτησε του Ι. Χεκιμιάν με Custom Inos Lahoz Speedcar για λιγότερο από 0,01", με αντίστοιχους χρόνους 4:21.674 και 4:21.742!

Πιο πίσω, ο Μ. Γεωργιάδης (Toyota MR2) χρειάστηκε 4:23.791 για την 4άδα των γύρων του, επικρατώντας απέναντι σε άλλο ένα φορμουλάκι, το Speedcar Xtrem του Π. Αποστόλου που ολοκλήρωσε την προσπάθειά του σε 4:24.628. Σε κοντινό ρυθμό γυρνούσαν ακόμη ο Ε. Καρανικόλας (Custom La Base Motor RX-01) και ο Ν. Κατράνης (Custom Mini 1000) που ακολούθησαν, με ταχύτερο γύρο 1:05.768 και 1:06.542, αντίστοιχα.

Στα Legend Cars, η Funny Flatters είχε επιστρατεύσει για την περίσταση τον δις Παγκόσμιο Πρωταθλητή Jordan O’ Brien, ο οποίος έφτασε μέχρι το 1:08.270 και χρειάστηκε συνολικά 4:34.287, κάτι που τον έφερε στην 8η θέση της γενικής κατάταξης.

Δείτε εδώ το αναλυτικό γυρολόγιο κάθε οδηγού και live τα αποτελέσματα:
http://www.infomega.gr/live/

HTTC Extreme – 2ο Σκέλος

Ο Π. Παρθένης με Mitsubishi Lancer Evo IX ήταν και πάλι ο ταχύτερος στην κορυφαία κατηγορία Extreme του Hellenic Time Trial Challenge, βελτιώνοντας τον ταχύτερο γύρο του ως το εντυπωσιακό 1:02.869 (!), και πετυχαίνοντας συνολικό χρόνο 4:12.438. Πίσω του βρέθηκε ο επίσης βελτιωμένος Ι. Χεκιμιάν (Custom Inos Lahoz Speedcar) με ταχύτερο γύρο 1:04.923 και συνολικό χρόνο 4:20.152, που κατάφερε έτσι να βρεθεί εμπρός από τον γνώριμο πρωταγωνιστή της κατηγορίας, Δ. Γαζέτα, (Subaru Impreza WRX STi), ο οποίος έμεινε στο 4:21.508.

Με τον Μ. Γεωργιάδη (Toyota MR2) εκτός παιχνιδιού λόγω μηχανικής βλάβης, στις επόμενες θέσεις βρέθηκε ο επίσης πολύ βελτιωμένος Ε. Καρανικόλας (Custom La Base Motor RX-01) με 4:22.551, και ο Π. Αποστόλου (Speedcar Xtrem) με 4:26.501. Την 6άδα συμπλήρωσε ο Χ. Μπαλιούσκας, με Nissan 350Z (4:27.839).

Ο 21χρονος Αμερικανός Jordan O’ Brien ήταν και πάλι ο γρηγορότερος με Legend Cars, με ταχύτερο γύρο 1:08.679 και συνολική επίδοση 4:35.877, που τον έφερε στην 6η θέση της κατηγορίας.

Δείτε εδώ το αναλυτικό γυρολόγιο κάθε οδηγού και live τα αποτελέσματα:
http://www.infomega.gr/live/

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!