Πόσο πιστοί παραμένουν οι οδηγοί στους κινητήρες των Ι.Χ. τους;

Gazzetta team
Πόσο πιστοί παραμένουν οι οδηγοί στους κινητήρες των Ι.Χ. τους;
Μία διεθνής έρευνα αποκαλύπτει, πόσο εύκολα ή δύσκολα μεταπηδά ο κάτοχος ενός αυτοκίνητου από τη βενζίνη στο πετρέλαιο ή ακόμη και στην ηλεκτροκίνηση.

«Μην αλλάζεις ποτέ ένα σύστημα, που λειτουργεί σωστά» λέει ένα –σοφό- σλόγκαν, το οποίο προέρχεται από τον κλάδο της πληροφορικής. Φαίνεται μάλιστα, ότι το ασπάζονται και πολλοί οδηγοί, αν κρίνουμε από τα αποτελέσματα της έρευνας κινητικότητας της Continental για το 2018. H έρευνα πραγματοποιήθηκε στις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτου στον κόσμο, δηλαδή στην Κίνα, στις ΗΠΑ, στη Γερμανία και στην Ιαπωνία, ενώ λήφθηκαν υπόψη και οι απόψεις ειδικών από τους κλάδους της οικονομίας και του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών παραμένει πιστή στον ίδιο τύπο κινητήρα -δηλαδή βενζίνης ή πετρελαίου, υβριδικό ή ηλεκτρικό- όταν αλλάζει αυτοκίνητο. Στις ΗΠΑ ξεπερνά το ποσοστό της πιστότητας στον κινητήρα το 90%, ενώ πάνω από το 80% είναι το αντίστοιχο ποσοστό στη Γερμανία και στην Κίνα.

Αντίθετα, οι Ιάπωνες εμφανίζονται πιο ευέλικτοι, αφού σχεδόν ένας στους τέσσερις δήλωσε, ότι θα μπορούσε να φανταστεί, ότι θα άλλαζε τον τύπο του καυσίμου στο επόμενο αυτοκίνητό του. Αυτό ισχύει γενικότερα και για τους νεότερους οδηγούς, καθώς ένας στους πέντε ερωτηθέντες ηλικίας έως 30 ετών ήταν ανοιχτός σε μία τέτοια αλλαγή.

Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε, ότι τα ποσοστά πιστότητας είναι τα ίδια για όλα τα είδη κινητήρων, είτε μιλάμε για βενζινοκινητήρες είτε για υβριδικά σύνολα είτε για ηλεκτροκινητήρες. Μοναδική εξαίρεση απετέλεσαν οι Γερμανοί, όσον αφορά στην πιστότητα προς τους ντιζελοκινητήρες, η οποία μειώνεται σταδιακά εξαιτίας των επερχόμενων απαγορεύσεων κυκλοφορίας στις πόλεις. Το ένα τρίτο των Γερμανών ερωτηθέντων ανέφερε, ότι είναι κάτοχοι ντιζελοκίνητων μοντέλων, όμως το 17% από αυτούς δήλωσε, ότι έχει αποφασίσει να αγοράσει το επόμενο Ι.Χ. του με κινητήρα άλλου τύπου, ενώ άλλο ένα τρίτο χαρακτήρισε πιθανό το ενδεχόμενο να μεταπηδήσει στη βενζίνη και σε άλλα εναλλακτικά καύσιμα.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!