Αποκλείστηκε ο Αλόνσο στις 6 Ώρες του Σίλβεστοουν

Γιώργος Βαρίνος
Αποκλείστηκε ο Αλόνσο στις 6 Ώρες του Σίλβεστοουν
Οι Σεμπαστιάν Μπουεμί, Φερνάντο Αλόνσο και Καζούκι Νακατζίμα ήταν οι μεγάλοι νικητές στις 6 Ώρες του Σίλβεστοουν με το Νο8 Toyota TS050 Hybrid αλλά... αποκλείστηκαν!

Μετά το τέλος του αγώνα, οι χαρά και η γιορτή της νίκης πάγωσε στο πρόσωπο του Φερνάντο Αλόνσο! Μετά τον θρίαμβο της Toyota για δεύτερη σερί χρονιά στην πίστα του Silverstone, οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν πως και τα δύο αγωνιστικά αυτοκίνητα της ομάδας Toyota Gazoo Racing αποκλείστηκαν από τα τελικά αποτελέσματα.

Σύμφωνα με το σκεπτικό των αγωνοδικών, το πάτωμα του εμπρός μέρους του Νο #8 Toyota TS050 Hybrid είχε μεγαλύτερη κάμψη κατά 9 χιλιοστά υπό φόρτιση 2.500 Ν και στις δύο πλευρές, ενώ το #7 είχε είχε μεγαλύτερη κάμψη 8 χιλιοστά μεγαλύτερη από το επιτρεπτό όριο. Με αποτέλεσμα, τα δύο αγωνιστικά Toyota TS050 Hybrid να αποκλειστούν σύμφωνα με το άρθρο 3.5.6.d των τεχνικών κανονισμών της κατηγορίας LMP1H. Σύμφωνα με τους αγωνοδίκες, η Toyota ανέφερε πως και τα δύο της αγωνιστικά ενεπλάκησαν σε μικροατυχήματα που δημιούργησαν τη συγκεκριμένη απόκλιση. Ωστόσο αυτό ήταν μια δικαιολογία της στιγμής και φυσικά οι αγωνοδίκες δεν δέχθηκαν αυτές τις φτηνές δικαιολογίες της Toyota.

Αυτό βέβαια ανέβασε στην πρώτη θέση το πλήρωμα των Μπεχ. Λορέντ, Μενέζες της Rebellion Racing στην πρώτη θέση και το πλήρωμα της ίδιας ομάδας με τους Τζάνι, Λότερερ, Σένα (τον ανηψιό του αήμνηστου) στην 2η θέση. Στην 3η θέση ανέβηκαν οι Σάραζιν, Ορούτνζεφ της SMP Racing. Και βεβαίως γράφτηκε ιστορία καθώς είναι η πρώτη νίκη ιδιωτικής ομάδας στην ιστορία του WEC και η πρώτη για μη υβριδικό LMP1 αγωνιστικό από το Spa του 2012.

Επιπλέον, όπως ανακοινώθηκε, η Porsche 911 RSR των Λίετζ, Μπρούνι, αποκλείστηκε επίσης από τα αποτελέσματα, ενώ είχε τερματίσει στην 2η θέση στην κατηγορία των GTE-Pro.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!