Μάθε να οδηγείς μοτό στην πίστα σαν πρωταθλητής (vid)

Γιώργος Βαρίνος
Μάθε να οδηγείς μοτό στην πίστα σαν πρωταθλητής (vid)
Ο Ιταλός Αλμπέρτο Νάσκα έμαθε 4 μυστικά από τον συμπατριώτη του πρωταθλητή των αγώνων αντοχής με Yamaha YZF-R1 και βελτίωσε αμέσως 4 δλ. το χρόνο του στην πίστα.

Αν θέλει κανείς να φτάσει στο επίπεδο του Νικολό Κάνεπα, πρωταθλητή στους αγώνες αντοχής με τη Yamaha, θα πρέπει να τρίψει πολύ φόρμα στην άσφαλτο. Υπάρχει όμως και ένας τρόπος να γίνει πολύ καλύτερος, ασφαλέστερος και ταυτόχρονα ταχύτερος οδηγός, ακολουθώντας τις συμβουλές και 4 σχετικά εύκολα αλλά ταυτόχρονα πολύ σημαντικά μυστικά του πρωταθλητή.

Αυτά στην πίστα, όπου το ζητούμενο είναι να πετύχει κανείς τον καλύτερο δυνατό χρόνο γύρου. Σε αυτή, μια απλή σύγκριση των δυνατοτήτων ενός γρήγορου αλλά ερασιτέχνη οδηγού όπως ο Νάσκα, έδειξε ότι η διαφορά στο χρόνο γύρου είναι 8 δευτερόλεπτα. Δηλαδή μια αιωνιότητα σε συνθήκες αγώνα. Να όμως που με τα 4 μυστικά του Κάνεπα, ο Νάσκα όχι μόνο βελτίωσε το χρόνο του, αλλά το έκανε πολύ γρήγορα και θεαματικά.

Τέσσερα ολόκληρα δευτερόλεπτα κέρδισε με τις συμβουλές του πρωταθλητή, που επικεντρώνονται κυρίως σε τέσσερα σημεία:

1. Φρένα: Κράτημα του φρένου βαθιά μέσα στη στροφή ώστε ο εμπρός τροχός να έχει ακόμα καλύτερη πρόσφυση λόγω της μεταφοράς βάρους εμπρός.

2. Κλίση και θέση του σώματος στη στροφή: Το βλέμμα να επικεντρώνεται μακριά και όχι εμπρός από τη μοτοσικλέτα. Το σώμα μένει όσο πιο χαμηλά και κοντά στο κάντρο βάρους της μοτοσικλέτας.

3. Επιτάχυνση: Έξοδος από τη στροφή σε όσο το δυνατόν πιο όρθια θέση και όσο πιο γρήγορα, για μέγιστη επιτάχυνση

4. Αλλαγή κατεύθυνσης: Μεταφορά του σώματος με τα πόδια επάνω στη μοτοσικλέτα και όχι ασκώντας πίεση στο τιμόνι, καθώς διαταράσσεται η ισορροπία.

Αυτά τα μυστικά της οδήγησης έχουν εφαρμογή στην πίστα και σε οριακή οδήγηση, κάτι που στο δρόμο καλό είναι να αποφεύγεται καθώς το κυρίως ζητούμενο είναι η ασφάλεια.

Ακολουθήστε την σελίδα του gMotion στο Facebook!